O meni:

Sem še relativno mlad (v '30 letih) inženir informatike iz Ljubljane. Teme, ki me najbolj zanimajo: dogodki po svetu (novice, politika), zgodovina, znanost (sploh vesolje)

Moji strani sem dodal še slovensko varianto

Še preden bom objavil dve objavi, kateri sta skorajda že v celoti napisani oz. sformatirani v mojem glavnem Sopca “to-do” fajlu (ena je o t.i. “kompresiji” pri downloadanju podatkov iz Interneta na lokalni kompjuter, druga pa o raznih zadevah glede konfiguriranja oz. posledične pohitritve delovanja Windows-ov), bom danes, ker je pač ta konkretna stvar trenutno aktualna, kot tudi nekakšno nadaljevanje prejšnje/zadnje objave, tule pisal o mojem novem spletnem mestu “Tadej Peršič stran“: http://tadejpersic.awardspace.com/index.html (medtem ko je tole: “Tadej Persic’s website” originalna angl. varianta), katero je nova slovenska različica mojega glavnega splošnega domačega spletnega mesta.

In pa da ponovim: to je tisto spletno mesto, katerega sem ustvaril kot zadnjega in katero je recimo temu bolj “splošno”; s tem mislim preprosto to, da v primerjavi z raznimi drugimi mojimi spletnimi mesti, ni izključno posvečeno nobeni konkretni tematiki, ampak samo vsebuje linke do mojih ostalih spletnih mest in blogov in jih na kratko opiše oz. predstavi.

Za kreiranje le-tega pa sem se odločil potem, ko mi je uporabnik Dan Schulz v temle postu v tisti diskusiji na DP forumu glede problemov z implementacijo “e-mail kontakt forme”, predlagal ustvariti račun na AWARDSPACE.COM, kateri tudi v “FREE” obliki hostinga podpira PHP, kar je bil jasno glavni razlog, da sem se za to sploh odločil.

No, najprej pa sem se obadal tudi z manjšo dilemo oz. manjšimi dilemami. Namreč, še preden sem si tam ustvaril račun (a že zatem, ko sem se že odločil, da bom omenjenemu spletnemu mestu dodal tudi SLO varianto), sem se moral odločiti, kako bo vsa stvar izgledala oz. delovala. Skratka, odločiti sem se moral npr., ali naj vso zadevo ustvarim v “/slo/” pod-direktoriju, ali pa v istem “root” direktoriju, jasno s tem, da vsem fajlom dodam v njihova imena “-sl” dodatek. Za primer kaj s tem točno mislim, si oglej tale primer spodaj.

Original, zamišljeno, dejansko:

index.html index-sl.html index.html
my-websites.html my-websites-sl.html moje-strani.html
my-blogs.html my-blogs-sl.html moji-blogi.html
my-articles.html my-articles-sl.html moji-clanki.html
my-principles.html my-principles-sl.html moji-principi.html
about-me.html about-me-sl.html o-meni.html
about-site.html about-site-sl.html o-strani.html

Potem dalje, moral sem se tudi odločiti kaj vse spremeniti/prevesti v tej novi (napram orig. ENG varianti) v smislu “<title>” elementa, potem <meta name=”description”, <meta name=”keywords” in ostalih takih meta in ne-meta zadev.

/INSERT: Aja in pa še tole: nekako sem se naveličal tiste modre barve, tako da sem zato včeraj (tale dodatek pišem 30.10.2007) temu spletnemu mestu totalno spremenil layout (seveda, obema variantama); torej spremenil sem splošni videz, kot je npr. barva ozadja, barve linkov itd., kar sem podrobno opisal v tejle objavi. Res je sicer, da je sedaj vsa zadeva nekako malo “nestandardna” (torej da linki niso modri za še ne-obiskane in rdeči za že obiskane strani), pa v bistvu kaj potem, saj je ogromno pomembnih/znanih spletnih mest z ogromno obiskovalci, narejenih/skodiranih na tak oz. podoben način!!

Na koncu sem se kot vidite odločil za to, da bo ta nova varianta locirana na čisto svojem hostu (torej sta odpadli verziji z pod-direktorijem in “-sl” dodatkom pri imenih fajlov), pri čemer bo na vsaki posamezni strani na vrhu pod tisto vrsto 16×16 px ikonc (vsaka ima jasno svojo specifično funkcijo) “drop-down” meni z linkom do verzije strani v drugem jeziku; torej na angleških je link do slovenske strani in obratno, na slovenske strani link do angleške.

P.S. – Kot dokaj nepomemben dodatek pa še to: poleg prejšnje/zadnje objave, je ta objava direktno nadaljevanje tudi objave naslovljene “Moja nova stran je sedaj čisto brez tabel“: http://tadej.sopca.com/…/…cisto-brez-tabel (ta je novejša/mlajša) in pa objave z naslovom “Ustvaril sem popolnoma novo spletno stran“: http://tadej.sopca.com/…/…novo-spletno-stran (ta pa starejša), katere vam tudi priporočam v branje.

Tadej

One Comment on “Moji strani sem dodal še slovensko varianto”

  1. tadej says:

    Sranje, danes sem na AwardSpace forumu izvedel (konkretno glej npr. tole diskusijo pod PHP, ASP, MYSQL and Other Programming Languages sekcijo), da čeprav zastonj hosting račun res podpira PHP, pa ne podpira “Mail()” funkcije!!

    To pa je bila pravzaprav tudi edina stvar, ki sem jo od celotnega PHP-ja potreboval in zaradi katere sem se tudi v prvi vrsti sploh odločil za nov hosting račun (in ne npr. dati to slo. varianto preprosto pod “/slo/” pod-direktorij, ali pa v isti direktoriju, s tem, da bi vsem fajlom dodal “-sl” v njihova imena, kot sem napisal že zgoraj v objavi) oz. za ta konkreten free-host.

    Tadej


Oddajte komentar

