O meni:

Sem še relativno mlad (v '30 letih) inženir informatike iz Ljubljane. Teme, ki me najbolj zanimajo: dogodki po svetu (novice, politika), zgodovina, znanost (sploh vesolje)

Razlog za to, da moj blog nima veliko obiska

Čisto tako kot mimogrede vam bom (tistim redkim obiskovalcem – 😉 ) danes naštel par razlogov, zakaj tale moj blog zadnje cajte ni tako obiskan (ta “zadnje cajte” manjka zgoraj v naslovu objave), kot je bil še npr. pred letom ali letom in pol; to dejstvo je zelo lepo razvidno tudi če naprimer pogledate število komentarjev v zadnjih 12-ih objavah, to so namreč tiste, katerih uvodni tekst je viden na glavni strani od mojega bloga; bajdvej, to je tisto nad oznako s kodo “<!--more-->“. Kakorkoli, stvar je pa v bistvu dokaj preprosta: gre namreč za to, da sem kar velik del “prometa” ves ta čas dobival iz Sopca front-pagea (če ne kar večine prometa), kar pa mi je bilo zaradi neke konkretne stvari vmes, jasno nenamerno, večkrat recimo temu “onemogočeno”. Bi se pa dalo reči, da je ta objava tudi nekako malo v zvezi s tole objavo (tudi zelo popularno, z več kot 12 komentarji), v kateri pa sem pisal o tistem t.i. “90-9-1” pravilu.

Ker pa sem mi po pravici povedano ne ljubi vsega pisati “jovo na novo”, bom sem spodaj prekopiral tistih par e-mailov (poslanih Gašperju, Domnu in Davorju), ki se mi zdijo nekako najbolj relevantni; ker verjemite mi, bilo jih je še mnogo mnogo več!! Enivej, prvemu kot avtorju/kreatorju Bloger.si blog-agregata, s katerim sva pogruntala, da moram v WP nastavitvah pod “Options - Reading - Reading Options - Syndication Feeds - Show at most:” nastaviti za prikaz vseh objav, drugima dvema pa kot tistima dvema, ki sta se ubadala s tem, da so se moje objave vsakič znova spet začele prikazovati na “Sopca.com” glavni strani.

No pa kar začnimo s prvim takim e-mailom, ki sem ga naslovil z “Morphix oprosti, spet nekaj glede mojega bloga“, je pa tudi dejansko nekakšen “uvod” v vso zadevo oz. neke vrste “razlog” zanjo; kot lahko vidite, sem po pomoti zamenjal link od Mitjinega in mojega pagea na “Bloger.si”.

Lepo pozdravljen Gašper, oprosti, ampak spet imam še nekaj za vprašati/pripomniti glede mojega bloga: http://tadej.sopca.com/ na Sopci …

Poglej, za moj blog: http://www.bloger.si/author.php?id=19 (moj page na bloger.si) že dolgo časa vem, da Bloger zanj prikazuje samo objave, ki so nastale oz. sem jih objavil po tem (hmm, ali pa po tem, ko sem registriral Feedburner račun in je v tem primeru le-ta krivec; glej tudi spodaj), ko je bil ustvarjen sam Bloger. No, ko pa sem šel danes na page od Mitje Mavsarja: http://www.bloger.si/author.php?id=7, sem videl, da pri njem so pa dejansko prikazane čisto vse (čisto vse, ki ustrezajo kriteriju/filtrom za kategorije) objave.

Sedaj, zanima me, ali bi se dalo tako naštimati tudi za moj blog?? Mogoče tako, da bi Bloger namesto temu: http://feeds.feedburner.com/tadej-sopca feed-u sledil temule: http://tadej.sopca.com/feed/ ??!

Hvala lepa za odgovor že vnaprej!!

Nato je sledil e-mail, ki je bil neke vrste “opomnik” za Gašperja, da se na “Bloger.si” še vedno niso pojavile prav vse moje objave, tega pa sem naslovil “Se enkrat glede mojega bloga in RSS-ja || Tadej“.

