O meni:

Sem še relativno mlad (v '30 letih) inženir informatike iz Ljubljane. Teme, ki me najbolj zanimajo: dogodki po svetu (novice, politika), zgodovina, znanost (sploh vesolje)

Par zabavnih stavkov oz. življenskih resnic

Ker danes ponovno nimam nič pametnejšega, o čemer bi pisal (pač, danes je ena taka bedna deževna/siva nedelja, kaj ‘čmo), bom tako izkoristil to priložnost za to, da se znebim še nekaj kB od mojega Sopca “to-do” fajla (kamor zapisujem svoje ideje, o katerih nameravam pisati tule na blogu) in nanizam nekaj zabavnih stavkov oziroma življenskih resnic/modrosti (točneje 25 posameznih stavkov), ki sem jih enkrat našel objavljene nekje na Internetu. Spodaj pa se bom še posebej posvetil eni taki življenski resnici: “You are unique, just like everyone else“, ki je sicer v originalu ni bilo med ostalimi, se mi pa zdi še posebej resnična/pomenljiva.

Najprej torej “lista” oz. “niz” nekaj po mojem mnenju zabavnih stavkov oz. življenskih resnic, lepo sortiranih po točkah od 01. do 25, ki sem jih (kot že omenjeno zgoraj) enkrat našel nekje (bogsigavedi sicer kje točno) na WWW-ju.

01. Nobody’s perfect and since I’m nobody…
02. I’m not myself today. Maybe I’m you.
03. On the other hand… you have different fingers.
04. Always remember you’re unique, just like everyone else.
05. He who laughs last thinks slowest!
06. You’re never too old to learn something stupid.
07. Do files get embarrassed when they get unzipped?
08. Avoid fruits and nuts. You are what you eat. Jim Davis (Garfield the Cat)
09. All true wisdom is found on T-shirts.
10. 90% of all statistics are made up.
11. My parents made me what I am today. I’m thinking of suing.
12. You can’t have everything… where would you put it?
13. Death is caused by swallowing small amounts of saliva over a long period of time.
14. In just two days, tomorrow will be yesterday.
15. Everyone has a photographic memory, some just don’t have film.
16. A chicken is an egg’s way of producing more eggs.
17. e-i-e-i-o is actually a gross misspelling of the word “farm”.
18. I think therefore I am… I think.
19. Deja moo = “I swear that’s the exact same cow we passed about six miles ago.”
20. I am in shape. Round is a shape.
21. Smile, it makes people wonder what you are thinking.
22. I bought some powdered water, but I don’t know what to add.
23. Never lend your car to anyone to whom you have given birth.
24. Right now I’m having amnesia and deja vu at the same time. I think I’ve forgotten this before.
25. An unbreakable toy is useful for breaking other toys.

Torej kot rečeno še glede že zgoraj omenjene resnice/modrosti: “You are unique, just like everyone else” z zame res pomenljivim/globokim pomenom. Namreč, to modrost jaz razumem tako, da če je unikatov iste vrste (in to je tu bistvo), npr. ljudi, res veliko, ni biti unikaten več prav nič posebnega in če grem še malo dlje, te v bistvu konec koncev kar sama unikatnost dela enakega/podobnega ostalim, ehm, torej enakega/podobnega vsem ostalim unikatom. Heh in pa ja, sicer malo nepovezano s tem (to mi je pač takrat prišlo na pamet, ko sem o tem premišljeval), pa vendar: tudi če bi imeli dva identična človeka, torej recimo, da bi bil eden klon od drugega, bi bil ta drugi pač še vedno zase popolnoma unikaten osebek.

Tadej

Oddajte komentar

