O meni:

Sem še relativno mlad (v '30 letih) inženir informatike iz Ljubljane. Teme, ki me najbolj zanimajo: dogodki po svetu (novice, politika), zgodovina, znanost (sploh vesolje)

Vici iz Poleta: 16. in 30. avgust 2007

Ker na spletnem portalu VOLJAblok že od meseca julija ni možno objavljati novih objav, bom v tejle objavi objavil nekaj smešnih vicev (seveda, smešnih po mojih kriterijih) z dne 16. in 30. avgusta 2007 iz “Poleta” (Delova četrtkova priloga), pač, ker imam ta tekst že nekaj časa napisan. Tam, torej na portalu “VOLJAblok”, se namreč nahaja moj prejšnji/stari in sedaj že kar nekaj časa zapuščeni blog naslovljen Tadej na-liniji: razne objave, katerega sem začel zapostavljati, odkar pišem v tega na Sopci in v katerem sem zadnje čase (torej po kreiranju tegale bloga) edinole kdaj pa kdaj objavil kakšen vic in podobno. Pri vsej stvari pa gre za vice iz predzadnje strani z duhovitim podnaslovom “Smisel življenja“.

Najprej sta tu torej prva dva vica iz Poleta izdanega dne 30. avgusta 2007.

Prvi vic se glasi takole:

71 stvari, ki jih morajo ženske znati:
– kuhati
– likati
69

Drugi/zadnji pa gre tako:

Policist ustavi voznika: “Psa ne smete pe-
ljati na sprednjem sedežu!”
Voznik: “Ampak to je plišasti pes!”
Policaj: “Pasma ni pomembna.”

Medtem pa ko trije vici iz Poleta dne 16. avgusta 2007 sledijo tule spodaj.

Prvi vic se glasi takole:

“Dober dan gospod doktor.”
“Dober dan gospa Silva. Kar slecite se!”
“Kam pa naj odložim obleko?”
“Kar tu, poleg moje …”

Sledi drugi, ki gre tako:

Jasnovidka: “Gospa … vidim veliko nesrečo … umrl vam bo mož!”
Žena: “To vem. Povejte mi samo, a bo preiskava?”

Tretji/zadnji pa gre tako:

“Ni več dvoma,” je rekel doktor pacientu, “zastrupljeni ste bili!”
“S čim vendar?” je vprašal pacient.
“To bo pokazala obdukcija!”

Za en lep primer take objave (ki vsebuje samo vice iz Poleta) na že zgoraj omenjenem starem in zapuščenem blogu na “VOLJAblok” portalu pa si lahko ogledate objavo s kot običajno sformatiranim naslovom “40. Spet en vic iz Delovega “Poleta” || 10.05.2007“: http://tayiper.blog.volja.net/?cid=2906, katera je mimogrede čisto zadnja objava, ki sem jo še uspel objaviti preden so onemogočili objavljanje novih.

No kakorkoli že, kot vedno pa sem jih objavil tako, kot so bili originalno vidni v Poletu, skratka nisem se lotil popravljanj slovničnih napak, formatiranja nasploh itd. Aja in pa še glede vicov na splošno pa naj poudarim, da mene osebno nasploh “prepriča” le redkokateri vic, zares nasmeji me pa takorekoč nobeden!!

Tadej

3 komentarji on “Vici iz Poleta: 16. in 30. avgust 2007”

  1. fatg pravi:

    hehe, niso slabi 🙂

  2. 😀 moraš bit v formi za smejanje, drugače se nasmehnem samo v glavi

  3. tadej pravi:

    Ker imam za danes, 17.1.2008, planirano neko drugo objavo, bom en in edini dober vic iz današnjega Poleta (str. 44) objavil kar tule v komentarju, ki gre takole:

    Ena ritnica predlaga drugi, če bi se poročili.
    Ta pa ji odvrne:
    “Pa saj nima smisla, ko pa greva za vsak drek narazen!”

    P.S. – No, če sem čisto natančen ta vic ne gre “takole” (kot piše zgoraj) ampak “nekako takole“, kajti napisal sem ga po spominu, kolikor točno sem pač mogel; v naslednjih dneh po objavljenju tega komentarja sem namreč nameraval najti ta izvod Poleta in ga popraviti (da bi bil tekst identičen originalu), pa ga na žalost nisem in nisem našel.

    Tadej


Oddajte komentar

