O meni:

Sem še relativno mlad (v '30 letih) inženir informatike iz Ljubljane. Teme, ki me najbolj zanimajo: dogodki po svetu (novice, politika), zgodovina, znanost (sploh vesolje)

O blogroli na mojem Sopca blogu

Danes pa malo na splošno glede moje blogrole na tem blogu, sem pa idejo za to objavo dobil, ko sem gledal neko staro objavo “Partnerji od moje glavne PC domače strani“, čeprav v tej res pišem o celotni blogroli in ne samo tistih blogih, ki so neke vrste partnerji od tega mojega bloga (v smislu “link exchange”). Drugače pa je smisel te objave tudi v tem, da vsaj enkrat pišem konkretno o njej (torej o blogroli), ker si predstavljam, da je v levem sidebaru še ni opazilo prav veliko obiskovalcev.

In pa še na kratko: že v uvodu zgoraj omenjena “link exchange” zadevščina (kar preprosto pomeni to, da imam na svoji strani jaz povezavo do njihove strani, oni pa na svojih straneh povezavo do moje) v končni fazi jasno koristi vsem, ker nam vsem poveča število t.i. “back linkov” (ali tudi “inbound linkov”) in s tem potencialno izboljša pozicijo v SERP-ih od večine iskalnikov, oziroma vsaj od tistih, v indeksu katerih se nahajajo moj in njihovi blogi.

Preden pa si boste končno lahko prebrali listo blogov spodaj (še enkrat, to so preprosto tisti blogi, ki se nahajajo pod sekcijo “Blogroll” v levem stolpcu), pa še link do strani O: moji blogroli, kjer tudi pišem o podobni stvari, mogoče samo še malo bolj obširno, kot tukaj.

Dejanski partnerji v smislu izmenjave linkov pa so sledeči: blog “Internetling“, katerega linkam zato, ker piše o podobnih rečeh kot jaz (je pa nato tudi on polinkal moj blog, predvidevam, da ko je opazil link na mojem), blog “Hirkani“, katerega podobno linkam zato, ker je ona prva polinkala eno od objav na mojem blogu, sledi “Davorin” blog na Embrio portalu, ki je dejansko edini, s katerim sva izmenjala linke do najinih blogov na “link exchange” način, ali točneje, jaz sem na njem opazil, da pod “Ti nas, mi tebe (blogrolamo)” piše: “P.S.: Če nas linkaš, sporoči!” in sem ga potem polinkal in mu poslal e-mail (linkam ga pa tudi zato, ker se najina bloga pač tičeta podobnih zadev), in pa še “Had/Roni” blog, katerega sem tudi jaz najprej polinkal, potem pa sem avtorja (ki ga mimogrede poznam že iz Facebook-a) po e-mailu vprašal, če je OK, da na mojem blogu uporabljam v linku na njegov blog tudi njegovo pravo ime, on pa mi je odgovoril, da seveda lahko in me polinkal nazaj.

Spodaj pod “Sopčani” sekcijo pa so še linki do treh (tudi večinoma bolj tehničnih blogov) tu na naši Sopci, kateri se mi zdijo vredni linkanja in katere redno spremljam. Res pa seveda berem tudi razne druge bloge na Sopci (recimo ko me “premami” kakšen naslov objave na glavni strani), katerih sedaj ne bom omenjal.

P.S. – Še enkrat pa bi, kar se nabiranja linkov tiče, poudaril, da jaz nikoli nisem izgubljal časa s “submitanjem” linkov od mojih spletnih strani oz. bloga v iskalnike in direktorije, pa čeprav se zavedam, da bi si mogoče res izboljšal vidnost mojih strani na Internetu. Ne vem, mogoče je tudi to razlog, da jih je tudi preprosto preveč, da bi se potem ukvarjal s tem, katere se splača (imajo več obiska itd.) in katere ne! Še veliko manj pa, da bi “nadlegoval” avtorje raznih spletnih mest in blogov (po e-mailu, preko “kontakt form” itd.), v smislu, če bi se hoteli izmenjati linke z mano. V bistvu je ravno obratno: razni ljudje so mene nadlegovali v tem smislu (imam že kar celo zbirko takih e-mailov), pa se mi v končni fazi nikoli ni dalo dodati linka do njihove strani/bloga na kakšno od mojih strani, čeprav bi mi to vzelo vsega par minut.

Tadej

Oddajte komentar

