O meni:

Sem še relativno mlad (v '30 letih) inženir informatike iz Ljubljane. Teme, ki me najbolj zanimajo: dogodki po svetu (novice, politika), zgodovina, znanost (sploh vesolje)

Končno uspel transvestitu postaviti zasedo

Si kar predstavljam, kaj se vam je (naključnim obiskovalcem; moji prijatelji itak vejo za kaj gre) pletlo po glavi, ko ste prebrali naslov in preden ste prebrali objavo, npr. o kakšnem fuck*** transvestitu sploh govorim in kaj naj bi pomenila ta “zaseda”. 🙂 V glavnem, gre za nekega tipa, transvestita, dokaj čudaškega obnašanja, ki ima svoj poseben privat obred in sicer da se skoraj vsak petek poleti nekje med polnočjo in 2 uro ponoči popolnoma napravljen v žensko (v visokih petah in s kričečo blond lasuljo) zadržuje vedno na istem mestu in se kaže skrbno izbranim ljudem. Kje točno je to, pa vam jasno ne bom izdal, da ga ne bo na koncu naslednji petek tam čakala množica radovednežev in ga prestrašili, pa tudi nočem, da bi bil jaz na koncu krivec, če bi zato nehal s tem njegovim ritualom, ker sem jasno mnenja, da naj ima vsak svoje užitke kakor mu paše! Včeraj ponoči (oz. v danes zjutraj, ker je bilo že čez polnoč) pa mi je končno ratalo, da sem mu postavil zasedo in ga videl čisto od blizu in verjemite mi, bila je resnično totalno smešna scena!

Tokratna objava (po dolgem času spet ena malce bolj kontroverzna) je po svoje naravi pač taka, dazahteva malo bolj obširno razlago ceotne situacije oz. drugače rečeno, je potreben kratek opis zgodovine, kako sem sploh odkril vse skupaj.

Pa začnimo… Stvar je torej taka, da so tukaj dokaj blizu hiše, v kateri stanujem zadnjih cca. 5 let (pri ljubljanskem Tivoliju), že kar pred nekaj leti, najbrž zaradi denacionalizacije, izpraznili neko hišo z velikim vrtom, v kateri je živel nek tip (stric od prijatelja Puglja), ki je imel na svojem vrtu ogromno mačk. In ker je moj oče velik, kot on sam temu pravi, “živaloljub”, jih hodi on vsak večer hranit (poleg še dveh ali treh drugih mačkoljubov), če le ne dežuje. Včasih pa to namesto njega stori moj brat. In tako približno 2 leti od tega pride enkrat brat nazaj od hranjenja mačkov in reče, da je videl tam neko “spako”, ki se je skrivala za vogalom in kukala gor in dol po cesti, potem ko ga je pa zagledala, pa se hitro in zelo komično (štrokljanje z visokimi petami) umaknila čez cesto v temo na drugi strani. Opisal pa jo je (spako namreč, zato “jo”) kot dokaj visoke postave, v črnem in v ženskih čevljih z visokimi petami in s totalno izstopajočo blond lasuljo, skratka res prava spaka, kar malo grozljivega videza.

Čeprav mene take stvari že v principu zanimajo, se prvič nisem odpravil gledat za kaj gre (jasno pa sem vedel, da se brat tega ne bi kar zmislil), ker pa je brat rekel, da je spaka tam čisto vsak petek, sem tako vedel, da nisem itak še ničesar zamudil in jo bom enkrat slej kot prej uspel tudi sam videti. In res, enkrat se brat spet vrne od muckov in reče, da je spet videl transvestita (do takrat je že pogruntal, za kaj gre pri tej spaki) in da si ga grem lahko pogledat. No in sva šla skupaj proti tistemu mestu (s sabo sem vzel tudi Ariko) in sem tako že od daleč vidil “nekoga” spodaj v črnem in na vrhu belega/blond, ki se je skrival za vogalom in špegal proti nama, ko pa naju je zagledal pa je takoj izginil. Nekaj časa sva ga še čakala, a je na žalost samo kukal izza vogala in se ni pokazal cel; očitno je vedel, da sva tam prav iz tega razloga, torej, da ga gledava, kaj počne in kakšen je. Potem pa sem na vse skupaj, no, ne ravno pozabil, ampak nekako se mi ga po tistem ni dalo iti več čekirat. Vse to se je torej, kot rečeno, dogajalo takorekoč brez izjeme prav vsak petek zadnji dve leti.