Ehej Gašper, ker vidim, da so na mojem Bloger page-u: http://www.bloger.si/author.php?id=7 še vedno prikazane samo objave objavljene od 19.8.2007 naprej (skratka, da jih še nisi vseh sparsal v bazo), te še enkrat obveščam, da sem spremenil nastavitev v mojih WP nastavitvah, tako da zdaj moj Sopca feed: http://tadej.sopca.com/feed/ prikazuje prav vse objave …

Pa ne misli, da te slučajno kakorkoli priganjam, samo “ustrašil” sem se, da si mogoče spregledal tisti moj e-mail (bajdvej, naslovljen “Re: Re: Re: Re: Morphix oprosti, spet nekaj glede mojega bloga“), v katerem sem te glede tega obvestil, kot sem v enem že od prejšnjih e-mailov obljubil, da bom.

Tadej

Potem je tu še čisto kratek e-mail za Gašperja z naslovom “Fwd: Re: Oprosti, spet te nadlegujem glede RSS-ja || Tadej“, ki je bil bajdvej tudi neke vrste “opomnik”.

Ojla, če si morda spregledal tale moj e-mail (poslal sem ga 17.1.2008), bi te še enkrat vprašal: ali lahko sedaj RSS spet naštimam nazaj na prikaz samo npr. 12 objav, ne da bi se mi bilo treba bati, da se bodo zbrisale na Bloger.si page-u: http://www.bloger.si/author.php?id=7 od mojega bloga??!

Tole spodaj pa je zadnji v vrsti mnogih e-mailov, ki sem jih poslal ali Domnu, ali Davorju, naslovil pa sem ga “Domen in Davor, moja najljubsa Sopca admina … || Tadej“.

Poglejta, res obema sorry, ker vama spet s tem “morim”, ampak ponovno vaju moram obvestiti, da so se moje objave (kako dolgo je že to, glej spodaj) nehale pojavljati na Sopca front-page; še enkrat, s tem ne mislim tam na desni pod “Sopčani pišejo…“, ampak na levi pod “Zadnjih 15 objav:“, kjer se pojavljajo vse nove objave iz čisto vseh Sopca blogov …

Seveda, to me tako (oz. me sploh) “moti” samo zato, ker sem do sedaj vedno dobival kar nekaj obiska iz Sopčine glavne strani, sedaj pa teh obiskovalcev jasno že spet kakšen mesec (ja, tako dolgo sem čakal, preden sem se odločil vama spet “pomoriti” s tem) ni več!!

V glavnem, ker se to kot zgleda “dogaja” samo meni (oz. samo mojemu blogu) in predvsem zato, ker sta to že kar nekajkrat uspela uspešno popraviti, me pač zanima, ali se res tega ne bi dalo nekako permanentno popraviti??!

Hvala vama obema vnaprej, Tadej

In potem še Domnov odgovor na ta e-mail z naslovom “Re: Domen in Davor, moja najljubsa Sopca admina … || Tadej“.

Domn wrote:

> napaki sem sledil do nastavitev za RSS. Tam si za tvoj blog nastavil, naj kaže zadnjih 180 postov.

Ahhh hvala, to je bilo potem to… Veš, to sem naštimal tako zato, ker sem (v sodelovanju z avtorjem Bloger.si) s tem dosegel, da se na mojem page-u: http://www.bloger.si/author.php?id=7 prikazujejo vse objave (kot se pri večini ostalih avtorjev/blogov, ki majo sicer RSS prek Feedburnerja), ne pa samo tiste, katere sem objavil po tem, ko je bil Bloger.si ustvarjen.

Sem pa Morphixa tudi vprašal v smislu: “… ali lahko sedaj RSS spet naštimam nazaj na prikaz samo npr. 12 objav, ne da bi se mi bilo treba bati, da se bodo zbrisale na Bloger.si page-u: http://www.bloger.si/author.php?id=7 od mojega bloga??!“, pa mi na tisti e-mail na žalost še ni odgovoril.

Najlepša hvala še enkrat, Tadej

Sem se pa to Gašprejevo dejanje že enkrat omenil (in se mu še enkrat zahvalil zanj) in sicer v temle komentarju pod tisto objavo, v kateri sem opisal neke moje res hude in žive sanje.

