O meni:

Sem še relativno mlad (v '30 letih) inženir informatike iz Ljubljane. Teme, ki me najbolj zanimajo: dogodki po svetu (novice, politika), zgodovina, znanost (sploh vesolje)

Stop Web Pollution: nov projekt oz. akcija

Danes bom spet, sicer res z ne-majhno zamudo (vem, gulp – 😕 ), pisal o neki trenutno aktualni zadevi, konkretneje govorim o Stop Web Pollution projektu oz. prezentaciji. Z zamudo pa tole objavljam zato, ker zadnje čase nisem prav veliko na Internetu in tako ne spremljam več redno svojih priljubljenih blogov, o čemer sem bajdvej že pisal v tejle objavi (predvsem glej v njej moje poste na “Ars OpenForum” forumu), za še več o tem pa glej tudi tole objavo na mojem “Senserely” blogu.

1. Skratka, v sredo, 9.1.2008 sta imela v prostorih Kiberpipe blogerja Mitja Mavsar in Davor Strehar v sklopu sredinih “eventov” imenovanih Spletne urice predavanje z naslovom Spletne urice: Mene ima pa Google rad!, katero je bilo najavljeno takole.

Mitja Mavsar (kalidej.net/mitja, Innovatif) in Davor Strehar (ruph.sopca.com, ToboAds) bosta na Spletnih uricah v sredo, 9.1., ob 19h v Kiberpipi najprej pojasnila osnovne in napredne tehnike optimizacije za iskalnike, nato pa nekje med marketinškim in tehničnim SEO-vidikom pokazala pot do Googlovega čeka, potegnila mejo med nišarjenjem in smetenjem ter med bloganjem in sploganjem.

Ključne besede večera bodo: google, yahoo, najdi.si, on site, off site, black hat, white hat, optimizacija … In neizpodbitno tudi spletna etika, spletne ideje, marketing, piar idr. Vabljeni vsi, ki vas zanima iskalniški marketing, optimizacija za iskalnike in vsi tisti “ta pravi” SEO-ti. Pridite predvsem zato, da se s čim ne strinjate!

Na samem predavanju sem bil celo tudi sam (sicer sem res zamudil kakšnih 20 minut), glej naprimer semle (7:32), semle (7:24) in semle (5:28) in moram reči, da je bilo res zelo zanimivo.

2. Jedro te moje današnje objave pa je širjenje vedenja o tem novem spletnem projektu Stop Web Pollution: http://www.stopwebpollution.org (aha, sličice oz. badge za svojo stran/blog pa dobite na tejle pod-strani), ki sta si ga kot posledico njunega predavanja (glej zgoraj, so vsi postani relevantni linki) zamislila Mitja in Davor. Bi seveda zelo rad dal kakšnega o zgoraj omenjenih badge-ov na vse moje strani na temle blogu, a ga npr. tja pod “Moji banerji” sekcijo v desnem sidebaru ne bom dal, ker tisti banerji kažejo na moje osebne strani na dotilčnih spletnih mestih (jaz pa sem pri takih rečeh pač pikolovski/perfekcionist), zato bom največjo SWP sličico/badge postal kar semle spodaj.

Stop Web Pollution - Stop-Web-Pollution.png

  http://www.stopwebpollution.org/  

Medtem ko gre sam tekst oz. še bolje/pravilneje pravila (vsaj jaz osebno bi temu tako rekel) iz tega spletnega mesta do črke točno tako, kot sem jih prekopiral semle spodaj.

  • 1. Web forms were made for humans. Don’t let robots do the talk.
  • 2. Use links for honest personal recommendation only. Don’t trade them.
  • 3. Don’t be an expert on a field you have no clue about.
  • 4. Praising products because of the affiliate fee won’t make you rich.
  • 5. Don’t steal other people identities or act as someone you’re not.
  • 6. Every piece of content belongs to someone. Respect that.
  • 7. Don’t let your ads tell more than your content.
  • 8. Exploiting search engine imperfection is not a business model.
  • 9. Add value. Make web a better place.
  • 10. …  …  …  …  …  …  …  …  …  …  …  …  …  …  …  …  …  …  …