No, kot sem napisal zgoraj v uvodu pa se včeraj oz. danes zjutraj (ker je bilo čez 00:00) brat spet vrne od muckov in pove, da ga je spet videl in to prvič v tem letu. Hehe, zato sem mu rekel, da se je “transvestitova sezona spet začela” in šel v “lov” za njim, tokrat čisto sam, če ne štejem Arike. Jah in spet, ko pridem tako po stopnicah dol (tako da me je lahko že videl), zagledam podobno kot prejšnjič tisto čudno postavo, kako je spet kukala izza zida in spet izginila isti trenutek, ko me je zagledala. Jaz sem ji sledil kolikor hitro sem mogel, pa je razen močnega vonja po nekem parfumu ni bilo videti. Potem sem prehodil vsa dvorišča tam okoli, pregledal vse avtomobile (sem se namreč pripelje z avtom), a ni bilo sledu o njej. Zato sem se preprosto usedel tja na en zidek in jo čakal. Tako čakam in čakam, nje pa od nikjer, zato sem se pač odločil, da grem počasi domov. In ko sem ravno spet prišel “na plano”, jo zagledam, kako je prišla ven na cesto iz nekega tretjega dvorišča in hodila točno proti meni, a se je spet takoj, ko me je zagledala obrnila in šla nazaj v tisto dvorišče.

Tako sem videl, da je še vedno tam in v “svojem elementu”, zato sem postavil zasedo nekje drugje; konkretno sem se usedel na neko stopnico pred vhodom v neko hišo (čisto v temi) in se potuhnil. Ponovno spet čakam in čakam, nato pa po nekje petih minutah najrpej zaslišim zvok visokih pet, nato pa ga/jo zagledam, kako pazljivo prihaja proti meni. Seveda me ni videla, zato je nadaljevala po stopnicah gor, prišla na vrh in se ustavila; jaz pa sem sedel v temu samo pol metra za njenim hrbtom. Nakar se obrne in me, ups, zagleda tik za njo, kako sedim z Ariko pod nogami, se pomenljivo smejim in jo gledam ;). Resnično zabavna (pa tudi akward) situacija! Ni treba posebej omenjati, da je takoj pobegnila (odštrokljala), da pa ji ne bi pustil slabega občutka, sem ji najprej rekel: “Ej poglej, pa saj ti nič nočem…“, kasneje, ko je bila že dokaj daleč, pa sem še zavpil za njo: “Jaz itak odhajam domov…” in “… ti kar nadaljuj, karkoli že počneš, te ne bom več motil.” (in to je bilo nekako to)

P.S. Moram pa ponovno poudariti, da jaz osebno seveda nimam čisto nič proti njenemu/njegovem “obredu” vsak petek in si jasno tudi ne želim, da bi s tem prenehala/prenehal, ker je vse skupaj vsaj meni hudo hudo zabavno. Iz tega razloga tudi nisem povedal kje točno se to dogaja, kot rečeno, da ne bi ta atrakcija postala znana preveč ljudem in bi se zaradi tega (ko bi ves ta folk hotel videti tega transvestita v akciji) vse skupaj končalo!

Tadej

20 komentarjev on “Končno uspel transvestitu postaviti zasedo”

  1. tadej pravi:

    In pa še tole: ne vem zakaj, ampak moja familija (fotr, brat) in še posebej jaz imam že celo življenje to srečo (ali nesrečo, kakor se vzame oz. kakor na to gledaš), da vedno naletim na take in drugačne čudake oz. da sem priča takim in drugačnim dogodkom, v katerih so ponavadi ti čudaki akterji. Aja pa bajdvej, tale dodatek sem raje dal kar v komentar, da ne bom po nepotrebnem “smetil” po objavi.

    Tadej

  2. Kobrowsky pravi:

    Jaz bi tudi imél takega transvestita doma!
    Morda mi ga kdaj posódiš, jaz ti pa posódim soséda, ki kosi travo. Aja, pa mimogredé: tóle sem napisal kar v komentar, ker tvojih objav ne mórem popravljati (ker ne vém tvojega gesla, tó pa zató, ker tó ni mój blog, ampak tvój, čeprav imam tudi jaz svojega na sopci), sicer bi morda napisal p.s. v objavo. Ampak tudi tó bi biló smetenje, zató bi morda kljub tému, da bi imél móžnost urejanja tvojega bloga, tóle (se pravi tisto, od beséde “Jaz”, pa do beséde “travo.”) napisal v komentar (kot tudi sem).

