O meni:

Sem še relativno mlad (v '30 letih) inženir informatike iz Ljubljane. Teme, ki me najbolj zanimajo: dogodki po svetu (novice, politika), zgodovina, znanost (sploh vesolje)

Moji spletni mesti in keywords meta element

Za danes sem imel v načrtu objaviti neko drugo objavo, a sem se potem odločil za tole, da si bodo po temah malo bolj logično sledile, pač, glede na prejšnjo objavo, ki se tudi tiče moje spletne strani in glede na prihodnji dve objavi, ki pa bosta obe v zvezi s programi. Skratka, v tokratni objavi gre za moji dve glavni spletni mesti in pa za “keywords” meta element, katerega sem spremenil na prav vseh straneh. Idejo za to objavo pa sem dobil, ko sem s StatCounter števcem obiskov zasledil obiskovalce, ki so prišli na moja spletna mesta preko nekaterih (glej spodaj) zelo specifičnih iskanj z iskalnikom Google.

Kot prvo naj omenim, da to spremembo pri <meta name=”keywords” elementu opišem na ENG varianti tega spletnega mesta pod “01.02.2008” vnosom na strani the-news.html takole.

I didn’t plan any changes for this update (at least worth mentioning), however I must tell you that on previous minor update a few days ago (I didn’t mention it here on the news page though) I did one quite an important thing, i.e. I have finally edited the content of the “keywords” meta element so that now each page has its own unique set of keywords that relates only to it, and not as it was before, when all the pages had the same set, namely this one: “blog, general, homepage, homesite, link, navigation, page, persic, personal, site, tadej, webpage, website” relating to them altogether. And this is now actually my first website that uses keywords in such a way.

Skratka, kot vidite, sem keywords-e spremenil tako, da so sedaj v header-ju od posamezne strani samo tisti (tiste besede), ki se striktno nanašajo samo na dotično stran in ne tako kot je bilo prej, ko so vse strani uporabljale isti “set” posameznih keywords-ov, ki je bil do te spremembe takšen.

<meta name="keywords" content="blog, dom, domača spletna stran, domače spletno mesto, link, mesto, navigacija, persic, povezava, tadej, splet, spletna stran, spletno mesto, splošno, stran" />

Prvo od zgoraj v uvodu omenjenih dveh zelo specifičnih iskanj na slovenski variatni Google-a je bilo iskanje za “batch programiranje“, ki je tega iskalca pripeljalo na stran moje-pcjanje.html, ki sedaj uporablja sledeč set keywords-ov.

<meta name="keywords" content="avtomacija, avtomatizacija, batch-fajl, defragmentiranje, hitrost, kompjuterstvo, opravilo, optimizacija, moj, moje, nastavitve, neprijetno opravilo, peršič, ponavljajoče opravilo, programiranja, programov, programovih nastavitev, računalnikove nastavitve, računalnikovih nastavitev, skriptiranja, stabilnost, stran, tadej" />

Medtem ko pa je bilo drugo zgoraj omenjeno iskanje na SLO Google-u iskanje za kombinacijo besed “principi kodiranja“, ki pa je iskalca pripeljalo na stran moji-principi.html, katera pa sedaj uporablja tele keywords-e.

<meta name="keywords" content="avtomatizacija, avtomatizacijo, konsistentno, operacija, opravila, optimizacija, moj, moji, moji principi, peršič, ponavljajoče operacije, računalniški principi, standard, stran, striktno, tadej" />

Nekako povezano s to današnjo temo pa je bilo tudi vprašanje, katero sem zastavil v diskusiji na DP forumu z naslovom “A question related to meta keywords usage“: http://forums.digitalpoint.com/…t=97679 , tole spodaj pa je moj prvi/uvodni post v njej.

Let’s say that I want to have somewhere between 20 and 30 keywords (separate words) in my meta keywords tag. Therefore I am curious, what is a “general rule” (if there’s any), or better yet, what exactly do you recommend me to do:

– to not to use many words and those in variations, like: optimize, optimized, optimizing, optimization, manage, managing, management, hint, hints, principle, principles, webpage, webpages, website, websites, page, pages, site, sites (and possibly also web page, web site etc.)

– or to use many different words, but only in one particular variation, like: optimization, management, hint, principle, page, site etc. (and possibly also plural, for instance hints, principles etc.)

P.S. — But please, don’t try to persuade me to not to use them or explain that they don’t matter for search engines, since I already know all that !!

tayiper

Kot lahko vidite, pa gre tu bolj za to, da sprašujem, kaj je bolj smiselno (v SEO smislu), da uporabiš za keywords-e več različnih besed, ali eno in isto besedo v več “različicah” le-te.

Tadej

Oddajte komentar

