O meni:

Sem še relativno mlad (v '30 letih) inženir informatike iz Ljubljane. Teme, ki me najbolj zanimajo: dogodki po svetu (novice, politika), zgodovina, znanost (sploh vesolje)

Raznorazna dogajanja tekom tega tedna

No folk, stvar je taka, da zaradi določenih razlogov na žalost ne morem javno povedati, kaj sem kot glavno stvar počel v zadnjem tednu (jah, pa dva tedna prej tudi) med ponedeljkom in četrtkom od 18h pa tam do 20h, včasih tudi do 21h. Mogoče samo namig: razlog za to (da tega ne smem razkriti) se skriva v delu teksta v tejle objavi, sedaj pa sami ugibajte kaj naj bi to bilo. Tako da bom v današnji objavi dokaj na kratko pisal o tem, kaj se mi je dogajalo v zadnjih petih, šestih dneh, v smislu stvari, ki so tako ali drugače povezane z Internetom.

Torej kot rečeno, tistega “ta glavnega” vam na žalost ne morem razkriti, kar se pa tiče “dogajanja” nasploh (tu mislim na življenje oz. na ne-računalniške reči), pa moram reči, da ta zadnji teden ni bil bistveno drugečen od ostalih v zadnjem času; s tem mislim npr. na zadnje leto, dve. Predvsem se ni zgodilo nič omembe vrednega, skratka nič posebnega/ekstra, o čemer bi bilo vredno pisati.

Kar pa se tiče računalniških zadev, s tem mislim predvsem (tudi z računalništvom povezanega) Interneta itd., pa naj najprej omenim, da sem čisto po slučaju, ko sem preletaval RSS, odkril, da je 18 marca Drugi svet spet objavil eno mojo objavo in sicer tisto objavo o ljudeh, ki jim po moje primanjkuje nečesa, čemur bi se lahko reklo zdrava skepse, kar sem omenil tudi v temle komentarju pod neko drugo objavo.

Sam komentar pod tisto zgoraj omenjeno objavo (ja, kar celega bom prekopiral sem) se pa glasi takole:

Uauuu, čisto sem prezrl, da je blog-agregat Drugi svet 18.3.2008 spet objavil eno mojo objavo (in še to sem odkril čisto po slučaju, ko sem “scroll-al” po RSS “entry-jih”) in sicer tole objavo o ljudeh, ki jih po mojem mnenju pesti pomanjkanje zdrave skepse, katera pa je sama bila nadaljevanje tega prispevka.

Prispevek pa so pri njih so naslovili Neskeptični in nekritični ljudje, povzetek, ki sem ga prebral preko RSS-ja pa se glasi takole:

Tadeju niso všeč tisti, ki verjamejo skorajda vse, še posebej, če se ob tem potrjuje njihov nazor. O ljudeh z drugega pola …

Sem kar počaščen, pozdrave, Tadej

Drugače pa sem med drugim kot vedno malo spremljal Facebook (v smislu kaj se kaj dogaja z mojimi prijatelji/znanci), postal par postov v raznih diskusijah na Ars OpenForum forumu (in še nekaterih drugih), potem sem malo pokomentiral tole objavo (no, ne malo, ampak kar trije komentarji so moji) na Mitjinem blogu o AdWords phishingu in tako dalje, vse to seveda poleg običajnega recimo temu “random” brskanja po spletu.

Aja in pa seveda sem pa tudi spremljal nadaljevanje “vojne komentarjev” (predvsem med Kobrowskym in Urško) pod sedaj že hudo znano mojo objavo o pomanjkanju obiska na mojem blogu; heh, do sedaj se je namreč nabralo že (vem, težko za verjeti, ampak je res) nič manj kot 150 komentarjev!!

Prav lepe pozdrave vsem, Tadej

2 komentarja on “Raznorazna dogajanja tekom tega tedna”

  1. Kobrowsky pravi:

    Mevese li, damoje trpljenje (kimi gapov zróča urška) izko riščaš zasamo promócijo. Me résve se li.

    lp,
    Kobrowsky

  2. tadej pravi:

    @Kobrowsky: Ej sorry, samo res mi ni jasno o čem pravzaprav govoriš, kakšna (kje jo ti vidiš, mislim v tej objavi) samopromocija neki??!

    Tadej


Oddajte komentar

