O meni:

Sem še relativno mlad (v '30 letih) inženir informatike iz Ljubljane. Teme, ki me najbolj zanimajo: dogodki po svetu (novice, politika), zgodovina, znanost (sploh vesolje)

Kako sem bil danes res prijetno presenečen

Danes pa na kratko o tem, kako sem bil pred parimi urami res totalno prijetno presenečen v povezavi z neko stvarjo, ki se je sicer zgodila že včeraj. No tule za uvod v objavo naj stvar v en sam stavek strnem takole: kot posledica nekega čisto banalnega dogodka sem znova začel verjeti v človeško dobroto (tisto, saj veste, da je človek kao v svojem “bistvu” dober itd.), no, sicer tu res ni šlo za “dobroto” kot tako (v običajnem pomenu), ampak za nekaj čisto drugega; ehm, ne bom nadaljeval s tem uvodom (in ga delal po nepotrebnem predolgega), rajši si preberite samo objavo, pa bo!!

V glavnem, včeraj sem bil na poti k neki moji prijatelji (ki trenutno živi v najetem stanovanju za Bežigradom) in po poti naj bi kupil cigarete za še nekoga drugega (ki je tudi bil tam na obisku) in zase. In ker je bila na bencinski na Tivolski, kjer mimogrede povedano ponavadi kupujem take reči (če grem na tisti konec), ker pač dela non-stop in mi je na poti, totalna gužva v vrsti pred blagajnama, sem se tako znašel sredi Župančičeve jame, ena od trgovin, za katere vem da so tam (in mislim tudi, da edina), pa je bila že zaprta. Tako so mi ostali na razpolago samo še barčki, ki pa jih je ravno tam “malo morje”.

In tako stopim v prvega, pa mi natakar pove, da prodajajo cigarete samo ob pijači (skratka, moral bi si nekaj naročiti za piti, kar pa se mi ni zdelo vredno, pa še malo se mi je mudilo), potem v drugem cigaret sploh niso imeli, prav tako ne v tretjem itd. Nato se znajdem sredi nekega kompleksa, kjer je poleg nekega barčka (spet, niso prodajali cigaret) tudi neka trgovina v “Sadje in Zelenjava” stilu, pa stopim vanjo in heh, poleg vsega so tam imeli na prodaj tudi cigarete. Bajdvej, že na vratih sem to vprašal nekega mulca, pa mi je rekel, da “jih imajo, samo Marlboro pa ne…“.

No kakorkoli, tako stopim do pulta, kjer mi nek tip dokaj “ciganskega” (brez zamere) videza začne ponujati cigarete na nekam zelo nenavaden način (kao, “aha, ta močne bi, a bi potem te, ne??! kaj pa tele??!“) in že takoj mi je bilo vse skupaj nekam sumljivo. Tako sem se odločil, da bom pač kupil cigarete samo zase (tistih, katere je hotel tisti drugi človek itak niso imeli) in tako kočno prideva s prodajalcem do tega, da mi ponudi cigarete “ronhill” in to s tem, da reče: “evo, zate 2.20…“. Huh, sedaj problem je bil pa v tem, da sem imel jaz ves čas v spominu, da ta vrsta nikakor ne stane toliko in ko sem ga malo postrani pogledal in vprašal v smislu “čakaj kaj, a toliko da so??!“, pa me človek vpraša “ja dobro, koliko bi pa ti dal za njih??” (torej čisto barantanje, kot na kakšnem orientalskem bazarju), jaz pa mu odvrnem, da 2 in za toliko sem jih potem (dal sem mu sicer 10, pa mi je preostanek točno vrnil) konec koncev tudi kupil.

Skratka, ni treba posebej omenjati, da sem se nekako počutil “okoli prinesenega” (pa tudi če samo za 5 centov, šlo mi je za pricip), zato sem šel danes, ko sem podobno nekje drugje zase kupoval cigarete, preveriti dejansko ceno enega zavojčka “ronhill” cigaret.

In ne boste mi verjeli (še sam sem komaj), ampak a veste, da te cigarete oz. ta vrsta cigaret dejansko res stane 2.20 EUR in mi jih je torej tip v bistvu prodal za 20 centov ceneje, kot so pa v resnici vredne!! Skratka tip je že od začetka govoril resnico (v smislu resnične cene) in me sploh ni mislil “nategniti”, kot sem potem ves čas mislil, da me je. Toliko o predsodkih, za katere sem vedno mislil, da sem sam na njih “imun”, no, pa me je tokrat zelo lepo izučilo in nameravam enkrat v prihodnjih dneh posebej iz tega razloga spet obiskati to trgovino in tipu vse povedati (se mu tudi opravičiti) in mu dati tistih 20 centov, pa mogoče še kaj več.

P.S. – O nekem drugem podobnem dogodku na tisti bencinski črpalki na Tivolski (ki se je tudi zgodil nedolgo nazaj), že omenjeni zgoraj, pa kdaj drugič, samo to naj povem, da je bila pa v tem primeru situacija obrnjena!!

Tadej

2 Komentarjev on “Kako sem bil danes res prijetno presenečen”

  1. sarajah says:

    🙂 ZABAVNO.

    Če potegneš črto – you win some, you loose some.
    What goes up must come down. What goes around comes around.
    (You get the point … ):)
    Z drugimi besedami: “lajf” oz. “usoda” oz.”neka višja sila” že poskrbi za čiste račune.

  2. urska says:

    “evo, zate €2.20…“.

    Zato si verjetno posumil, da gre za barantanje. Pozabil si, da imajo pač tak način komunikacije (domnevam, da gre za šiptarja).


Oddajte komentar