    Upam, da ga bóš še kdaj videl in morda celó fotografiral, ali nemara posnél, da se bómo še mi zabavali. (talo odstavek beri kot nadaljevanje komanetarja, oz. dodatek k komentarju in ne več kot razlago zakaj in kakó sem ga napisal kamor sem ga)

  3. tadej pravi:

    Hehehe Kobrowsky, prov res kulsko me (no, ne mene ampak moje pisanje oz. stil pisanja) oponašaš – 🙂 , le tako naprej!! Očitno si pogruntal in v komentarju zadel bistvo mojih “consistency”/”authenticity” in nasploh “formatting” principov pri pisanju. Glede transvestita pa tole: na žalost ga nimam doma ampak on samo izvaja ta svoj “obred” dokaj blizu mojega trenutnega prebivališča…

    Tadej

  4. Kobrowsky pravi:

    Najprej nékaj offtopic: Kakó tó, da ne dobim emaila, če je odgovoriš nakomentar? Če me nebi takó zanimal transvestit, bi téga tvojega odgovora nikoli ne bil prebral.

    Sedaj pa tó, kar sem hotel povédati kot odgovor na tvój odgovor na mój komentar (na tisti dél o transvestitu, ki da ga nimaš doma itd, ne o tistem prvem délu gledé mojega oponašanja, ker ménim, da kaj dosti na tó nimam več povédati, saj sem bil pohvaljen in po hvali ni dobro več dreka méšati, saj si ljudjé lahkó premislijo in vzamejo značko nazaj):

    Tvoja trditev, da transvestita na žalost nimaš doma ampak on samo izvaja ta svój “obred” dókaj blizu tvojega trenutnega prebivališča… je enako nesmislna, kot če bi jaz rékel, da potepuških mačk nimam doma ampak one samo pridejo jést in odžirat hrano moji mački…

    Dóm ni samó naša soba, ampak tudi dvorišče in okólica le-njega. Dóm je naša soséska in ljudjé, ki živijo v njéj. Dóm so otroci, ki se podijo po césti in neprevidni šoferji, ki péljejo čez njih. Dóm so ptice in drevésa, ki rastejo v bližnjem parku, dóm so stare babe, ki te opravljajo, ko jim obrneš hrbet, dóm so luže, v katérih spijo pijanci zvečér, dóm je denacionalizirana velika hiša z vrtom v bližini tvoje sobe, dóm so mucke, ki sérjejo po njénem dvorišču, se na njem fukajo in cufajo kožuhe. Dóm je letalo, ki leti nad vsem tém in sónce, ki te gréje, ko vse tó glédaš. Dóm je trata, po katéri sérjejo psi in se v njéj lovijo otroci, dóm je pólje, na katérem raste pšenica, ki jo potém kradejo pastirci, da se nasitijo na dolgotrajni paši. Dóm so gore in hribi, dóm je jama in škrat, ki v njéj prebiva, dóm je óvčja staja pri sosédu, dóm je TOVARIŠ TITO! In da, dóm je tudi transvestit, ki izvaja ta svój “obred” dókaj blizu tvojega trenutnega prebivališča…

  5. bojch pravi:

    bravo kobra! dobr si to povedu!

  6. tadej pravi:

    Lej, če te res dejansko tako zanima ta transvestit, sem ti ga z veseljem pripravljen pokazati (transvestita namreč, ne česa drugega – 😉 ); pač, bi se npr. v prihodnji petek (ali kakšen vikend kasneje) zmenila recimo pri podhodu pri žel. postaji Tivoli, potem pa bi te odpeljal (čimbolj diskretno seveda) do placa, kjer transvestit izvaja ta svoj čudaški obred.

    Tadej

  7. tadej pravi:

    Urghhh in pa še nekaj žalostnega vam moram povedati. Namreč, ta petek transvestita ni bilo na običajnem mestu; resnično upam, da to ne zaradi mene in mojega postavljanja zasede!! No, res pa je, da si je tudi prejšnja leta vzel kakšen vikend premora, tako da to ne pomeni še nič dokončnega.

    Tadej

  8. Kobrowsky pravi:

    Verjétno ješel nado pust, ali paseje naučil brati invse vé. Upam, daje prvo, kajti [nestrpnostnitón]réssi neželim transvestita vknjižnici[/nestrpnostnitón].

  9. tadej pravi:

    Mislm res prov fak-Irak, sedaj ga pa že drugi teden zapored ni bilo na spregled; čeprav je res, da sem se tokrat na opazovanje odpravil dokaj pozno, natančneje šele okoli 2h. Sedaj se pa že res začenjam bati, da sem ga res preveč prestrašil…

    Tadej

  10. Transvestitov odvetnik pravi:

    Zahtevam da objavite politiko varovanja podatkov in kdaj ste zbirko registrirali pri informacijskem pooblaščencu, kajti moj klient se čuti ogroženega ker o svojih zasebnih zadevah bere preko Interneta in zazna celo namen zbiranja in postavljanja zased, ki evidentno predstavljajo naklep zasledovanja z namenom nadaljnega poseganja v zasebnost mojega klienta.