Popolnoma nepovezano z vsebino te objave pa najavljam, da od danes naprej Bloger.si blog-agregat (bajdvej, pobudnik za njegovo ustanovitev je bil morphix) prikazuje čisto vse objave in ne več samo tistih od 19.8.2007 naprej (no, z “vse” seveda ne mislim čisto vse, ampak samo tiste, katere pofiltrira), ko je “Bloger.si” začel delovati. To lahko vidite na strani od mojega bloga: 1, 2, 3, 4. Torej morphix, še enkrat prav lepa hvala za tole!!

Tadej

Pa prosim, vi trije, ki ste omenjeni v tej objavi (in od katerih e-mail sporočila sem objavil), ne mi zameriti, ker v njih res ni šlo za nič kaj takega osebnega itd.

P.S. – In ja, hehe, popolnoma se zavedam – 😀 , da je ta objava zopet ena od tistih, ki bo ostala brez komentarjev (ker ni kaj za pokomentirati oz. za dodati), no heh, bo pa vsaj sigurno prikazana na “Sopca.com” front-pageu!!

Pozdrav, Tadej

13 komentarjev on “Razlog za to, da moj blog nima veliko obiska”

  1. Robi pravi:

    Brez zamere, ampak tvoj blog ima malo komentarjev tudi zato, ker se je ponavadi zel težko prebiti do konca prispevka.

    Mene mnogokrat privabi zanimiv naslov (prihajam preko SloBlogov), pa redko kdaj preberem do konca, ker imaš vedno polno citatov in povezav na svoje druge prispevke – če bi šel vse brati, bi lahko bral eno uro…

    Da ne boš zameril – to je samo moje mnenje.

  2. Kobrowsky pravi:

    ODGOVOR BLOGERSKEMU SOKOLÉGU TADEJU

    Ljubljana, 26. marec, 2008

    UDK in gesla:

    Prijatelji
    Blog
    HTML
    datoteka
    FTP odjemalec
    strežnik
    domena
    spletno mesto, spletišče
    mnenje

    Pozdravljen, Tadej!

    Tale komentar (comment) bó morda malce preveč kritičen (grób), mogóče tudi nekóliko preveč grób (zeló kritičen), pa vendar sem mnenja, da svojega mnenja na bólj mil (milejši, manj grób) način ne zmórem izraziti. Nékaj podóbnega sem, pred léti, žé nekóč pisal na svojem “rants blogu”, pravzaprav splétni strani oz. tóčneje rečeno spletišču (saj tó ni samó ena stran, ampak je več html strani (fajlov, datoték) s hiperlinki (hyperlinks) povézanih med sebój) ki sem imél postavljenega na freehosting.com stréžniku oz. doméni (stréžnik je bil od podjétja Freehosting Inc., ki ga je kasneje kupilo podjétje OnlineServices inc. (doména pa je bila freehosting.com)) na naslovu http://www.freehosting.com/~IranT, ki ga je biló rahlo téžje vzdrževati, kot blog, saj je biló tréba html datotéke napisati v notepad-u (tisti manj véšči HTML kóde so uporabljali kar Word for Windows, ali pa Microsoft FrontPage) in nató z uporabo FTP odjemalca préko FTP protokóla prenesti na www stréžnik. Na njem sem pisal:

    “I hate reading articles where the author makes me go through a ton of crap, before getting to what he or she is getting at!”

    Kot si opazil, sem se žé v uvodu razhudil in ostró nastópil, čeprav sem pravazprav óstri nastop v uvodu zgolj le prekopiral iz svoje objave na svojem žé lép čas nazaj ukinjenem takó imenovanem “Rants blogu” oz. splétnem méstu (oz. splétni strani, kot so ga na začétku Internéta v Slovéniji imenovali nepoučeni laiki). Ampak napisal sem zgolj svoje doživljanje takega pisanja pred léti, ko tebe in tvojega (tvojih) bloga (blogov) sploh še nisem poznal in tisti “rant” vsekakor ni bil naménjen tebi, pač pa sem zgolj izrazil svoje mnenje gledé takšnega (v rantu opisanega) pisanja.

