O meni:

Sem še relativno mlad (v '30 letih) inženir informatike iz Ljubljane. Teme, ki me najbolj zanimajo: dogodki po svetu (novice, politika), zgodovina, znanost (sploh vesolje)

Moja ADSL povezava: zgleda z njo ne bo nič

Z veliko žalostjo in tudi jezo – 😡 vam res totalo ogorčen sporočam, da kot vse kaže v končni fazi dejansko ne bo nič z mojo zelo zelo dolgo pričakovano ADSL povezavo. Po dolgih mesecih zajebavanja levo in desno, gor in dol itd., sem od nekega operaterja na Tuš Telekom: http://www.tustelekom.si (bivši “Voljatel“), ki je mimogrede v vsem tem času postal nekakšen moj “osebni operater” in se na nek način že kar dobro poznava, izvedel, da so na Telekomu Slovenije zavrnili njihovo prošnjo/zahtevo za za prenos navadne telefonije iz njih na infrastrukturo od “Tuš Telekoma”, prav tako pa naj bi se tudi ADSL povezave ne dalo realizirati. Vse je skratko padlo v vodo in to po vsem času, ki sem ga v to vložil ih po vseh preprekah, ki sem jih do sedaj uspešno preskočil.

Če se morda še spomnite: že kakšno leto nazaj sem oddal pogodbo za standarden “VOLJADSL” paket (hitrost 1 Mbit/s, saj več niti ne potrebujem, tisti dostop za samo neverjetnih 1.400 SIT pa pri meni na žalost ni možen) in pa za prenos navadne telefonije iz Telekoma Slovenije na Voljatel (sedanji “Tuš Telekom”), prvi problem je pa nastal zato, ker sem pogodbo izpolnil na ime moje babice, dejanski naročnik pa je še vedno Ivan Peršič, torej moj dedek, ki je že 20 let mrtev. Tako sem se začel ukvarjati s tem, kako naj to najprej uredim s Telekomom Slovenije in izvedel, da bom moral v nek “zahtevek za prepis” priložiti dedkov “mrtvaški list” (oziroma/ali pa neko “dedovalno listino”), ki naj bi mi jo oni poslali. Moja babica, katera bi edina lahko imela dedkov mrtvaški list pa je bila ravno takrat na obisku pri sorodnikih v G.B.. In po vsem tem, torej ko bi bilo to urejeno, bi moral čakati še najmanj dva meseca, da bi oni to “sprocesirali”, s čimer pa sem se pač sprijaznil, kaj pa drugega??!

Preden nadaljujem s potekom dogodkov pa si tule spodaj lahko preberete nekaj izrezanih (sedaj vidim da iluzornih) stavkov/odstavkov iz prejšnjih objav na tem mojem Sopca blogu, ki so bile povezane s pridobivanjem ADSL povezave.

Torej tokrat pa res čisto zadnjič še par malenkosti glede moje ADSL povezave, katera bo vzpostavljena še pred novim letom (upam vsaj); ne vem sicer koliko časa te stvari trajajo, glede na to, da se sploh prvič v življenju ukvarjam z čim takim.

P.S. – Kot vse kaže bom pač moral še malo potrpeti in še najprej ta dva meseca uporabljati moj “dial-up” princip surfanja po Internetu – 😡 ; o tem si lahko mimogrede več preberete v eni od prejšnjih objav v tej seriji z ADSL-om povezanih objav na tem mojem blogu.

Skratka, ADSL povezavo si nameravam urediti (torat pa čisto zares) že v tem ali naslednjem mesecu, moram pa prej dobro razmisliti (in preračunati), za katerega ponudnika storitev, oziroma za katero konkreten “paket” od raznih možnih varijant se bom na koncu odločil, glede na razne faktorje: cena, hitrost, čas in vrsta “pogodbe” itd.

Zadeva pa je šla nekako takole. Ker sem predvideval, da so se sedaj po pol leta zadeve spremenile (torej vrste in cene paketov), sem se odločil pozanimati se kako stvari stojijo sedaj. Tako sem tam kakšen teden nazaj sem klical na Voljo in jih prosil za podatke o tej novi ponudbi (za katero sem pred kratkim nekje slišal), ki naj bi pri neomejenemu času dostopa na mesec (torej fiksna cena; nič več in nič manj) stala samo neverjetnih 1.400 SIT. No, tip je rekel, da bo malo preveril in mi po pošti poslal podatke oziroma to novo “updejtano” pogodbo. Tako mine teden, dva in se malo že začnem čuditi, zakaj to tako dolgo traja, ko me včeraj končno le pokliče ena bejba iz Volje in mi pove, da ima “slabo novico” zame. Uhhh, reče skratka, da pri meni (še vedno analogni telefon itd.) neka takoimenovana “eno-zvezna” povezava ali nekaj takega, ni možna. Jaz ji nato povem, da so mi takrat kakšnega pol leta nazaj (torej takrat, ko sem se zanimal za takoimenovan “VOLJADSL fit” in standardno “VOLJADSL” dostop) rekli, da ADSL povezava je možna na mojem naslovu. Kakorkoli, ko sem ji to povedal gre bejba potem še nekaj preverjati in se zmeniva, da me bo poklicala nazaj čez par minut, ko “na portalu” nekaj preveri, najbrž glede moje lokacije in možnosti vrst povezav, ki bi lahko delovale iz te moje lokacije. Potem me res pokliče in reče, da ima pa tokrat “dobro novico” zame, skratka, da je preverila in da je možna t.i. “dvo-zvezna” povezava na moji konkretni lokaciji; za to varijanto/paket pa naj bi plačeval okoli 5.000 SIT na mesec za hitrost 1 Mbit/s.

