O meni:

Sem še relativno mlad (v '30 letih) inženir informatike iz Ljubljane. Teme, ki me najbolj zanimajo: dogodki po svetu (novice, politika), zgodovina, znanost (sploh vesolje)

Za tiste, ki ste me poskušali kontaktirati

Tale današnja zelo kratka objava je namenjena tistim obiskovalcem tegale bloga, kateri ste me kadarkoli hoteli kontaktirati, pa se potem verjetno čudili, zakaj neki vam nisem odgovoril. Torej, stvar je v tem, da sem z števcem obiskov spletnih strani z imenom StatCounter že večkrat zasledil kar nekaj klikov (ne tistih, ki jih omenjam tule takoj spodaj) na moje razne “kontakt strani”, a se temu nisem kaj preveč posvečal. Pač, včasih jih je bilo več, včasih manj, ampak takrat sem si predstavljal, da me obiskovalec ni nujno hotel kontaktirati, ampak samo recimo pogledati, kako izgleda taka kontaktna stran.

Read the rest of this entry »