    No, préden pa prestópim iz uvoda téga komentarja (commenta) v jedro, naj navedem še zanimiv podatek, da se mi je med pisanjem téga komentarja (commenta) (www.wikipedia.org/Comment) resetiral računalnik in na sréčo imam v Microsoft Word 2007-u vklópljeno ópcijo “autosave”, ki je vklópljena po default-u (privzéto), sicer bi šló vse tóle moje pisanje v nič, kajti komentarjev (comments), ki jih pišem na bloge (svoje in tuje) ne shranjujem, jih pa pišem védno najprej v Microsoft Word (zdaj 2007, prej sem imél pa 2003), za vsak slučaj, saj se dostikrat zgodi, da ko na blogu v fórmi za komentar (comment) pritisnem gumb “post” (pošlji, shrani), prenos préko internéta ni védno uspéšen in se potém komentar izgubi. Včasih sem tó pisal v Notepad, ki pride zraven z operacijskim sistémom Windows, ampak v priméru, ko crkne računalnik, tó prav nič ne pomaga, saj Notepad nima ópcije “autosave” avtomatskega shranjevanja v začasno datotéko. Sevéda bi lahkó védno imél néko datotéko, shranjeno na disku, v katéro bi potém napisal komentar (comment) in ga naslédnjič prepisal, ampak pisanje v Word je še védno varneje, pa še tiste shranjene datotéke mi ni tréba vsakič iskati. Med tém, ko so se mi ponóvno zaganjali Windowsi sem imél dovolj časa, da si pripravim zajtrk in skuham kavo, saj zagon Windowsov pri meni traja precej časa (5 min.), ker imam ogromno programčkov, ki se mórajo zagnati (antivirus, skype, msn messenger, icq, mirc, nokia pc suite, Device Detector 3 (za Philips diktafón), inpd.), préden lahkó začnem računalnik tudi dejansko uporabljati kot tak.
    Konec zanimivosti.
    No, da pa moja iritiranost s strani avtorjev takšnega načina pisanja ni zgolj stvar pretekle zgodovine, priča tudi elektronsko sporočilo, ki sem ga prijatelju poslal po elektrónski póšti léta 2007 nekjé med obdóbjema med 2.7.2007 – 12.8.2007 ter 01.01.2008 – 17.3.2008. Prijatelju je biló imé Samo, potém pa je našel boga, odšel v Indijo in se preimenoval v Ratatana Sivišaniyanoa in zdaj meditira v néki jami, hrano pa mu nósijo device iz vasi in denar, če ga rabi, ampak tó skoraj nikoli. Več o njem si lahkó preberete na njegovem »duhovno razsvetljenje« blogu (http://ratatanasivishaniyano.info) , če pa vas zanima njegovo préjšnje življenje in délo, pa pokukajte na njegóvo »Samotova sanjarjenja« splétno mésto (http://www2.myfreewebhostingforlifeandnomoney.freesubdomain4you.com/~SamosDreamingsAndThoughtsOnLifeAsWeLiveIt)
    Takóle sem mu pisal:

    Zdravo! Oprosti, ker te morim, ampak ti si mój edini prijatelj in nekómu móram potóžiti in razliti svoje traume nanj, in nihče me takó ali bólje ne razume, kot me ti, dragi mój prijatelj Samo. Éj, zadnjič sem spét bral nék prispévek na internétu in namreč tó na blogu od Tadeja Peršiča in namreč na njegovem »VOLJA blok« blogu (http://tayiper.blog.volja.net/Spet SeMiJeResetiralRacunalnik) in se mi je skoraj zmešalo, préden sem prišel do bistva, ki se je glasilo: »Spét se mi je resetiral računalnik. Mogóče bó tréba zaménjati napajalnik. Računalnik sicer rédno resetiram vsakih 14 dni, da z njega odpade prah.« Spoštovani mój prijatelj, vse karje prav, ampak prebrati sem móral 184 A4 strani (sem si sprintal, da bi lažje bral), préden sem prišel do konca objave, potém pa sem porabil še nadaljnih 16 ur, da sem poklikal vse linke in dobil še dodatne informacije, za katére sem mislil, da so pomémbne za razumévanje vsega napisanega, pa mi niso prav nič pomagale. Še več, zaradi njih sem nadaljnih 81 ur preživél v póstelji, ker se mi je v glavi vrtélo, v ušésih pa so se mi oglašali črički. Oprosti, ker te nadlegujem. Ne brat tistega posta, prósim Te, za Tvoje lastno dobro.

