O meni:

Sem še relativno mlad (v '30 letih) inženir informatike iz Ljubljane. Teme, ki me najbolj zanimajo: dogodki po svetu (novice, politika), zgodovina, znanost (sploh vesolje)

Updejt: spet nova blogova favicon ikonica

Pri vsej stvari pa gre danes znova za spremembo “favicon” fajla – , katerega uporabljam na tem blogu na Sopci. Prosim, preberite si tudi tole objavo (ki pa je bila tudi sama neke vrste nadaljevanje tele objave), v kateri omenjam, da sem updejtal blogov “favicon.ico” fajl in sicer iz Sopčine generične “rožice” – v neko “kocka” ikonico (glej spoda), ki sem jo potem uporabljal več kot eno leto, skratka do pred parimi dnevi, ko mi je Domen zuplodal ta novo.

Skratka, prejšnjo “kockica” ikonco – sem dobil na tejle strani na spletnem mestu “Clickfire”, naj pa še enkrat ponovim, da ker je v originalu imela črno ozadje (ki se mi ni zdelo ravno “po standardih”), sem ga kasneje spremenil v belo, nekaj malega pa sem se moral ukvarjati tudi z različnimi vrednostmi t.i. “Sharpen filtra” v programu IrfanView.

To ta novo ikonco pa sem uporabljal kot “favicon” fajl na obeh variantah mojega glavnega domačega spletnega mesta (torej angleški in slovenski), dokler se mu nisem odločil čisto spremeniti videza npr. barve ozadja, barve linkov itd. (to pa zato, ker sem se preprosto naveličal tiste modre barve) in sem zato zamenjal tudi sam “favicon” fajl, natančneje, spremenil sem samo njegovo barvo, slikica pa je ostala ista. Vse to pa sem podrobno opisal v tejle objavi na tem blogu.

Medtem ko sem jo pa dobil na Famfamfam strani, je pa ena izmed mnogih ikonc iz Silk Icons kolekcije 16×16 pixel ikonc (še direktni download-link), ki jih lahko uporabite marsikje, npr. na spletnih straneh, v blogu, v raznoraznih aplikacijah in tako naprej.

P.S. – In pa čisto za konec, kot ste pri meni že navajeni – 😳 (heh, ponavljanje tistega, kar sem že povedal kdaj prej), pa vam še enkrat priporočam ogled dveh s to temo povezanih dokumentov, ehm no pač, če vas mogoče zanima kaj več o teh zadevah (“princip” delovanja itd.); v glavnem, najprej imate tule torej link do zelo primerno naslovljenega Favicon spletnega mesta in pa še link do čisto isto naslovljene Favicon strani na “Wikipedia” portalu.

Tadej

Oddajte komentar

