O meni:

Sem še relativno mlad (v '30 letih) inženir informatike iz Ljubljane. Teme, ki me najbolj zanimajo: dogodki po svetu (novice, politika), zgodovina, znanost (sploh vesolje)

Glede mojih znanj in služenja denarja

Kakor sem napovedal že v tejle objavi (in še v marsikateri drugi), bom danes pisal o raznoraznih mojih znanjih, s katerimi bi lahko kaj dodatnega zaslužil oz. tudi služil v smislu osnovnega poklica. Je pa ta objava res bolj ali manj isti tekst, kot tisti, katerega sem pred kratkim objavil na Glede: zaposlitve strani tule na mojem blogu. Torej v smislu dodatnega zaslužka, naj povem, da bi bil osebno res zelo vesel takorekoč kakršnegakoli dela (bajdvej, trenutno sem res celo brezposeln), ki bi mi ga kdo ponudil. Seveda predvsem mislim na t.i. “honorarni” tip dela, torej da bi recimo od koga od vas (torej tudi mojih bralcev, v glavnem pa imam tu v mislih moje prijatelje) prevzel kakšno neprijetno in/ali dolgočasno delo, da bi se ta oseba lahko posvetila čemu bolj resnemu oz. kakšni stvari z večjo prioriteto. S tem delom imam še najbolj v mislih dela oz. pomoč v zvezi z računalništvom in webdevelopingom (imam pa še razne druge veščine, glej tudi spodaj), predstavljam pa si tudi, da ste z branjem mojega bloga že ugotovili, kaj točne vse znam in kje so meje mojih sposobnosti pri omenjenih znanjih.

Najprej naj torej glede z računalništvom nepovezanih zadev za začetek povem, da sem skoraj tri leta študiral Arhitekturo (prej pa eno leto Geologijo), tako da tudi na tem področju kar nekaj znam, nisem pa dokončal nebenega od teh dveh študijev. Drugače pa predvsem znam zelo dobro masirati (vsaj tako pravijo vsi, ki sem jih dosedaj; moja “specialiteta” pa so vrat, rame, hrbet in križ), saj sem opravil pravi tečaj klasične masaže. Drugih, sicer dejansko res kar številnih mojih podobnih znanj (v smislu hobijev in zanimanj) pa tu niti ne bi omenjal, ker jih je preprosto preveč.

Aja no, imam pa tudi opravljeno osnovno glasbeno šolo (ali kako se ji že reče), saj sem najprej tri leta igral blok-flavto, potem pa še štiri leta klarinet in sem bil mimogrede celo zelo talentiran zanj. Na žalost sem v prvem letniku gimnazije z njim prenehal; malo zato, ker sem dobil novega (in zelo neprijaznega, predvsem napram prejšnjemu) učitelja, malo pa zato, ker sem imel občutek, da mi zaradi učenja tega inštrumenta zmanjkuje časa za druge stvari. No, jasno pa imam še mnogo drugih talentov in zanimanj (npr. politika, zgodovina, filozofija, psihologija itd.), katerih pač ne bi tule posebej omenjal.

Potem sledi nekaj podatkov o mojih znanjih in zanimanjih (še enkrat, za vse to glej tudi “Glede: zaposlitve“: http://tadej.sopca.com/glede-zaposlitve dokument), katere sem vnesel v moj profil na “Facebook” in moj profil na “MySpace” in/ali moj profil na “LinkedIn” portalu.

Knowledge: automatization, optimization, internet, security, software, seo, usability, testing, tweaking, webdevelopment, XML, HTML, XHTML, JS, CSS

Summary: An unlicensed entrepreneur, working in an individual and non-profit environment, focusing on computing and internet research in general and providing individual help/tutoring, miscellaneous computing-related consulting, computing repairs, configuration/setup, clean-ups, and malware removal, operating system and software installation/configuration, and general tune-ups/optimizations, and offering website-design, tuning, and search-engine optimization services.

Additional: First I have been studying the Geology for one year since I failed to pass the test to get to the Architecture (I failed for no more than half of a point), then I did pass it the next year and have been studying Architecture for two full years, but I haven’t finished it, i.e. I didn’t graduate and so I don’t have a diploma. Anyway, in the mean time I got my first “real” computer (not Spectrum or Commodore), and it has immediately become my main hobby/interest.

Dalje, kar se pa tiče webdevelopinga oz. webdizajnerstva je pa res, da nisem ravno nek blazen strokovnjak (v primerjavi z drugimi; kot rečeno, sem 100% samouk), ampak se s tem ukvarjam bolj samo v smislu kodiranja mojih osebnih domačih spletnih strani (pri katerih uporabljam samo XHTML, CSS in malo JS-ja) in ne kakšnih bolj zapletenih zadev, kot so npr. celotni spletni portali z veliko kode v raznih jezikih, v smislu PHP-ja, ASP-ja, .NET-a itd., no, lahko pa vseeno rečem, da znam kar nekaj s tega področja, recimo kodirati po W3C standardih, kodirati hitro-loadajoče strani (s čimmanj t.i. HTTP requesti) in tako dalje.

Kot mimogrede, eno tako ponudbo za delo v zvezi s tem sem celo res dobil nedolgo nazaj v e-mail sporočilu naslovljenem “Desihn za spletno trgovino” (jah, mala napakica, torej “Desihn” neamsto “Design” ali vsaj poslovenjeno “Dizajn”, kot npr. jaz to besedo uporabljam), katerega vam tudi dodajam tule spodaj. Izpustil sem samo “Lep pozdrav” in priimek od pošiljatelja.

Pozdravljeni!

