O meni:

Sem še relativno mlad (v '30 letih) inženir informatike iz Ljubljane. Teme, ki me najbolj zanimajo: dogodki po svetu (novice, politika), zgodovina, znanost (sploh vesolje)

Skeptic.com: debata o posmrtnem življenju

Tokrat pa pišem o nekem res zelo zanimivem članku oz. debati o posmrtnem življenju naslovljeni “Deepak Chopra v. Michael Shermer: The Afterlife” (opis: “Deepak and Shermer debate the question of life after death.”), ki sem ga včeraj odkril/prebral na Skeptic.com: http://www.skeptic.com spletnem mestu. Sama objava pa je mišljena kot nadaljevanje prejšnje/zadnje, enako kot ta z računalništvom čisto nič povezane objave, pač, ker sem z vsemi temi zadnjimi objavami (jah, kot že večkrat rečeno) že zdavnaj prekinil serijo objav v zvezi z PC-jevimi trdimi diski; planirani imam sicer še vsaj dve, ena bo opis tega, kako sem uspel rešiti podatke iz popolnoma “koruptane” particije/drajva, druga pa bo vsebovala listo in opise programov tipa “data recovery”, “hard-disk image”, “SMART status”, “hard-disk usage/fragmentation status” itd.

Read the rest of this entry »