    Naslédnji dan sem dobil sporočilo od Samove punce, da ji je Samo pustil listek, da je odšel v Indijo. Zraven je našla raztréščen računalnik in klobčič človéških živcev.
    Takó sem izgubil edinega prijatelja.

    Spoštovani g. Peršič!

    Želim Vam povédati samó tó – ne dopustite, da bi še več ljudi ostalo brez prijateljev! Prijateljstvo je pomémben dejavnik v naših življenjih (razen v mojem »morilec za najem« življenju, kjér je zeló slabó iméti prijatelje, ker nikoli ne véš, kda bóš móral katérega ubiti in pa tudi v mojem »žigolo« življenju, ker vse prijateljice hóčejo fukat zastónj in človek mnógo manj zasluži, kot bi sicer) in je brez njih nervózno težkó.
    Upam, da bóš bóš moje beséde oz. mój komentar (comment) na tvój post »Razlog za to, da moj blog nima veliko obiska« (http://tadej.sopca.com/2008/03/26/razlog-za-to-da-moj-blog-nima-veliko-obiska/) na svojem sopca blogu (http://tadej.sopca.com) vzél z dóbršnjo méro razumévanja in ga v čimvéčji le-tej tudi upoštéval pri svojem nenavadno zanimivem avendar takó prebalastnem pisanju svojih mnógokatérih blogov.
    V upanju, na uspéšno rešitev ničkatérih prijateljstev in čimmanjšo zasédenost meditacijskih jam v Indijskem visokogórju te pozdravlja inpo rami potreplja,
    Kobrowsky

  3. Kobrowsky pravi:

    V svojem prvem komentarju na tvojo objavo, ki je razmišljala o razlógih za tó, da tvój blog nima veliko obiska, sem (italics) tag zaključil s še enim (italics) tagom, namésto da bi ga zaključil z zaključnim, tagom. Zató te prósim, če lahkó mój komentar na tvojo objavo “Razlog za tó, da mój blog nima veliko obiska” popraviš in namésto drugega taga narediš tag oz. obstojéčemu drugemu tag-u dodaš “/” pred “i” oz. za “

  4. Kobrowsky pravi:

    Semkar sampo pravil.
    Oprosti.

    Kobrowsky

  5. tadej pravi:

    Že v redu Kobrowsky, samo ni mi jasno, kako mi lahko ti “očitaš” te stvari, glede na to, da imaš vendar tudi zelo, ehm, recimo temu “specifičen” način pisanja!!

    Tadej

  6. tadej pravi:

    Aja, pa enega od tvojih dveh komentarjev sem izbrisal, ker sta bila identična, pa brez zamere…

    Tadej

  7. Kobrowsky pravi:

    Pozdravljen, Tadej!
    Iz mojega prvega (drugega po vrsti) in trétjega (četrtega povrsti) si mogóče uspél razbrati “očitek”, pa ti vseeno v nobenem komentarju na tvojo objavo “Razlog za to, da moj blog nima veliko obiska” nisem očital ničésar, pač pa sem zgolj želel namigniti, kakšne preglavice lahkó tako pisanje povzroči sočlo véku te rkakšen u činek ima tóla hkóna obi skanost tvojega bloga. Upam, date nisem užalil indabóm la hkó šena préj hodil natvój blog in ga ovirano bral. Morda se bóm še kdaj prebil mimo “V tej objavi bóm pisal o nečém podóbnem, kot sem pisal žé na svojem VOLJA-blok blogu, dókler ni bil zaradi meni še ne jasnih razlógov ukinjen, lé da so bile takrat stvari na tém podróčju še malo drugačne, kot so zdaj. Naj nalépim najprej 698 citatov z VÓLJA-blok bloga in še 38 izmed mojih 1566ih blogov. Citat se začne tam, kjér napišem CITAT, konča pa tam, kjér napišem KONEC CITATA ” in prišel do bistva. “Bistvo je očém nevidno”, jerékel Malip Rinc. Pašeka kópravjej mél!