V parih mesecih želim odpreti spletno trgovino. Zanima me, koliko približno bi me prišla izdelava designa zanjo.

Stran naj bi bila po obsegu podobna http://www.najdarila.com/ :
– vhodna stran
– tipična podstran
– katalog: seznam, podrobnosti o izdelku, košarica

Prosim če mi ob pozitivnem odgovoru pošljete seznam referenc.

Hvala za odgovor.

In pa seveda še moj odgovor, v katerem sem mu pač objasnil, da čeprav res sem webdeveloper/webdizajner, sem to bolj samo v smislu kodiranja mojih osebnih domačih spletnih mest in ne takih zapletenih zadev, kakršne on potrebuje. Zato sem pač ta njegov e-mail “sforwardiral” Davorinu iz Zavoda Embrio, ker pač vem, da se oni tam resno ukvarjajo s takimi zadevami. Na to moje e-mail sporočilo (predvsem na tisti del, kjer sem napisal: “Zato upam da te ne moti…” pa mi je odgovoril z: “Ravno nasprotno, sem zelo vesel.“.

David wrote:

> V parih mesecih želim odpreti spletno trgovino. Zanima me, koliko približno bi me prišla izdelava designa zanjo.
>
> Stran naj bi bila po obsegu podobna http://www.najdarila.com/ :
> – vhodna stran
> – tipična podstran
> – katalog: seznam, podrobnosti o izdelku, košarica

Hojla David, poglej, saj v bistvu sem res webdeveloper/webdizajner, ampak bolj samo v smislu kodiranja mojih osebnih domačih spletnih strani, ne pa takih bolj zapletenih zadev, kakršne ti potrebuješ.

Zato upam da te ne moti, da sem tvoje e-mail sporočilo “forwardiral” Davorinu iz Zavoda Embrio (tule je link do njegovega bloga: http://www.em3r10.com/blogi/davorin), ki se ukvarja točno s tem, torej s postavljanjem spletnih mest/portalov. Aja in pa še e-mail naslov: info@em3r10.com in pa link do referenc: http://www.em3r10.com/delo.

Skoraj čisto za konec pa naj še povem, da sem poleg vsega tega omenjenega zgoraj, zadnje čase obseden z računalništvom (kot ste najbrž, vsaj kolikor toliko redni bralci, do sedaj že opazili), kar seveda pomeni, da hudo obvladam razne zadeve v smislu spreminjanja PC nastavitev, potem imam znanje osnovnih veščin programiranja/skriptiranja, jasno pa tudi znanje odpravljanja raznoraznih napak (glej tudi moje-pcjanje.html) in tako naprej. Poleg tega pa bi lahko rekel, da sem pravtako obseden tudi z vsem, kar je povezano z optimizacijo in avtomacijo (ali avtomatizacijo, ne vem kateri izraz je po SLO bolj pravilen), pa naj bo to npr. avtomatiziranje kakšne operacije ali naloge (defragmentiranje trdega diska, delanje backup-ov pomembnih fajlov in/ali direktorijev in to z raznimi strategijami itd.), optimiziranje računalniških, OS-jevih in predvsem programskih nastavitev, ali preprosto uporaba batch-fajlov s tem namenom, da naredim kakšno neprijetno in ponavljajoče se opravilo (ali več takšnih opravil) tako, da se izvaja bolj učinkovito in se hitreje zaključi.

Skratka, v teh nekaj letih odkar imam računalnik (točneje od leta 2001 ali 2002 naprej), sem postal zelo izobražen kompjuterski amater, večinoma s pomočjo “trial & error” načina, medtem ko pa je moj glavni cilj vedno bil (poleg npr. tudi iskanja limitov in sposobnosti), povečanje računalnikove hitrosti delovanja in stabilnosti. V glavnem: smisel te objave je v tem, da ta moja znanja ponudim malo širšemu krogu ljudi!!

P.S. – Aja in pa, sicer je res, da do sedaj za te razne moje “usluge” (popravljanje računalnikov, masaža itd.) nisem prijateljem seveda nič zaračunaval (in jim jasno najbrž tudi nikoli ne bom, bi se mi tudi nekam čudno zdelo), je bilo pa ponavadi tako, da me je eden od njih po masaži kot neke vrste plačilo npr. častil vstopnico za kino (ali sva šla kaj pojest na njegove stroške itd.), skratka neko simbolično plačilo. Pri drugemu recimo pa je spet tako, da me v zameno (torej namesto plačila) tudi on zmasira, da je skratka zadeva obojestranska.

Pozdrave, Tadej

3 Komentarjev on “Glede mojih znanj in služenja denarja”

  1. jest says:

    Hmm, tkole ne boš dobil službe… Človk ti ponuja biznis za DIZAJN spletne trgovine, ti pa praviš, da se s tem ukvarjaš samo privat. Na svojem blog-u pa pišeš, da si webdizajner (sicer samouk).
    Mogoče potrebuješ malo več “cohones”.

  2. tadej says:

    No, v bistvu imaš prav (torej sej mogoče bi mi pa celo ratal, če bi se stvari resno lotil), ampak takrat sem pač pomislil, da je bolj fer, če sem odkrit z njim in sem mu zato povedal točno kako ta zadeva z webdizajnom pri meni stoji, mu skratka nisem zbujal lažnih upov – 🙂 …

    Tadej

  3. tadej says:

    Aja, o enem takem zelo lepem in konkretnem primeru praktične koristnosti mojega (v tem primeru računalniškega) znanja, katerega sem čisto pozabil omeniti zgoraj v sami objavi, pa sem že dolgo nazaj pisal v tejle objavi.

    Tadej


Oddajte komentar

