O meni:

Sem še relativno mlad (v '30 letih) inženir informatike iz Ljubljane. Teme, ki me najbolj zanimajo: dogodki po svetu (novice, politika), zgodovina, znanost (sploh vesolje)

Spet en primer koristnosti mojega PC znanja

V tem konkretnem primeru, o katerem pišem danes, je šlo namreč za to, da sem, ehm, recimo preko e-mail sporočil prijatelju MaTeJu usposobil takorekoč neuporaben računalnik. Medtem ko pa sem o enem dokaj podobnem primeru (koristnosti oz. praktične uporabe mojega računalniškega znanja) že dolgo nazaj pisal v tejle objavi, v kateri sem pisal o tem, kako sem v neki fotokopirnici na Gosposki ulici (imenuje se “Zebra“) z nekaj kliki “popravil” res totalno počasi delujočo mrežo PC-jev.

S praktično koristnostjo mojega znanja mislim predvsem na moje poznavanje delovanja računalnikovega OS-ja (moja osebna specialiteta je MS Windows) administriranja itd. le-tega, prav tako, pa konfiguriranja samih uporabniških programov, torej od npr. inštaliranja potrebnih varnostnih programov (in spet konfiguriranja), do “čiščenja” raznih malware-ov (virusi, črvi, trojani) in podobno, potem imam v mislih tudi moje obširno znanje o raznih OS oz. programskih error-jih in težavah in pa jasno znanje odpravljanja le-teh in tako dalje.

Pa da ne bom preveč dolgovezil, tule spodaj imate serijo e-mailov med MaTeJem in mano, začenši z njegovim prvim sporočilom naslovljenim “ExPLoReR.ExE” in hehe, potem, ko mu nekaj časa nisem odgovoril še “N U J N O“, pri čemer je edina razlika, da je bilo v drugem namesto “Kje se pa to nastima?” dodano še “Kje se pa v WinXP to nastima? V System.ini ni tega…se to v RegiStRY?“.

HeLO…

Kr na lepem so mi ob ZaGoNU zginle IKoNE na NaMiZjU…kt da ni
nastimanega pravega SHELL=explorer.exe…al kako se ze rece…

Kje se pa to nastima?

LP…

    MaTeJ

Tule je potem moje eno in edino sporočilo z naslovom “Re: N U J N O“, ki vsebuje odgovore na vse njegove težave, kot se je na koncu izkazalo.

MaTeJ Krajnc wrote:

> Kr na lepem so mi ob ZaGoNU zginle IKoNE na NaMiZjU…kt da ni
> nastimanega pravega SHELL=explorer.exe…al kako se ze rece…
>
> Kje se pa v WinXP to nastima? V System.ini ni tega…se to v Reg
> iStRY?

Sorry za malo zamude… Sedaj, lepo po vrsti. Kot prvo, ali t.i. taskbar in tray delujeta (sta vidna)?? Ker del “shella” so namizje, taskbar in tray, tako da če ti samo namizje ne deluje (oz. so samo ikonice zginile), potem ti shell normalno dela in je razlog po vsej verjetnosti kje drugje. Kot prvo bi v Task Manager-ju preveril, če ti “explorer.exe” proces laufa ali ne!!

Potem dalje, v Windows XP se namizje nahaja v “C:Documents and Settingsuser_nameDesktop” direktoriju, hmm no, ali pa v “C:Documents and SettingsAll UsersDesktop”, odvisno ali je shell naštiman za vse “userje” (“HKEY_LOCAL_MACHINE” key v registry-ju), ali samo za trenutnega uporabnika (“HKEY_CURRENT_USER” key), sedaj kot primer, kje se meni zažene Blackbox shell (proces “blackbox.exe”) je pod key-om “HKEY_CURRENT_USERSoftwareMicrosoftWindows NTCurrentVersionWinlogon“, medtem ko je Value name: “Shell”, tam pa moraš imeti explorer.exe.

Aja še to, jat osebno imam Blackbox shell naštiman samo za “current user”, tako da imam pod “HKEY_LOCAL_MACHINESOFTWAREMicrosoftWindows NTCurrentVersionWinlogon” (pod Value name: “Shell”), še vedno explorer.exe, tako kot bi moral imeti tudi ti.

P.S. – Glede tvojega pred-prejšnjega “KLiCaL Sn Te…” e-maila pa, a veš da nisem imel nobenega neodg. klica, niti tistega SMS-a, ki ti pošlje Si-Mobil, če bi imel takrat slučajno GSM izklopljen!! In pa še, Jan je dobil tvoj message, pa mi je rekel, da na žalost prepozno, ker je imel ugasnjen telefon.

