O meni:

Sem še relativno mlad (v '30 letih) inženir informatike iz Ljubljane. Teme, ki me najbolj zanimajo: dogodki po svetu (novice, politika), zgodovina, znanost (sploh vesolje)

10 glavnih faktorjev rangiranja v letu 2007

Tole res zelo zanimivo lestvico spodaj sem že kar nekaj cajta nazaj odkril v Jamesovi objavi naslovljeni “Google’s Top 10 Ranking Factors in 2007“: http://www.senserely.com/…ranking_factors_in_2007.php na njegovem “Senserely” blogu (mimogrede, on je avtor in t.i. webmaster te strani), pri čemer pa gre za lestvico desetih najbolj pomembnih t.i. “faktorjev rangiranja” (ali po ENG “ranking factors”) v letu 2007, prikazanih v odstotkih oz. v točkah/pikah. Pod nujno pa si oglejte/preberite tudi eno objavo na blogu in pa en članek (oba na “SEOmoz” strani), katera sta linkana spodaj pod omenjeno lestvico (tam sem jo v prvi vrsti tudi dobil, to lestvico namreč), kjer si lahko preberete še veliko več o vsem skupaj in tudi veliko bolj podrobno.

No, pa da ne bom preveč dolgovezil: tule spodaj imate torej zgoraj omenjeno lestvico 10-ih glavnih faktorjev rangiranja za leto 2007 (ali “Top 10 Ranking Factors in 2007” po ENG), kot sem jih skopiral iz zgoraj omenjenga bloga na Jamesovem “Senserely” blogu, je pa jasno to bolj samo kratek povzetek celotne študije.

  • 1. Keyword Use in Title Tag (98%)
  • 2. Global Link Popularity of Site (90%)
  • 3. Anchor Text of Inbound Link (88%)
  • 4. Link Popularity within the Site’s Internal Link Structure (82%)
  • 5. Age of Site (80%)
  • 6. Topical Relevance of Inbound Links to Site (78%)
  • 7. Link Popularity of Site in Topical Community (78%)
  • 8. Keyword Use in Body Text (78%)
  • 9. Global Link Popularity of Linking Site (74%)
  • 10. Topical Relationship of Linking Page (72%)

/DODATEK: Kasneje pa sem se odločil dodati (konkretno danes, 10.8.2007) še tole drugo obliko te lestvice, kjer so faktorji rangiranja namesto v % prikazani v točkah/pikah (kot lahko lepo vidite spodaj), predvidevam seveda, da so te točke/pike mišljene od 5-ih možnih.

  • 1. Keyword Use in Title Tag (4.9)
  • 2. Global Link Popularity of Site (4.5)
  • 3. Anchor Text of Inbound Link (4.4)
  • 4. Link Popularity within the Site’s Internal Link Structure (4.1)
  • 5. Age of Site (4)
  • 6. Topical Relevance of Inbound Links to Site (3.9)
  • 7. Link Popularity of Site in Topical Community (3.9)
  • 8. Keyword Use in Body Text (3.9)
  • 9. Global Link Popularity of Linking Site (3.7)
  • 10. Topical Relationship of Linking Page (3.6)

Še veliko več o vsem tem, torej več podatkov, podrobnosti itd., pa si lahko kot rečeno preberete na strani “SEOmoz”. Najprej je tu objava “Ranking Factors Version 2 Released“: http://www.seomoz.org/…/…version-2-released na blogu na omenjeni strani (to je bolj samo uvod v to temo; je pa v njem tudi primerjava med letoma 2005 in 2007), predvsem pa vam priporočam članek “Google Search Engine Ranking Factors“: http://www.seomoz.org/…/search-ranking-factors, v katerem je vse resnično zelo temeljito predelano!!

/OPOMBA: Aja in pa spet nič takega, pa vseeno: ker je bila objava originalno naslovljena “Deset glavnih ranking faktorjev v letu 2007“, naknadno pa sem ga spremenil v sedajšnjega (torej v “10 glavnih faktorjev rangiranja v letu 2007“), to pa zato, da je isto kot naslov tudi URL od objave, pa tudi zato, da so vse besede v njenih SLO verzijah (skratka, če sem že uporabil “faktor” in ne “factor”, potem zato tudi “rangiranje” in ne “ranking”); vse to pa omenjam izključno zaradi mojega čudaškega principa glede avtentičnosti.

P.S. – In pa še tole: kar pa se tiče točke “6.” (torej t.i. “inbound linkov”) pa moram povedati, da jaz osebno nikoli nisem izgubljal časa s “submitanjem” mojih strani v iskalnike in direktorije, čeprav bi si mogoče res celo vsaj malo izboljšal vidnost mojih strani na Internetu. Ne vem, mogoče je tudi to razlog, da jih je tudi enostavno preveč, da bi se potem ukvarjal s tem, katere se splača (imajo več obiska itd.) in katere ne.

Tadej

Advertisements

One Comment on “10 glavnih faktorjev rangiranja v letu 2007”

  1. july anne says:

    I was just searching for this info for a while. After 6 hours of continuous Googleing, at last I got it in your web site. I wonder what’s the lack of Google strategy that do not rank this kind of informative websites in top of the list. Normally the top sites are full of garbage.


Oddajte komentar

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Komentirate prijavljeni s svojim WordPress.com računom. Odjava / Spremeni )

Twitter picture

Komentirate prijavljeni s svojim Twitter računom. Odjava / Spremeni )

Facebook photo

Komentirate prijavljeni s svojim Facebook računom. Odjava / Spremeni )

Google+ photo

Komentirate prijavljeni s svojim Google+ računom. Odjava / Spremeni )

Connecting to %s