O meni:

Sem še relativno mlad (v '30 letih) inženir informatike iz Ljubljane. Teme, ki me najbolj zanimajo: dogodki po svetu (novice, politika), zgodovina, znanost (sploh vesolje)

Moj Sopca blog na Flik.si blog agregatu

Preko komentarja v moji prejšnji objavi (glej prvi komentar) sem prisurfal na spletno mesto Flik: http://www.flik.si (ali tudi “Flik.si”, kot zgoraj v naslovu), ki je še en v vrsti slovenskih blog agregatov/agregatorjev, in tako ugotovil, da so se tam začele pojavljati objave iz tega mojega bloga na Sopca spletnem mestu. Medtem ko sem danes bolj kot ne čisto po slučaju to odkril še za en tak drug blog agregat (oz. lahko bi mu rekli tudi blog direktorij), kjer se tudi pojavljajo objave iz tegale mojega bloga. Za konec pa bom omenil še enega drugega, za katerega sem to odkril (torej to, da so se tam začele pojavljati objave iz mojega bloga) že pred časom; no, v bistvu v tem primeru ni bilo kaj za “odkrivati”, glej spodaj.

Najprej pa skratka malo več o blog agregatu na “http://www.flik.si” internetnem naslovu; kot ponavadi naj že na začetku razjasnim, da je bil moj blog (oz. posamezne objave na njem) ponovno tja “dodan” čisto sam od sebe, hočem reči, da ga nisem jaz tja “submit-al”, ampak očitno nekdo drug. No, kakorkoli že, Flik.si je oz. hoče biti neke vrste slovenski Digg. Stran “Moja ADSL povezava zgleda z njo ne bo nič“: Moja ADSL povezava zgleda z njo ne bo nič na Flik-u, ki se nanaša na mojo prejšnjo objavo, ki je takrat, kakšne tri dni nazaj, ko sem jo prvič odprl, imela neverjetnih 11 “flik-ov” (heh, če so pač na Digg-u “digg-i”), kar je bilo največ od vseh “submit-anih” objav/prispevkov.

Flik.si spletno mesto pa sebe opiše takole.

Kaj je flik.si

Flik.si je spletna stran namenjena zboru novic napisanih v slovenskem jeziku. V Sloveniji je dnevno objavljenih veliko zanimivih novic, člankov, blogov ipd. Flik omogoča, da skupaj zberemo vse vrste novic. Zakaj tudi slovenci nebi imeli svoj Digg? Registriraj se in objavi SVOJ link!

Potem dalje, tisti drugi agregat, katerega sem po slučaju danes odkril (kot sem omenil zgoraj v uvodu) pa je Drugi svet: http://www.drugisvet.com blog agregat. Dve strani, ki se nanašata na moji prejšnji objavi pa sta “Ne-uporaba rodilnik(a)“: Ne-uporaba rodilnik(a) page (ta se “posveča” izključno moji objavi) in page “O krvodajalski akciji, žuru z razlogom in iskalnih frazah“: O krvodajalski akciji, žuru z razlogom in iskalnih frazah (to je pa t.i. “Tema tedna” in ta samo omeni mojo objavo poleg mnogih drugih, ki se tičejo iste teme), to je pa nekako to.

Tisti še en tretji blog agregat (v tem primeru tudi blog direktorij), za katerega sem to, da so se tam začele pojavljati objave iz mojega bloga, odkril že pred časom (tudi omenjeno že v uvodu), pa je blog agregat/direktorij s prav posrečenim imenom Bloger: http://www.bloger.si (ali tudi “Bloger.si”), katerega avtor je morphix. Za to, da obstaja ideja zanj, sem sicer že izvedel v eni od objav na avtorjevem blogu (konkretneje, tam je pod tole objavo nekdo predlagal tudi moj blog, da je primeren za na Bloger.si) in ga je zato predvidevam dodal med “filtrirane” bloge avtor/webmaster sam; kot lahko namreč vidite na domačem page-u (glej tudi pasico/badge zgoraj desno), ima moj blog “author id” s številko 7, kar seveda pomeni, da je bil tja “dodan” čisto na začetku njegovega obratovanja.

Slovenski blog agregati/agregatorji (ups, ne vem kaj je pravilno) oz./in blog direktoriji se kot vse kaže množijo kot gobe po dežju. S tem pa jasno pride tudi problem prenasičenosti, kar pa je itak že tako ali tako eden osnovnih problemov Interneta. Tako da bi sam osebno priporočil tudi neke vrste filtriranje le-teh, čeprav je res, da me niti eden od njih še ni ne vem kako razočaral!! Aja saj res: za malo daljšo in bolj popolno listo tako SLO kot ENG blog agregatov/direktorijev (pa tudi iskalnikov) pa si oglej tole objavo tule na mojem blogu na Sopci.

P.S. – In pa kot skoraj vedno (ehm, linkanje kakšne prejšnje objave) morda še tale opombica: ta današnja objava je nadaljevanje dveh objav izpred parih mesecev; konkretneje, mislim seveda na to objavo in pa na njeno predhodnico (objavljeno par dni prej), ki sem ju, kot rečeno, objavil z nekaj-dnevnim zamikom eno za drugo.

Tadej

5 Komentarjev on “Moj Sopca blog na Flik.si blog agregatu”

  1. Davorin says:

    Tadej, teh agregatorjev je malo morje: glej tale moj zapis -> http://www.em3r10.com/blogi/davorin/vsi_slovenski_digg_kloni

  2. tadej says:

    Ehej, lep pozdrav Davorin in lepa hvala za komentar; sem obiskal tisto tvojo objavo, katero si linkal v komentarju zgoraj in moram priznati, da res nisem vedel, da jih toliko obstaja!!

    Aha in pa še tole: dobil si/boš tudi en moj e-mail naslovljen “Link do tvojega bloga na Embrio spletnem mestu“, v katerem te obveščam, da sem danes dal link do tvojega bloga na tale moj blog pod “Blogroll” sekcijo v levem stolpcu.

    Tadej

  3. tadej says:

    Hvala lepa very much – 🙂 …

    Tadej

  4. tadej says:

    Uauuu, čisto sem prezrl, da je blog-agregat Drugi svet 18.3.2008 spet objavil eno mojo objavo (in še to sem odkril čisto po slučaju, ko sem “scroll-al” po RSS “entry-jih”) in sicer tole objavo o ljudeh, ki jih po mojem mnenju pesti pomanjkanje zdrave skepse, katera pa je sama bila nadaljevanje tega prispevka.

    Prispevek pa so pri njih so naslovili Neskeptični in nekritični ljudje, povzetek, ki sem ga prebral preko RSS-ja pa se glasi takole:

    Tadeju niso všeč tisti, ki verjamejo skorajda vse, še posebej, če se ob tem potrjuje njihov nazor. O ljudeh z drugega pola …

    Sem kar počaščen, pozdrave, Tadej


Oddajte komentar

