O meni:

Sem še relativno mlad (v '30 letih) inženir informatike iz Ljubljane. Teme, ki me najbolj zanimajo: dogodki po svetu (novice, politika), zgodovina, znanost (sploh vesolje)

Spet linki do mojih teoretičnih PC vprašanj

Planirano serijo treh objav v zvezi z računalnikovim trdim diskom (no, mejbi jih bo pa celo več, bomo videli), začeto s prejšnjo objavo o nekem v bistvu zelo zelo preprostem ukrepu za preprečitev sesutja trdega diska, moram prekiniti z nadaljevanjem prvotne objave naslovljene “Teoretična PC vprašanja in spet programi“: http://tadej.sopca.com/…/…in-spet-programi, v kateri sem poleg liste mojih najljubših programov kot glavno postal tudi listo linkov do diskusij s teoretičnimi PC vprašanji, katere sem odprl na mojem priljubljenem forumu na strani http://arstechnica.com in katere manjkajo v zgoraj omenjeni originalni objavi.

Skratka, tokrat sicer ne po vrstnem redu od najmlajšega do najstarejšega (kakor ponavadi naredim/sformatiram te liste linkov), imate tule spodaj linke od/do zgoraj omenjenih manjkajočih diskusij na “Ars OpenForum” forumu; no, res pa je prvi link do topic-a, ki sem ga odprl vsega nekaj dni nazaj.

Vas bom pa tudi tukajle v tej objavi opozoril, da zgoraj omenjam/linkam samo tiste diskusij, katere sem odprl jaz sam in pa tudi samo tiste, ki vsebujejo kombinacijo besed “theoretical question” v naslovu; namreč ostalih takih podobnih diskusij s teoretičnimi PC vprašanji (ki sem jih tudi jaz odprl), ki pa ne vsebujejo omenjene besede, je namreč še veliko veliko več!!

Aja, bistvo stvari pa je v tem, da ko sem danes poslal link do tiste objave zgoraj v uvodu avtorju programov DNSKong in eDexter s strani http://pyrenean.com (mimogrede, o DNSKong-u sem že večkrat pisal oz. ga omenil tule na mojem blogu, glej iskanje: DNSKong), s katerim sva zadnje čase izmenjala kar nekaj e-mailov, sem ugotovil, da v tisti listi manjka vsaj polovica od vseh teh diskusij, kar sem sicer res omenil tudi v tisti prvi objavi, no, nisem se pa zavedal, da jih je toliko, ki manjkajo.

P.S. – Kot sem pa že omenil tista dva programa s strani “Pyrenean”, pa naj tudi omenim, da sta bila oba po dolgem času pred kratkim updejtana in to iz GUI v preprostejšo CLI varianto, z manjšimi .exe fajli (po kB, konkretno en program iz 260 na 25 in drugi iz 184 na 6 kB), novimi funkcijami in tako dalje.

Tadej

One Comment on “Spet linki do mojih teoretičnih PC vprašanj”

  1. tadej pravi:

    Z velikim veseljem najavljam (hvala vama Domen in Davor), da se od te objave naprej, moje objave spet ni prikazujejo tam pod levim stolpcem “Zadnjih 15 objav:” (in jasno tudi pod “Sopčani pišejo…“) na glavni Sopca strani.

    Sedaj se namreč kar nekaj časa niso (baje so bili neki problemi z bazo podatkov), kar pa mi jasno ni bilo ravno po godu, ker sem do sedaj ponavadi dobil kar nekaj obiska iz Sopce. To je torej pomenilo to, da ne samo, da zunanji obiskovalci Sopce v tem času niso vedeli za moje nove objave (no, razen če so naročeni na moj RSS), poleg tega me tudi noben Sopčan najbrž več ni bral, ker pač sploh ni mogel vedeti, da sem kaj novega napisal!!

    l.p., Tadej


Oddajte komentar

