O meni:

Sem še relativno mlad (v '30 letih) inženir informatike iz Ljubljane. Teme, ki me najbolj zanimajo: dogodki po svetu (novice, politika), zgodovina, znanost (sploh vesolje)

Neverjetno: moj računalnik in vodna napeljava

Tokrat pa nekaj grotesknega v zvezi s PC-jem in vodno napeljavo pri nas. Kakorkoli, je že res, da je tale naša hiša na cesti 27. aprila ima, predvidevam da zaradi svoje starosti (ni pa spet tako zelo stara, kot so npr. tiste na Starem Trgu ob Ljubljanici v Stari Ljubljani in podobne), že itak kar nekaj posebnosti, (npr. elektrika je napeljana na nek res poseben čuden način itd., glej tudi spodaj), seveda ne samo takih zaradi gradnje ampak tudi takih, ki jih povzročijo (torej so jih v preteklosti) oz. jih še vedno povzročajo njeni prebilvalci (bajdvej, v njej so tri etaže in torej tri familije), ampak tole kar sem pa včeraj doživel pa presega res vse meje, mislim prav neverjetno, kaj se mi je zgodilo!! Opisal bom pa še en podobno čuden včerajšnji dogodek, ki pa se je zgodil ravno v povezavi z zgoraj omenjeno posebnostjo naše hiše glede čudnih načina oz. čudnih lastnosti napeljanja elektrike.

Da pa si, kot rečeno, pred razkritjem te grotesknosti v zvezi z računalnikom (in sedaj lahko že namignem: je v zvezi z računalnikom in zalivanjem rož – 😉 ) privoščim še krajši uvod, v katerem bom podrobneje opisal en dogodek v zvezi s tisto posebnost glede čudne električne napeljave, omenjene zgoraj. Gre namreč za to, da poleg pogostih “mrkov” elektrike (moraš namreč dobro paziti, ker so določeni aparati/vtičnice veznani točno na določene varovalke) in podobnega in poleg tega, da pri nas elektrika sploh nima ozemljitve (tiste tretje žičke pri vtičih/vtičnicah), se mi je včeraj zgodilo še to, da ko sem v babičini sobi vključil razdelilec v spodnjo od dveh el. vtičnic, so se po zgornji, ki je postavljena nekaj centimetrov nad njo, začele poditi dolge modrikaste pajčevaniste iskre (bile so nekje 5 cm po dolžini, zraven pa je zoprno cvrčalo), tako da sem ga jasno raje kar najhitreje izključil/iztaknil. Tako sem skratka ugotovil, da ga je edino varno vtakniti v zgornjo vtičnico.

No, tista glavna in skoraj neverjetna stvar, ki se mi je zgodila včeraj (kot rečeno, povezana tudi z mojim PC-jem in pa s zalivanjem rož z vodo iz vrtne pipe), pa je sledeča: ko je nekdo zjutraj s cevjo zalival na vrtu rože (ko sem jaz še napol spal), pri tem pa občasno popolnoma zaprl dotok vode in ga nato spet odprl, se je glede na to (torej ali je bila voda odprta oz. je tekla ali ne) eden od obeh glavnih ventilatorjev (torej ali CPU, ali “case” ventilator; to pa vem zato, ker sta ta najbolj glasna oz. heh, ker trenutno ta dva edina sploh proizvajata kakršenkoli zvok, glej tudi spodaj) v mojem računalniku začel vrteti drugače (torej hitreje ali počasneje), kar sem lahko jasno prepoznal po zvoku, ki ga ta ventilator zaradi rotacij oddaja. Na to me je opozoril celo oče, ki je rekel, da PC proizvaja čudne zvoke. Res neverjetno, kaj ne?? Namreč, kako bi bilo lahko zavraga ti dve stvari (električne napeljava in napeljava vode) kakrokoli povezani??!

P.S. – Nekaj podobnega v smislu s PC-jem povezanih čudnih reči pa sem objavil že v objavi “Včeraj odkril nekaj čudnega v zvezi s PC-jem“: http://tadej.sopca.com/…/…v-zvezi-s-pc-jem, kjer sem opisal kako sem med čiščenjem računalnikovih ventilatorjev odkril, da ventilator od PSU enote (najbrž pa tudi za tisti mali od grafične kartice) sploh ne dela oz. se več ne vrti!!

Pozdrave, Tadej

One Comment on “Neverjetno: moj računalnik in vodna napeljava”

  1. tadej says:

    Aja, še ena tretja taka, tudi nekako z elektriko povezana stvar pa je, da naša, že nekaj let nedelujočo termo-akomulacijska peč, non-stop zelo zelo zoprno brni, to brnenje pa lahko ustaviš samo na ta način, da z nečim termostat (ki je mala plastična škatlica, čisto ločena od peči) močno pritisneš ob zid in poskrbiš, da tako stisnjen tudi ostane.

    Tadej


Oddajte komentar