    Prav tako zahtevam, da opravičilo objavite v vseh medijih, najmanj pa na 24ur.com, delo.si, dnevnik.si, in v tem opravičilu točno navedete svoje osebne podatke in namen opravičila.

    To je seveda hec 🙂
    Kwa pa was briga en transvestit, pa še kazali bi ga okoli, kot da je turistična atrakcija, hehe…

  11. Maksimiljan Glutej pravi:

    Js bi ga raj povabil na kavo namesto. Pa naj se prvic tolko nalispa, da ga nihce ne more prepoznati. Ampak tko razmisljam jaz, ki sem pac cepljen s toleranco tudi najbolj neobicajnih navad, vse dokler nekomu ne skodujejo. Ljubezen…ljubezen je edini smisel, ce je tu sploh kaksen smisel.

  12. Kobrowsky pravi:

    Aje žépri šelna spregled?

  13. tadej pravi:

    Na mojo veliko žalost ne, čeprav sem sedaj izpustil en teden (skratka, nisem šel čekirati), ko bi dotična oseba spet lahko bila tam.

    Tadej

  14. tadej pravi:

    Juhej, prejšnji teden se je (in prvič v tem letu) končno spet pojavil na svojem starem mestu (t.j. mestu izvajanja tega njegovega obreda), hehe, res komaj čakam na ta petek, ko mu bom spet postavil zasedo (tokrat sicer veliko bolj diskretno); upam pa tudi, da mi ga bo uspelo fotografirati (oz. mojemu prijatelju Juretu), ne da bi on za to vedel in ne da bi ga s tem prestrašil/prepodil…

    Tadej

  15. […] This post was mentioned on Twitter by Tadej Peršič, Tadej Peršič. Tadej Peršič said: Šonoči sem (po več letih) imel spet srečanje z nekim čudaškim transvestitom; za več o tem glej semle: http://bit.ly/cVamZ0 #obred #zaseda […]

  16. tadej pravi:

    Uau, hudo, po dveh letih nepojavljanja sem 15 min. nazaj spet naletel na njega. Tokrat je bilo pa tako: prihajal sem z Ariko iz Tivolija čez nadvoz proti domu, ko sem slišial spodaj en nekam umetno visok glas, ki je nekoga nekaj spraševal. Tako sem pogledal dol iz mostička in vidiel dve recimo temu ženski postavi, ampak za eno sem takoj videl da “nekaj čisto ne štima”.
    Tista ta druga oseba (s kričeče blond lasuljo) je nekaj spraševala eno bejbo (najbrž študentko iz Štud. naselja, ki se je vračala domov), ki ji je bilo zelo očitno nerodno in se je videlo, da si čimprej želi dalje.
    Ko je potem ta bejba šla naprej proti Rožni, je ta druga “bejba” (oz. naš stari dobri transvestit) odšla v drugo smer gor po tisti klančini za kolesarje.
    Meni se je vse zdelo sila “sumljivo” in sem se obrnil in šel proti njej (oz. njemu), in takoj ko me je zagledal(a) je se je obrnil(a), pospešil(a) korak in odvihral(a) v drugo smer.
    Jaz sem mu uspel samo še zaklicati nekaj v smislu: “Ej lej pa saj ti nič nočem!”, ko pa sem prišel spet po štengah gor (nisem ravno hotel teči za njim, da se ne bi počutil ogroženega), je medtem že odlaufal(a) do avta (nek velik BMW/Audi, taka pol džip varianta) in z veliko hitrostjo pobegnil(a). 🙂

  17. tadej pravi:

    Aja in hehe, spet je bil za njo/njim v zraku tudi tisti močni vonj po parfumu, ki sem ga omenil že zgoraj v postu. Kdaj je bilo to? Aha julija 2007! 🙂 Madona leta hitro bežijo mimo… 😦

  18. greg pravi:

    A pa je to legalno?
    Hm Tadej a ti ni mal čudno gledat kaj takega?

  19. tadej pravi:

    Po moje ni nelegalno. Saj grem samo mimo (kot vsak drug sprehajalec psa), poleg tega pa mu/ji prav nič nočem. Ko začne “bežati” grem pač dalje svojo pot. 😀


Oddajte komentar