  8. tadej pravi:

    Obema pa naj ponovim (in pa ne Robi, seveda ni nobene zamare iz moje strani; v bistvu zakaj le??!), da je pri tej objavi šlo za razloge, zakaj ta moj blog zadnje cajte nima veliko obiska (torej še enkrat, poudarek je na oz. bistvo je v “zadnje cajte“), čeprav se meni osebno tam med 50-200 obiskovalcev na dan (kar je razvidno iz dveh “sledilnikov” obiska, ki jih uporabljam) v bistvu niti ne zdi tako malo!!

    O številu komentarjev (torej konkretno in samo o tej temi) pa sem pisal v tejle objavi, katera je bila za nekaj časa (kot že rečeno/omenjeno zgoraj) celo zelo popularna, pač, hehe, glede na odziv obiskovalcev oz. število komentarjev na njo/v njej.

    Tadej

  9. Ne bi rad koga užalil ampak tako, kot sem se nasmejal ob branju komentarja (comment) od Kobrowskega, se pa že dolgo nisem. Res do solz 🙂

  10. Badog pravi:

    lol kobra … budale, jaz sm zaspal ze pred prvim boldom … fanta kaj ce bi vi2 sla kdaj kam na kako pijaco … recimo caj ob 3h zjutri k tadej pele svojo psicko na sprehod … seveda bi se takrat za razliko od navadnih izletov praznicno oblekel in nebi prisel samo v gatah 😉

  11. Kobrowsky pravi:

    @Tadej:
    Ta komentar bóm razdélil na dva déla. En dél bó odgovor tebi (@Tadej:), drugi dél pa bó odgovor Badogu (@Badog:), tó pa zató, da ne bóm ponepotrébnem narédil dvéh objav oz. komentarjev (objava je tisto, kar ti napišeš, komentarje pa pišemo bralci tvojega bloga).
    Na tvojo objavo “Razlog za tó, da moj blog nima veliko obiska” na tvojem “Sopca blog” blogu sem napisal komentar, ki ga tvój blog vódi pod št. 2 pri téj objavi. Ker sem dvakrat uporabil italics () tag in ju obakrat tudi pozabil zaključiti (namésto sem narédil , s čimer sem zgolj začél nóv italics () tag). Zató sem tem prosil, če mi tag-a popraviš, ker pa se mi ni dalo čakati, sem preprosto še enkrat poslal isti komentar (comment) s popravljenima zaključnima italics () tagoma () ter sklépal, da bóš prvega pobrisal, saj je bil prvi napačen. Ti pa si pobrisal drugega, popravljenega. Zató te prósim, če popraviš tista dva napačna tag-a, ki bi mórala biti zaključna, pa tó nista. Hvala, pa brez zamére. 🙂

    @Badog:
    Potém bi šel žé raje na transvestita, ki ga ima Tadej doma in o katérem je pisal žé v tej objavi: http://tadej.sopca.com/2007/07/07/koncno-uspel-transvestitu-postaviti-zasedo/
    pa še v nékaj objavah, povézanih s tó (http://tadej.sopca.com/2007/07/07/koncno-uspel-transvestitu-postaviti-zasedo/), préj oménjeno objavo.

  12. ceri pravi:

    Bom kr napisal tko kt podli pes. LOL Kobra! Tud tvojga sestavka nisem mogel prebrati do konca, res si se potrudil 😀

    Dejstvo je da se tako napisani blogi težko berejo. Se pa vsakič znova spravim brati kar napišeš, in mi skorajda nikoli ne rata prit do konca. Tako da ti tud komentiram ne.

  13. osebni trener pravi:

    Premale črke, se težko bere.


Oddajte komentar

