O meni:

Sem še relativno mlad (v '30 letih) inženir informatike iz Ljubljane. Teme, ki me najbolj zanimajo: dogodki po svetu (novice, politika), zgodovina, znanost (sploh vesolje)

Kako sem iz skoruptanega drajva rešil podatke

OK folk, končno sem si vzel čas in do konca napisal drugo po vrsti v seriji objav (od skupno treh planiranih, prva je bila tale objava) v zvezi z računalnikovimi trdimi diski. Danes bom skratka opisal to, kako sem uspel kakšni dve leti nazaj rešiti podatke iz popolnoma “skoruptane” particije oz. drajva, pri čemer sem se poslužil “hex-editor” programa, s katerim sem popravil t.i. OEM info (kar sicer ni dalo rezultatov) in pa enega od mnogih zastonjskih “data recovery” programov. Aja, naj pa tu še enkrat omenim, da bom v tretji in zadnji objavi v tej seriji postal listo linkov in opise raznih drugih s PC-jevimi trdimi diski povezanih programov.

Read the rest of this entry »

