O meni:

Sem še relativno mlad (v '30 letih) inženir informatike iz Ljubljane. Teme, ki me najbolj zanimajo: dogodki po svetu (novice, politika), zgodovina, znanost (sploh vesolje)

OpenDNS: priročnost, hitrost, varnost itd.

Po nekje slabem letu in pol od tele moje objave o mojem osebnem sistemu za pohitritev DNS operacij, ki ga sam uporabljam (heh, lahko bi celo rekel, da sem ga sam “izumil”, vsaj kot celoto), se mi zdi res smiselno vsaj še enkrat omeniti resnično hudo zadevščino z imenom OpenDNS. Mimogrede, ta moj sistem je v “lokalnem” smislu dvo-nivojski, z OpenDNS pa tri-nivojski; no, z zadnjo verzijo programa DNSKong, pri kateri lahko ostane “Windows DNS Client” NT-service delujoč (ni ga skratka treba “disejblat”), pa bi postal v že omenjenem “lokalnem” smislu celo tri-nivojski, skupno z OpenDNS-jem pa štiri-nivojski, ampak jaz zaenkrat raje še vedno uporabljam staro GUI različico.

Da se ne bom ponovno preveč ponavljal, naj najprej, kot ste seveda že navajeni, postam link do diskusije z naslovom “A really cool and free OpenDNS service” (kot vedno, moj nick je shirker), ki sem jo o OpenDNS že dolgo nazaj odprl na forumu na “Ars Technica” spletnem mestu.

Za linke do zelo pomembnih pod-strani “FAQ“, “What We Do“, “Get Started – Windows XP” in “Who We Are” itd. na samem OpenDNS spletnem mestu pa glej “26.9.2006 (part 2)” vnos na “events9.html” strani, katera je del “events” sekcije na mojem računalniškem domačem spletnem mestu; opozarjam pa vas, da je seveda možno, da so v tem času te URL-je že spremenili.

Potem je tu še kratek opis (spodnjega od obeh je napisal Josh Goldman, nahajal pa se je pod “Kind words”), kot je bil viden na njihovem spletnem mestu takrat, ko sem pisal tisto objavo, linkano zgoraj v uvodu.

OpenDNS is a globally available DNS (a DNS server) that anyone can use and which additionally also offers a protection from phishing sites and even correcting typos on the fly.

OpenDNS is just a superior DNS service, managing to not only speed up service, but correct misspelled URLs and help defeat phishing sites at the same time.

Seveda, o tem, kako skonfigurirati svoje DNS nastavitve (jasno, obogateno s screenshoti), pa si lahko preberete tudi pod sekcijo oz. člankom “DNS-SERVER AND NETWORK CONFIG” na strani “config1.html“.

Kot zadnje pa glede zgoraj omenjenega DNSKong programa (čisto na kratko: “caching, filtering and blocking local-only psuedo-DNS server”, kot ga opiše avtor) sledi še link do diskusije “How to only allow access to single website” na Ars OpenForum-u in moj post v njej, katerega sem skopiral kar sem spodaj.

[QUOTE]Originally posted by Pusher:
I need to build a public computer that employees of my company can use to access a certain website. My problem is that I only want them to be able to go to that single website. I’m familiar with how to block individual or ranges of websites, but can’t figure out how to block ALL but one.[/QUOTE]

You could use the DNSKong‘s “block-all except for whitelisted” way of filtering (as opposed to “pass-all except for blacklisted” like I use it), or as I wrote back then about this “two-modes” thing:

[QUOTE]Also ,there are two “modes” or “ways of usage” that are most commonly used. One mode is to block-all the DNS traffic (with adding .com, .net, .org etc. into the named.txt file), except for those few sites that you visit on day-to-day basis, and you’ve added them to the pass.txt file, while another mode is to pass-all, except for those malicious strings or full host-names that you’ve added to the named.txt file.[/QUOTE]

Note however that unfortunately DNSKong was just recently updated to new CLI version. It sure is better and has many more options, but if you want an older still-GUI one with basically same functionality (except from some newly added “Fast Flux” technology (used to toss-away domains hosted on infected machines) and a few other things like for instance that “Windows DNS Client” does not need to be disabled anymore etc.) then send me a PM …

— shirker

Za še več o njem pa glej npr. tudi tole objavo izpred enega meseca, kjer sem pisal o programih, v katerih me avtorji izrecno omenjajo (recimo v dokumentaciji ipd.); za več o tem pa glej pod “21.02.2008” vnos na strani “events12.html“, ki tudi spada pod že omenjeno “events” sekcijo na mojem spletnem mestu.

Tadej

Oddajte komentar