V glavnem, ko sem na koncu nekje v drugi polovici avgusta stvari dokončno uredil (oddal pravilno izpolnjeno pogodbo itd.) in to brez prepisa na babico in mrtvaškega lista, mi je tisti operater na Tuš Telekomu povedal, da so na Telekomu Slovenije vse kompletno zavrnili in da je zadeva propadla na celi črti. Zato sem se odločil, da se bom na Telekomu Slovenije (tel. št. 0808000 in 0801000) poiskusil pozanimati za konkreten razlog za zavrnitev, še posebej zato, ker so že kakšno leto nazaj po t.i. “poizvedbi” za mojo številko dejali, da je na njej mogoče urediti/uporabljati ADSL. In sem se par dni nazaj z velikimi težavami res pozanimal o razlogu za njihovo zavrnitev, pa je bil odgovor vsaj za mene “laika” v teh zadevah slišati zelo zapleten; z “velikimi težavami” pa sem napisal zato, ker so se operaterji pri Telekomu Slovenije (predvsem napram tistim pri Tuš Telekomu) izkazali za dokaj neprijazne in nekooperativne. En operater mi je naprimer (podobno kot že enkrat) prej dejal da mi ne more pomagati, pa da Telekomu Slovenije ni nič “kriv” itd.

Tako bom očitno moral ostati pri starem/trenutnem “principu uporabe” WWW-ja, torej da bom moral še naprej zaradi “dial-up” povezave stalno paziti (plačaš namreč čas ko si “online” neglede na količino prejetih podatkov), da se bo ves čas, ko bom “online”, nekaj downloadalo, to zato, da bom karseda optimalno izkoristil čas, za katerega bom pač že itak moral plačati. Res, prov ima me, da bi znorel, grrrrr.

Za konec pa še linki do prav vseh prejšnjih objav na tem in na mojem starem blogu, povezanih s pridobivanjem ADSL-a; ta objava je namreč (kot sem že omenil) nadaljevanje od nekaterih določenih prejšnjih objav. Najprej torej linki do objav na temle Sopca blogu; kot prvo je tu link do najmlajše “Ponovno o mojem ADSL-u: nujen dodatek“: http://tadej.sopca.com/…/…nujen-dodatek objave, potem do objave naslovljene “Še čisto zadnjič glede mojega ADSL paketa“: http://tadej.sopca.com/…/…adsl-paketa, nato sledi “Končno si uredil ADSL, tokrat pa zares“: http://tadej.sopca.com/…/…cisto-zares in do najstarejše od vseh teh med seboj povezanih objav “Izbira ponudnika in paketa za moj ADSL“: http://tadej.sopca.com/…/…za-moj-adsl, čisto za konec pa še, kot rečeno, link do objave naslovljene “12. ADSL: katero varijanto izbrati || 13.03.2006“: http://tayiper.blog.volja.net/?cid=2369, katero sem objavil še na mojem starem Tadej na-liniji: razne objave blogu na “VOLJAblok” portalu, v katerem res redko kdaj kaj objavim, če pa že kaj objavim, pa so to samo vici (smešni po mojih kriterijih), katere prekopiram iz Delove četrtkove priloge “Polet”.

P.S. – Aha in pa še kot čisto mimogrede, ravno v teh zadnjih nekaj dneh pa sem bolj kot ne po slučaju naletel na prispevek naslovljen “Tuš Telekom hoče odškodnino“: http://24ur.com/…/20070911_3105355.php na spletnem mestu “24ur.com” (z naknadnim iskanjem z Google-om pa še “Tuš Telekom zahteva odškodnino“: http://www.delo.si/…path=41,36,238491 na spletnem Delu), pri stvari pa gre za domnevno favoriziranje SiOL-a kot ponudnika Interneta napram ostalim ponudnikom, predvsem seveda bivšem Voljatelu v tem konkretnem primeru.

Pozdrave, Tadej

3 Komentarjev on “Moja ADSL povezava: zgleda z njo ne bo nič”

  1. Flikar says:

    Dobr napisano, Telekom je ustvaril monopol, zato se tako tudi obnasajo…

  2. darja says:

    1. Če Telekom ne more prenesti številke, tudi denarja ne more pobirati od tebe, ampak naj denar terja od mrtvega dedka

    2. Telekom prenosa številk ne bi smel preprečevati, to je zahteva EU, zaradi zavlačevanja pri sprejemanju zakonodaje, ki to omogoča, je Slovenija iz Bruslja fasala dva opomina; Telekom mora številko prenesti brez pripomb, ko dobi zahtevo, je pa res, da na zahtevo naročnika. Torej je treba najprej spremeniti naročnika. To bi morali vedeti tudi pri Tušu.

    3. Operaterji so več ali manj enaki, svoje akcije oglašujejo na veleplakatih, ko jih pokličeš, rabijo neskončno veliko časa. Sicer pa, si morda razmišljal, da bi imel internet na kabel? Imajo tudi svoje finte, ampak zadeva nima nikakršne povezave s telefonom.

  3. tadej says:

    Hvala obema za vajina komentarja in pa me veseli, da se vama zdi objava zanimiva. Aja in pa Flikar, tebi pa še dodatno hvala, da sem prek/zaradi tebe (in tvojega komentarja) odkril Flik.si blog agregat…

    l.p. obema, Tadej


Oddajte komentar

