O meni:

Sem še relativno mlad (v '30 letih) inženir informatike iz Ljubljane. Teme, ki me najbolj zanimajo: dogodki po svetu (novice, politika), zgodovina, znanost (sploh vesolje)

Malo o mojem odnosu do dela oz. službe

Kot sem najavil v že v kar nekaj objavah, bom danes, kot nadaljevanje tele objave (vmes se je namreč vrinila tale objava) pisal malo na splošno o mojem, recimo temu filozofskem odnosu do dela/poklica oz. službe/zaposlitve. Seveda pa je tudi ta objava del serije objav, ki niso niti malo povezane z računalništvom, webdevelopingom in podobnim. Naj začnem s tem, da vam že tule na začetku jasno povem, da sem jaz v bistvu že od nekdaj zelo rad delal (predvsem sem rad opravljal t.i. “fizična dela”), oziroma natančneje, da sem jaz resnično že od kar pomnim nasploh zelo rad pomagal ljudem pri raznoraznih opravilih (nikoli, ampak res nikoli nisem npr. rekel NE, če me je kdo za kaj poprosil), katerih niti ne bi posebej omenjal/našteval, ker jih je preprosto preveč.

Read the rest of this entry »

