O meni:

Sem še relativno mlad (v '30 letih) inženir informatike iz Ljubljane. Teme, ki me najbolj zanimajo: dogodki po svetu (novice, politika), zgodovina, znanost (sploh vesolje)

Štiri .gif slikice z optičnimi varkami

No, ker sem z zadnjo objavo že prekinil tisto serijo objav v zvezi z PC-jevimi trdimi diski (aja, začel oz. odprl sem jo s tole objavo, ostale dve oz. tri pa imam skoraj že v celoti napisane/sformatirane), si bom v današnjem prispevku, spet v smislu trenutno aktualnih zadev, privoščil objavo, v kateri bom postal neko .gif sličico (ehm, naknadno sem dodal še tri, sicer res ne v .gif fajl-formatu), katera prikazuje eno res hudo optično varko oziroma trik. Vas pa tudi naprošam, da si pod nujno preberite opombico spodaj pod “P.S.” odstavkom in pa (sta povezani oz. o isti stvari) tisto v mojem komentarju.

Read the rest of this entry »