O meni:

Sem še relativno mlad (v '30 letih) inženir informatike iz Ljubljane. Teme, ki me najbolj zanimajo: dogodki po svetu (novice, politika), zgodovina, znanost (sploh vesolje)

Spremembe izgleda dveh mojih spletnih mest

Ponovno ena od “izrednih” objav (mišljeno o trenutno aktualni zadevi) in pa objav, ki so originalno moj e-mail (tokrat poslan ruph-u oz. Davorju), katerega sem nato priredil v objavo za na blog, v njej pa pišem o tem, da sem nedolgo nazaj spremenil “outlook” od mojih dveh glavnih domačih spletnih mest. Točneje, najprej sem že več kot dva tedna nazaj obema variantama mojega splošnega spletnega mesta kar dramatično spremenil videz (v smislu barve ozadja, barve linkov itd., za star layout glej index-old.html), ker sem se pač že naveličal tiste modre barve, kasneje pa sem obema spletnima mestoma (torej tudi obema variantama enega od njiju) tudi zmodificiral .css fajle, da so sedaj na enem od njiju linki večji kot normalen tekst (ne pa enake velikosti, kot prej, oz. manjši, kot so bili še pred tem), pri drugem pa enake velikosti kot normalen tekst (in ne obratno, kot je bilo prej, torej manjši), kar je kakor se spomnim bolj pravilno po standardih oblikovanja.

1. Skratka, glede mojega prvega glavnega spletnega mesta (ki je splošno oz. navigacijsko spletno mesto), torej originalne angleške “Tadej Persic’s website” in sekundarne slovenske “Tadej Peršič stran” variante, bi modifikacije karseda strnjeno opisal tako.

– spremenil sem linke iz za 1px večjih od teksta in poudarjenih (ali po angl. “bold”) na sicer še vedno večje kot navaden tekst (skratka ostalo je enako kot prej), a ne več poudarjene, obdržal pa sem tudi ozadje od linkov, ko podržiš nad njimi miškin kurzor.

V tem primeru nisem šel spreminjati linkov iz “bold” v “normal” zato, ker se linki ločijo od ostalega teksta že zaradi samega ozadja linka (CSS property “background-color:“), ko podržiš čez miškin kurzor. Nekaj od vsega tega pa sem, kot rečeno, omenil tudi v e-mailu Davorju.

… a veš, da sem od takrat tudi zmodificiral .css fajle tako, da so sedaj linki večji kot normalen tekst (in ne obratno, kot je bilo prej), kar je kakor vem pravilno/pravilneje po standardih.

Medtem pa ko v enem še starejšem e-mail sporočilu (jasno, ker sem te konkretne spremembe prej izvedel), poslanem Davorju, omenjam tudi tisto, da sem se naveličal modre barve od tega spletnega mesta.

Davor, nekako sem se naveličal tiste modre barve od moje strani: Tadej Persic’s website (oz. slovenska varianta: Tadej Peršič stran) in sem ji zato danes tudi totalno spremenil videz/barve; bajdvej, glej tudi moj Twitter …

Res je sedaj kao “nestandardno”, torej da linki niso modri (za še ne-obiskane) in rdeči (za že obiskane), no, pa v bistvu kaj potem, saj je ogromno pomembnih in “respected” strani narejenih/skodiranih na ta način!!

Sedaj moje eno in edino vprašanje pa je preprosto: kako se pa tebi zdi (predvsem seveda napram prejšnjemu, če se ga vsaj kolikor toliko spomniš) ta nov izgled??!

Kot rečeno, če morda koga zanima, kako je bila vsa stvar videti prej, potem si oglej index-old.html stran, sem pa vse to omenil tudi na strani the-news.html.

2. Na mojem drugem glavnem striktno z računalništvom povezanem spletnem mestu “Tadej’s computing homepage“, pa sem naredil spremembe, ki bi jih na kratko opisal takole.

– spremenil sem linke iz za 2px manjših od teksta in poudarjenih na enako velike kot navaden tekst (torej ne-linki) in tudi še vedno poudarjene, pravtako pa sem se odločil, da linki ne bodo več imeli nikakršnega ozadja, ko je nad njimi kurzor od miške.

Tako je sedaj postal tudi vprašalnik (glej pool.html stran) brezpredmeten, glede na to pač, da dileme glede primernejše barve ozadja linkov ni več. Dodjam pa samo še tekst od omenjenega vprašalnika.

As first before voting, please visit these two pool-related example-pages: “pool-green.html“, “pool-yelow.html“, and follow the provided instructions.

Tadej’s Mini Poll

Which colour should I use for hovering ??
– Green
– Yelow
– Neither
– Tacos…

Instruction/explanation: In short, please hover your mouse over the link on each of the two pages linked above (the one with the green colour used for hovering has hex colour code “#66ff33“, and the one with yelow “#ffff00“), and then vote in this pool above as to which variant seems nicer to you. This way, you will help me to decide which colour to use for hovering.

Aja, z mojim ta drugim “Clarinet informational website” z računalništvom nepovezanim spletnim mestom se pa tokrat (še) nisem ukvarjal, najbrž pa bom tudi tam spremenil linke, tako da bodo na koncu taki kot na mojem računalniškem “Tadej’s computing homepage” spletnem mestu; heh, zato tudi naslov objave “Spremembe izgleda dveh mojih spletnih mest” in ne “Spremembe izgleda mojih dveh spletnih mest” – 😉 .

P.S. – Vse to opisano zgoraj (torej vse spremembe) pa je bil spet en zelo lep primer tega, kako ti CSS jezik/tehnologija (samo v smislu “external” .css fajlov) olajša vzdrževanje/obnavljanje/karkoli spletne strani. Če bi namreč še vedno uporabljal t.i. “inline” ali “internal” CSS (da ne govorimo o HTML atributih), bi moral spreminjati vrednosti od “background-color:” property-ja (za/od “a:hover“, pa tudi za “a:link” in “a:visited“) v vsakem .html fajlu posebej in jih vse tudi zuploadati nazaj na server!!

Tadej

2 komentarja on “Spremembe izgleda dveh mojih spletnih mest”

  1. tadej pravi:

    Danes, 19.1.2008, ko sem malo brskal po starih e-mail sporočilih v “Sent” folderju od mojega TB odjemalca spltne pošte (hehe, kako se to smešno sliši prevedeno oz. po slovensko), sem naletel na sporočilo Jamesu iz Famfamfam strani (od katerega silk iconice uporabljam na tej strani) in v katerem ga o tem obveščam. No in v tem e-mailu sem odkril že narejeni screenshot starega izgleda strani, od katerega link vam postam tule: star-izgled-moje-strani.png

    Seveda bi lahko naredil tudi screenshot čisto zadnjega stanja (torej kot je stran vidna sedaj), a za to lahko preprosto kliknete na zgornji link.

    Tadej

  2. videz pravi:

    […] dans le grand plat, ajoutez du beurre et m©langez toujours en s©parant les grains. …Spremembe izgleda dveh mojih spletnih mest Tadej: spletne …O blogroli na temle mojem Sopca blogu Spremembe izgleda dveh mojih spletnih mest. Ponovno ena od […]


Oddajte komentar

