O meni:

Sem še relativno mlad (v '30 letih) inženir informatike iz Ljubljane. Teme, ki me najbolj zanimajo: dogodki po svetu (novice, politika), zgodovina, znanost (sploh vesolje)

Zadnja objava v odhajajočem letu 2007

V tej čisto zadnji objavi v letu 2007 na tem mojem blogu bom podal kratek pregled dogajanja v tem letu, čeprav sem v bistvu danes res nameraval objaviti ali z računalništvom povezano objavo o nekem preventivnem ukrepu preprečitve sesutja/korupcije trdega diska, ali pa objavo o mojih sekiranjih za malenkosti oz. za popolnoma nepomembne stvari, ki pa jasno ni v povezavi z računalništvom. No kakorkoli že bodi, seveda pa tu z besedno zvezo “pregled dogajanja” mislim predvsem na tisto dogajanje, katerega sem omenil tule na blogu (oz. katero je v direktni zvezi z njim), pa še to samo tisto iz zadnjih par mesecev in tudi od tega dogajanja le tisto, ki je povezano izključno s tematiko računalništvo/webdeveloping.

Read the rest of this entry »