O meni:

Sem še relativno mlad (v '30 letih) inženir informatike iz Ljubljane. Teme, ki me najbolj zanimajo: dogodki po svetu (novice, politika), zgodovina, znanost (sploh vesolje)

Moj Sopca blog, moja spletna mesta in IA-WM

Tokrat pa kot nadaljevanje tele objave še glede tegale mojega Sopca bloga, mojih raznih spletnih mest in pa seveda Internet Archive-ove hude in nadvse uporabne Wayback Machine zadevščine; mimogrede, to je “IA-WM” zgoraj v naslovu, na ta način pa sem napisal samo zato, da sem malo skrajšal naslov objave in hehe, da bi se obiskovalci spraševali, kaj nekaj to pomeni. Sicer pa verjamem, da se vam ta objava (kot marsikatera druga/prejšnja, povezana z mojim blogom in mojimi spletnimi mesti) ne bo zdelo ravno blazno zanimiva.

1. Kot prvo je tu moj Tadej: spletne objave Sopca blog in direktni link do strani od tega bloga (tega, ki ga ravnokar berete), ki vsebuje listo 27-ih posameznih arhiviranih “stanj” le-tega od meseca novembra leta 2006 (7 pages) do avgusta leta 2007 (20 pages).

Screenshot v originalni velikosti:

Wayback Machine - tadej.sopca - 2001-2007 - Wayback-Machine-tadej-sopca-2001-2007.png

2. Dalje sta tu moje Tadej’s computing homepage glavno “PC domače spletno mesto (še link do intro.html strani) in pa njegova starejša in prva različica Ivan’s website: computing hints, principles, and rules (oba v v angleščini), katera vsebuje največ arhiviranih “stanj” le-tega; prvo je hostano na 50webs, drugo pa na Greatnow free-hostu.

Screenshota spet v orig. velikosti:

Wayback Machine - tadej-ivan.50webs - 2001-2007 - Wayback-Machine-tadej-ivan-50webs-2001-2007.png

Wayback Machine - satyrhosts2.greatnow - 2001-2007 - Wayback-Machine-satyrhosts2-greatnow-2002-2007.png

Tule sta pa še direktni link do strani od prvega (pa še podoben direktni link, ki kaže tudi t.i. “duplicates-e”), ki enako kot zgoraj od Sopca bloga vsebuje listo 27-ih posameznih arhiviranih “stanj” od junija 2006 (4 pages) do avgusta leta 2007 (23 pages) in pa še direktni link od drugega, kateri pa prikazuje listo 52-ih arhiviranih “stanj” od aprila 2004 (16 pages) do avgusta leta 2007 (7 pages)

3. In kot zadnje še moje Tadej Persic’s website glavno splošno oz. kot mu sam pravim navigacijsko domače spletno mesto (še link do slovenske Tadej Peršič stran variante, ki pa ima samo eno arhiv. stanje, tako da spodaj nisem vključil screenshota) in pa Clarinet informational website (še link do njegove sekundarne Clarinet the musical instrument variante, ki pa ima arhiviranih pet stanj iz leta 2007), obe nepovezani z računalništvom in obe napisani v angleškem jeziku.

Screenshota spet v orig. velikosti:

Wayback Machine - tadejpersic.50webs - 2001-2007 - Wayback-Machine-tadejpersic-50webs-2001-2007.png

Wayback Machine - clarinet.50webs - 2001-2007 - Wayback-Machine-clarinet-50webs-2001-2007.png

Kot zgoraj pa še direktni link do strani od prvega, katera vsebuje listo 3 arhiviranih “stanj” od maja do junija leta 2007 in pa še direktni link od drugega, ki pa prikazuje 11 “stanj” od novembra 2006 (6 pages) do avgusta 2007 (5 pages)

Tadej

One Comment on “Moj Sopca blog, moja spletna mesta in IA-WM”

  1. tadej pravi:

    Jah uhhh, spet sem naknadno tej objavi malce spremenil naslov (danes, 25.2.2008) in sicer sem spremenil samo zadnjo besedo/kratico iz “IA-WB” v “IA-WM“, ker jasno, če je prvo del okrajšava za “Internet Archive“, potem sledi, da mora biti drugi del (ker je okrajšava za “Wayback Machine“) “WM” in ne “WB“, kot je bilo v originalu in kot je še vedno v URL-ju od objave; zakaj je temu tako pa si preberi npr. tale komentar pod eno od prejšnjih objav…

    Tadej


Oddajte komentar

