O meni:

Sem še relativno mlad (v '30 letih) inženir informatike iz Ljubljane. Teme, ki me najbolj zanimajo: dogodki po svetu (novice, politika), zgodovina, znanost (sploh vesolje)

Včerajšnja prireditev z DJ Umekom v Tivoliju

Danes pa malo o zabavi z imenom “Žur z razlogom” to soboto v ljubljanskem Tivoliju, se mi zdi da med 18:00 in 23:00, kjer je muziko vrtel naš nekako najbolj znan disko jockey DJ Umek (glej tudi tale vpis na slovenski varianti “Wikipedija” proste enciklopedije in pa tale page od Umeka na “MySpace” portalu), kot vsako leto do sedaj pa jo je tudi letos sponzoriral Simobil – Vodafone; sicer se bom pa v tej objavi predvsem posvetil nekim zabavnim dogodkom, ki so se mi vsi zgodili takoj po koncu prireditve/muzike. Šlo je pa spet za lep primer tega, kar sem enkrat že omenil tule na mojem blogu, torej da imam jaz takorekoč že celo življenje to srečo (ali nesrečo, kakor se pač oz. kakor se na to gleda), da vedno ob takih in drugačnih priložnostih naletim na raznorazne čudake oz. sem priča takim in drugačnim dogodkom, v katerih so ti čudaki glavni akterji.

Najprej pa malo uvoda glede moje navzočnosti na tej prireditvi: prvič sem šel tam mimo pogledat z Ariko že popoldne v soncu in videl DJ Umeka (njegovo pravo polno ime, torej ime in priimek, pa je Uroš Umek), ki je urejal razne zadeve itd., že pa se je tudi vrtela muzika, sicer res bolj samo kot ozvočevanje. Naslednjič sem bil tam nekaj po 20:00 (torej tik preden se je zmračilo), tokrat sem šel mimo paznikov prov noter v ograjeni prostor in malo tudi “poplesal”, potem tretjič sem tja prišel ene dvajset minut pred koncem (in se čudil, koliko folka je bilo po travnikih povsod okoli prireditvenega prostora), in pa še četrtič in zadnjič ob nekje 4:00 zjutraj (tudi z Ariko), ko sem se tudi zgražal nad količino smeti po travnikih in se spraševal koliko bo samo pospravljanje le-teh (poleg vseh drugih stroškov) stalo.

Kot rečeno pa bi se v tej objavi bolj posvetil samo nekim smešnim dogodkom tik po koncu muzike. Namreč, ko se je zabava že končala in je folk skandiral: “Umek, Umek, Umek, Umek…“, sem se jaz zmuznil zadaj ob VIP prostoru in si sceno ogledaloval od tam; natančneje sem slonel ob varnostni ograji v nekakšnem kotu. No in v petih minutah kolikor sem tam stal, so vsi, ki so takrat prišli mimo mene, bili nekam čudaški; medtem ko pa nihče od njih ni zgledal ravno “zadet” od katerekoli že droge itd.

Skratka, najprej so prišli dva tipa in ena bejba, se najprej nekam obotavljali in zmedeno pogovarjali, potem pa se odpravili proti meni (takrat sem mislil, da me hočejo kaj vprašati, npr. če lahko zrihtam kaj trave itd.) in tam preplezali ograjo, čeprav sem jim rekel, da je 20 m stran normalen izhod, torej da jim ne bi bilo treba plezati čez ograjo.

Potem je tu tip na kolesu, dokaj psihopatskega videza (mislim, da je imel celo neko brazgotino na obrazu), ki je malo zatem prišel mimo (pa ne iz prireditvenega prostora, ampak iz teme/gozda), in začel pogovor z mano v smislu: “Ej, kaj to tako ropota pri tistem tovornjaku??“, jaz pa sem mu na to ne preveč zavzeto odgovoril (ne pa tudi preveč hladnokrvno, da ga ne bo moje nenavdušenje nad pogovorom razbesenelo, če je slučajno res bil psihopat), da ne vem kaj je to. On pa je nadaljeval: “Ma ja, najbrž je to za elektriko, sigurno morajo imeti kakšen agregat!!“, po tem je še malo postal tam in se nato, podobno, kot se je kar naenkrat pojavil, kar naenkrat odpeljal oz. izginil. Najbrž se je pač hotel samo malo kar tako pogovarjati, samo jaz nisem bil ne vem kako razpoložen za kakršenkoli pogovor.

Kot zadnji pa je mimo prišel nek tip, ki je enako kot prvi trije nameraval preplezati ograjo in jo enako kot prvi trije tudi je (čeprav sem tudi njemu rekel, da je malo naprej normalen izhod), pri tem pa me je ogovoril s temi besedami: “Kje imaš pa črno zapestnico okoli zapestja??“; ne vem, a je mogoče mislil, da sem kakšen paznik/varnostnik, ali kaj??!

P.S. – Aja in moram pa tudi priznati, da mi letos muzika (oz. Umekovo “rolanje” le-te) na žalost ni bila ravno ne vem kako všeč, še posebej ne v primerjavi s temi tivoljskimi rejvi prejšnja leta!!

Tadej

One Comment on “Včerajšnja prireditev z DJ Umekom v Tivoliju”

  1. Denis says:

    Muzika je bla letos dejansko celo malenkost manj komercialna kot prejšna leta, pa še vseeno zelo neokusno trenserska, kljub novodobni pop minimal podlagi. Žur za rajo, ki pa je vsekakor vreden ogleda in jst sm opazu kar nekaj krepko amfetaminsko zadetih “obiskovalcev”.

    Pod črto: nočna mora za kogarkoli, ki je okusil Umeka in techno sceno, ko si ja ta to ime še zaslužila.


Oddajte komentar