Tadej

Sledi še njegov vmesni odgovor na tisti moj e-mail zgoraj, enako naslovljen “Re: N U J N O“.

Tadej wrote:

> Sorry za malo zamude… Sedaj, lepo po vrsti. Kot prvo, ali t.i.
> taskbar in tray delujeta (sta vidna)?? Ker del “shella” so namizje,
> taskbar in tray, tako da če ti samo namizje ne deluje (oz. so samo
> ikonice zginile), potem ti shell normalno dela in je razlog po vsej
> verjetnosti kje drugje. Kot prvo bi v Task Manager-ju preveril, če
> ti “explorer.exe” proces laufa ali ne!!

Ne na NaMiZjU ob ZaGoNU ni IKoN…niti TRaYa niti TaSkBaRA…ko
pritisnem CTRL ALT DeL…se mi pa pokaze TaSK MaNaGeR…

> Potem dalje, v Windows XP se namizje nahaja v “C:Documents
> and Settingsuser_nameDesktop” direktoriju, hmm no, ali pa
> v “C:Documents and SettingsAll UsersDesktop”, odvisno ali
> je shell naštiman za vse “userje” (“HKEY_LOCAL_MACHINE” key v
> registry-ju), ali samo za trenutnega uporabnika (“HKEY_CURRENT
> _USER” key), sedaj kot primer, kje se meni zažene Blackbox shell
> (proces “blackbox.exe”) je pod key-om “HKEY_CURRENT_USER
> SoftwareMicrosoftWindows NTCurrentVersionWinlogon”, med
> tem ko je Value name: “Shell”, tam pa moraš imeti explorer.exe.

Tega Jz nimam vpisanega Winlogon…grem zdej vpisat…

> Aja še to, jat osebno imam Blackbox shell naštiman samo za
> “current user”, tako da imam pod “HKEY_LOCAL_MACHINESOFT
> WAREMicrosoftWindows NTCurrentVersionWinlogon” (pod Value
> name: “Shell”), še vedno explorer.exe, tako kot bi moral imeti
> tudi ti.

Kewl…bom sporocu ce dela…

> P.S. – Glede tvojega pred-prejšnjega “KLiCaL Sn Te…” e-maila pa,
> a veš da nisem imel nobenega neodg. klica, niti tistega SMS-a, ki
> ti pošlje Si-Mobil, če bi imel takrat slučajno GSM izklopljen!! In pa
> še, Jan je dobil tvoj message, pa mi je rekel, da na žalost prepo
> zno, ker je imel ugasnjen telefon.

Bom drugic probal prej sporocit…

LP…

    MaTeJ

In pa za konec še njegovo čisto zadnje e-mail sporočilo (spet, enako naslovljeno “Re: N U J N O“), v katerem potrjuje, da so bile v tistem mojem e-mailu vsi odgovori na njegove probleme.

Kewl…dela…ves kaj je blo narobe…namesto
/WinLogOn/Shell/Explorer.exe sn mel vpisano…
/WinLogOn/Shell/explorer.exeExplorer.exe

dvakrat…vrjetno to ni ViRuS napisal ampk ksn PRoGRaM in se je
zaj…zdej dela…

THaNX…

LP…

    MaTeJ

P.S. – Aha saj res, še ena taka na nek način podobna objava, v kateri pa samo naštevam svoja znanja in skratka ne podam nobenega konkretnega primera, pa je tale objava, v kateri pa sem, kot rečeno, samo na splošno pisal o raznoraznih mojih znanjih v povezavi s služenjem denarja.

Tadej

2 komentarja on “Spet en primer koristnosti mojega PC znanja”

  1. en pravi:

    ggeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeekkk!!!
    ti pa res nimaš lajfa poba… sj sm jz tut bl zagikane sorte, kr naprej rihtam kšne kompe od kolegov pa to, sam ti si pa res en zagikanc. Ojoj…
    Kak smisel ma ta zapis? Reklama? no sej… sam sm si kriv, kva sm pa kliknu na tvoj blog, itak bi lahk prčakaval kj tazga. Mogu sm ti povedat tole no, brez zamere 😉

  2. tadej pravi:

    Hej človek, samo to mi povej, kako lahko po tejle objavi tako hitro razbereš, da jaz nimam lajfa, da sem skratka (tipični) računalniški geek, ki ne hodi nič ven, nima prijateljev itd.?!! Si se namreč kar hudo zmotil v svoji ugotovitvi…

    Tadej


Oddajte komentar

