O meni:

Sem še relativno mlad (v '30 letih) inženir informatike iz Ljubljane. Teme, ki me najbolj zanimajo: dogodki po svetu (novice, politika), zgodovina, znanost (sploh vesolje)

Spremenjen URL od SLO variante moje strani

Spet ena od objav “izredne vrste”, s čimer pač mislim to, da govori o trenutno aktualni zadevi. V glavnem, danes bom pisal o tem, da sem par dni nazaj, ehm, točneje 4.2.2008, spremenil URL naslov od slovenske različice (o kreiranju le-te sem podrobno pisal v tejle objavi) mojega glavnega domačega spletnega mesta iz prejšnjega naslova http://tadejpersic.awardspace.com v novi oziroma v sedanji naslov http://tadejpersic.50webs.org. Aha, to pa sem sicer naredil iz večih razlogov (predvsem gre nekako za konsistenost in enako dolžino URL-ja), katerih pa res zaenkrat ne nameravam posebej omenjati.

Torej še enkrat, pri tej spremembi naslova gre za moje relativno novo spletno mesto “Tadej Peršič stran“: http://tadejpersic.50webs.org/index.html (za angl. varianto le-tega glej semle), ki napram angl. varianti, katera prikazuje AdSense oglase, prikazuje oglase ToboAds.

Kakorkoli že, samo stvar pa sem izpeljal tako, da glede na to, da kar nekaj mojih prejšnjih objav (na tem in drugih mojih blogih), pa tudi postov na raznih forumih, še vedno kaže na star URL naslov (in to ne samo na “index.html” stran, ampak tudi na razne pod-strani), stara index.html stran še vedno obstaja v prejšnji obliki (aja no, po 10. sekundah te vseeno redirekta na novo lokacijo), le tole opombo sem dodal spodaj skoraj na dno.

Strani na tem spletnem mestu so bile 4.2.2008 premaknjene na naslov http://tadejpersic.50webs.org/, vsi linki na tej strani so temu primerno spremenjeni, lahko pa počakate 10 sekund in vas bo avtomatično redirektalo na nov naslov.

Medtem ko sem vse druge strani prekodiral tako, da obiskovalca po 4. sekundah redirektajo/preusmerijo na strani na novi lokaciji (za en tak primer glej na primer stran moje-strani.html), tekom teh štirih sekund pa prikazujejo utripajoči napis “Preusmerjam…“.

No, nekako v povezavi z razlogi za to pa naj povem, de je pa seveda res, da bi najbrž že od začetka uporabljal ta nov naslov, če se ne bi izključno zaradi PHP podpore tudi v zastonj varianti hostanja (glej tale post na DP forumu), za katero pa se je potem izkazalo, da sploh ne obstaja (oz. da to sploh ni res, točenej, ne podpira “Mail()” funkcije), pač na koncu odločil za AWARDSPACE.COM. To, torej PHP podpora tudi v “FREE” obliki hostinga pa je bil glavni razlog, da sem se za ta konkreten free-host sploh odločil. Še enkrat, za veliko več o tem glej tisto objavo linkano zgoraj v uvodu.

P.S. – Aja in pa PHP-ja sem si zaželel zato, ker sem hotel implementirati neko “e-mail kontakt formo”, ki ga uporablja. Več o tem pa si lahko preberete tole objavo (mlajša) o mojem ubadanju z implementacijo omenjene forme, pa tudi v tejle objavi (starejša), ki govori o moji pomoči dvema prijateljicama pri kodiranju nekega spletnega portala, je nekaj informacij o vsem tem.

Tadej



Oddajte komentar

