O meni:

Sem še relativno mlad (v '30 letih) inženir informatike iz Ljubljane. Teme, ki me najbolj zanimajo: dogodki po svetu (novice, politika), zgodovina, znanost (sploh vesolje)

Ali ima kdo kakšno grafično kartico odveč ?!

Ker imam zadnje čase hude težave z resetiranjem računalnika (in tu ne gre za slavni MS-jev BSOD), kar jasno vsakič sproti malo “poškoduje” oz. vsaj “obrabi” računalnikove komponente (aha, glej tudi tale moj komentar na “Internetling” blogu), in pa ker sumim, da je za vse to kriv nedelujoč ventilator na moji grafični kartici (no, lahko je res kriv tudi “umirajoč” PSU), bi skratka nujno in pa čimprej potreboval neko nadomestno kartico. Tako vas sprašujem: ali ima kdo med vami mojimi bralci mogoče kakšno, seveda ne preveč staro/rabljeno grafično kartico odveč (npr. založeno v kakšnem kotu oz. v škatli na kakšni polici), katero bi mi bil pripravljen prodati za neko razumno ceno??!

Read the rest of this entry »