O meni:

Sem še relativno mlad (v '30 letih) inženir informatike iz Ljubljane. Teme, ki me najbolj zanimajo: dogodki po svetu (novice, politika), zgodovina, znanost (sploh vesolje)

Moj oče in moja babica na SLO Wikipediji

Par dni nazaj sem na Google, Yahoo, MSN in Alexa spet malo iskal za razne kombinacije mojega imena in priimka in sem tako naletel tudi na tale rezultat iskanja “Ivan Peršič” na Yahoo-ju (to je moj že pokojnega dedka po fotrovi strani), pač zato, ker se občasno tudi jaz sam podpisujem z imenom “Ivan”, seveda poleg pravega imena “Tadej (za več o tem glej page O: pravem imenu, kjer vse na dolgo in široko pojasnim). No, tako sem potem odkril, da sta moj oče in babica omenjena na SLO varianti Wikipedije (2 in 3 mesto na SERP-u) in ne samo to, mojemu očetu je v bistvu posvečena celotna stran. Ni pa potrebno posebej poudarjati, da me je to izredno presenetilo, saj sem do sedaj naredil že kar nekaj podobnih iskanj, pa našel nič takega.

Najprej torej glede očeta. Na zgoraj omenjenem SERP-u je na drugem mestu link do strani Seznam slovenskih zgodovinarjev na slovenski Wikipediji, na njej pa je dalje tudi link do samo njemu (mojemu očetu) posvečene strani Janez Peršič, ki vsebuje nekaj najbolj pomembnih splošnih podatkov o njem. En izsek si lahko preberete v odstavku takoj pod tem stavkom.

Janez Peršič, slovenski zgodovinar, * 20. julij 1948, Ljubljana.

Iz zgodovine in sociologije je leta 1973 diplomiral na Filozofski fakulteti Univerze v Ljubljani. Po diplomi se je zaposlil na tamkajšnjem Oddelku za zgodovino kot asistent. Leta 1986 je doktoriral in bil izvoljen za docenta za občo zgodovino srednjega veka. Raziskuje gospodarsko in družbeno zgodovino srednjega veka in predava na Filozofski fakulteti v Ljubljani.

Dalje pa malo bolj obširno o omembi moje babice na strani Seznam prejemnikov častnega znaka svobode Republike Slovenije pod “Leto 2000” sekcijo (mimogrede, do sedaj sploh nisem vedel, da je prejela ta znak!), kjer piše tole spodaj.

Majda Mačkovšek – Peršič – za pogumno humanitarno delo med taboriščnicami in pri tem za zasluge v boju proti nacifašizmu ter za požrtvovalno delo na področju onkologije

Medtem ko sem babičina pogumna dejanja v Ravensbrück-u omenil že v tej objavi, kjer sem med drugim napisal sledeče.

Mimogrede, moja babica je bila med WW2 dolgo časa v taborišču Ravensbrück, kjer je, kot se mi zdi edina slovenska zdravnica, reševala sojetnicam življenja s tem, da jim je ob soju sveče izrezala/spremenila vtetovirane številke (če se prav spomnim in če sem jo prav razumel); če bi jo pri tem dobili, vi najbrž tega sedaj ne bi brali, ker po vsej verjetnosti tudi mene potem ne bi bilo.

P.S. – Aja in pa še več si lahko o moji babici (pa tudi dedku po mamini strani) preberete v tejle objavi, za tiste pač, ki bi jih to utegnilo zanimati.

Tadej

2 komentarja on “Moj oče in moja babica na SLO Wikipediji”

  1. tadej pravi:

    Aja, je pa seveda na nek način na Internetu “prisoten” tudi moj brat (no, saj fotr je tudi še kje drugje poleg SLO Wikipedije); namreč na temle page-u: http://dpu.mirovni-institut.si/persic.php na strani “Delavsko-punkerska univerza” se nahaja uvodni tekst v njegovo predavanje “O GREHU LAHKO GOVORI SAMO PONIŽNI“, medtem ko si lahko kar sami zdownloadate audio posnetek celotnega predavanja preko teh dveh linkov: persic.mp3, persic.ogg v .mp3 in .ogg formatu zvočnega zapisa.

    Tadej

  2. […] Mimogrede, o moji babici (pa tudi o očetu) in omembi nje v SLO Wikipediji sem pisal že v tej objavi izpred slabega […]


Oddajte komentar