Lahko bi sicer podal veliko svojih misli glede vsega skupaj – 😐 , pa ne bom (je objava že tako dovolj dolga), samo glede sedme točke bi morda dodal še neko relevantno stvar, namreč članek od Jakoba Nielsena z naslovom Most Hated Advertising Techniques (spada pod “Alertbox” serijo člankov oz. newsletterjev), pri čemer bom naštel po mnenju uporabnikov najbolj pereče/moteče tri elemente dizajniranja po vrstnem redu: “Pops-up in front of your window“, “Loads slowly“, “Tries to trick you into clicking on it“; vem sicer, da bi lahko (kot navadno naredim) objavil celo tabelo/listo, a je bistvo te objave le drugje, in nočem, da bi to po nepotrebnem jemalo “fokus”. In še kot čisto mimogrede: eno tako tabelo iz Nielsen-ovega Useit.com spletnega mesta sem objavil v tej moji objavi, veliko drugih njegovih člankov pa omenim/linkam v tejle objavi.

Aja in pa še to: o tej prezentaciji naperjeni proti spletnemu onesnaževanju pa sta na svojih blogih pisala tudi glavna akterja (in predavatelja na zgoraj omenjenem predavanju) pri tem projektu in sicer Mitja v objavi Stop Web Pollution! in Davor v objavi Stop web pollution (v enem od njiju je tudi link do videa od predavanja), o njej pa je pisal tudi Had v objavi Stop Web Pollution, no, pa najbrž še kdo drug!!

P.S. – Ker sem z zadnjima dvema objavama že prekinil serijo (treh ali celo več, katere se mimogrede skorajda že v celoti napisane/sformatirane) objav v zvezi z PC-jevimi trdimi diski, bom poleg tele tretje objave (katera prekinja omenjeno serijo), čez nekaj dni objavil tudi eno z računalništvom popolnoma nepovezano objavo in sicer bom postal zapis nekih resnično hudih in živih sanj, ki sem jih sanjal par dni nazaj.

Lepe pozdrave, Tadej

3 komentarji on “Stop Web Pollution: nov projekt oz. akcija”

  1. Matevz pravi:

    Hoj, tadej.. eno mal OT vprašanje:

    In sicer, ker vem da tudi ti uporabljaš statcounter, me zanima če slučajno veš sledeče:

    Kako nastaviš bookmark za statcounter (naprimer v FF) da se vsakič logira v “my projects” direktno?

    Mene namreč vsakič logouta, kljub temu da imam vkljopljene piškotke in shranjen password v FFju.. nekak mi ne dela..

    Za bookmark namreč shranim tist URL ki se nahaja kadar sem logiran v “my projects”, ampak v vsakem naslednjem sessionu mi ne dela več, če pa v bookmark shranim url od glavne strani (statcounter.com) mi pa tut ne dela..

    Sedim doma in jokam… 😦

    Lp, Matevž =)

  2. tadej pravi:

    Hihi, škoda da me tega vseeno prejle “v živo” nisi vprašal – 😉 (čeprav je res, da sem jaz sam hotel “prihraniti” branje tega komentarja za kasneje, ko si že šel), drugače pa, dobiš v kratkem en e-mail, kjer ti bom vse podrobno napisal. Naj ti pa tule samo to povem, da če se spomniš, si na StatCounter-ju dobil za konkreten t.i. “projekt” dve kodi, ena, ki obiskovalcem strani prikazuje števec (sličico ali tekst), in eno, ki samo šteje obiskovalce, prikaže pa nič. No in v tisti ta prvi je vsa fora, bookmark-aj jo in poglej kaj bo…

    Tadej

  3. tadej pravi:

    Za ostale pa samo tale opomba: včeraj sem kmalu po objavljenju izbrisal to objavo in jo objavil še enkrat z malo drugačnim naslovom (pri prvi sem malo “pokvaril” URL in naslov; več o tem kdaj drugič), točneje, v naslovu sem imel “projekt/akcija” namesto “projekt oz. akcija“. To pa niti ni bilo potrebno (sem se na žalost preporzno spomnil), ker bi lahko spremenil naslov vred z URL-jem, če bi to naredil v nekem določenem času!!

    Namreč, kot sem na malo bolj dolgo opisal v tem prispevku (pod točko 1., spodaj pod “/OPOMBA:”, tam pa govorim o tejle objavi), bi znalo to npr. povročiti težave Sopca in Bloger portaloma, ker praviloma takoj prikažeta nove objave. Sedaj, že spremeniš samo “-” v presledek to ni noben problem (se ne pozna v URL-ju), če pa bolj drastično spremniš naslov, pa že lahko.

    Tadej


Oddajte komentar

