O meni:

Sem še relativno mlad (v '30 letih) inženir informatike iz Ljubljane. Teme, ki me najbolj zanimajo: dogodki po svetu (novice, politika), zgodovina, znanost (sploh vesolje)

Gmail: threads in labels sistem sortiranja

Ker se mi pač še ne da do konca napisati/sformatirati tiste tretje in verjetno tudi zadnje objave v seriji objav v zvezi z računalnikovimi trdimi diski, jo danes spet prekinjam (to serijo objav namreč) s tole objavo, v kateri bom pisal o nam vsem dobro poznanem e-mail ponudniku Gmail: http://mail.google.com/mail in pa o njegovem “threads” in “labels” sistemu razvrščanja posameznih e-mail sporočil, kateri meni osebno ni ravno všeč. In kot ste že navajeni, bom objavil tudi dva moja posta, ki sem ju postal v diskusiji na “Ars OpenForum” forumu (moja prvi in drugi post sta oba na strani 3) in v katerih sem omenil razloge, zakaj jaz, kot rečeno, ne maram preveč tega Gmail-ovega načina sortiranja.

Pri vsej stvari pa gre za diskusijo na Ars forumu naslovljeno z “Is G-mail the best web-mail?“: http://episteme.arstechnica.com/…/210000469831, v kateri sem omenil razloge (kot sedaj že tretjič omenjeno), zakaj jaz ne maram preveč tega Gmail-ovega sistema. In spet, da vam ne bo treba odpirati tiste strani, vam tule spodaj ponujam v branje moj prvi post v omenjeni diskusiji.

OK folks sorry, I know that this is totally off-topic, but I am curious what do you think about (or better yet, how do you use) Gmail’s so-called “labeling” system …

You see, I am used to label some particular (single) incoming e-mail as/with “Friends“, “Official“, or “Personal” etc. (and all the outgoing e-mails as/with “Outgoing“), however, since Gmail uses the “threads system”, then one single e-mail can become labeled with multiple labels (or IOW appears under mulitple “label-folders”); now, this wouldn’t be a problem if I would decide from the very beginning of using Gmail that I will label (single) e-mails with multiple labels, but since I’ve decide otherwise (i.e. single e-mail message = single label) this troubles me quite a bit!!

/edited: added the word “about” in the first paragraph

— shirker

In pa še moj drugi post, v katerem odgovarjam na posta od uporabnikov hanser in general, katera sta se dirketno odzvala na tisti moj prvi post zgoraj.

[QUOTE]Originally posted by hanser:
… you’d find labels far superior to folders which are inherently limiting. Many emails pertain to multiple topics. For instance, when I buy school books, they are labeled for school and receipts. If I send an email to multiple people, it’s often labeled as both Family and Friends, which (again) is more accurate.[/QUOTE]

Yeah I agree, but as mentioned if I would know how exaclty this labeling system works from the beginning it would be OK, but now there’s a bunch of old e-mails still labeled with a single lable (my old personal style/preference), while for the newer ones I’ve decided anyway to use “multiple labels” approach. So now there’s no, ehm, let’s say “consistency” in it (i.e. all the e-mails being labeled or with single or with multiple labels), and I am a sort of a “consistency freak” – 🙂 …

[QUOTE]Originally posted by hanser:
There’s no need to label stuff as “Outgoing” because it’s already labeled as “Sent”. Why the redundancy?[/QUOTE]

Because I would like for the outgoing e-mails being strictly separated from and not “merged” into threads with (all the sorts of the) incoming messages.

[QUOTE]Originally posted by general:
“Gmail’s so-called “labeling” system …”

On a similar note, why the hell would you label anything?[/QUOTE]

Again, I agree (at least partially), but at least for the outgoing ones Gmail labels them by itself. And OTOH the “Inbox” and “Trash” folders are also kind of labels themselves!!

— shirker

Jasno, spet sem zato, da mi ni bilo treba vsega teksta prevajati iz angleščine v slovenščino (ker vem, da večina mojih bralcev obvlada angleški jezik), objavil ta dva posta zgoraj v originalni obliki, kot sta vidna na Ars forumu.

P.S. – Za konec pa ponovno ena popolnoma nepomembna opomba – 😉 , spet, opomba, ki je tipična zame in za moj zelo specifičen oz. nenavaden stil pisanja bloga. Kakorkoli že, opomba se glasi takole: ta objava je bila najprej naslovljena “Gmail in njegov threads in labels sistem“, pa sem jo podobno kot prejšnjo izbrisal in objavil na novo zaradi bolj jasnega naslova in pa da ne bi s tem, ehm, recimo temu “pokvaril” URL-ja. Za malce več o tem pa glej tale komentar v eni od prejšnjih objav.

Tadej

3 komentarji on “Gmail: threads in labels sistem sortiranja”

  1. Matjaž pravi:

    mogoče ti bo to prišlo prav – folders4gmail:
    http://userscripts.org/scripts/show/8810

  2. tadej pravi:

    Ej res ti hvala za tole. Sicer sem vedel, da se da npr. z “Greasemonkey” skriptami hudo spremeniti izgled/delovanje Gmail-a, a se mi ni nikoli zdelo vredno poiskati tiste ta prave, kaj šele, da bi se sam lotil pisanja le-te – 😉 …

    /DODATEK: No, sedaj vidim, da je to tudi GM skripta; za več z Gmail-om povezanih skript na Userscripts.org pa glejte semle.

    Tadej

  3. tadej pravi:

    Hmmm, bojim pa se, da to ni čisto tisto kar jaz potrebujem oz. kar bi si želel (kolikor sem uspel prebrati na tisti strani); res je, da ti omogoča “folders” namesto “labels”, vseeno pa to ne reši problema dvojnega označevanja posameznih e-mailov (oz. stapljanja le-teh v t.i. “threads”), še enkrat, vsaj kolikor sem uspel do sedaj dognati. Priznam pa, da ga še nisem dejansko preiskusil, tako da…

    Tadej


Oddajte komentar

