O meni:

Sem še relativno mlad (v '30 letih) inženir informatike iz Ljubljane. Teme, ki me najbolj zanimajo: dogodki po svetu (novice, politika), zgodovina, znanost (sploh vesolje)

Uff kakšnemu dogodku sem bil danes priča

Kot nadaljevanje mojega današnjega nekam res zelo dolgega twita (dolgega napram mojim običajnim twit-om, ali poslanih iz GSM-ja, ali postanih v Firefoxu preko Interneta), v katerem sem opisal samo začetek dogodka oz. samo uvod vanj, bom skratka v tej objavi nadaljeval z opisom nekega zelo čudnega dogodka (pa neprijetnega tudi), kateremu sem bil danes priča oz. še bolje, v katerega sem bil tudi sam osebno/fizično vpleten!!

Najprej naj postam tekst celotnega zgoraj omenjenega twita (je v angleščini), čeprav bom zadevo ponovil tudi tule in torej v slovenskem jeziku. In pa hmmm, sedaj naknadno vidim, da je bil tisti twit (ki torej sploh ni tako dolg) ne vem zakaj razdeljen na oz. v 4 posamezne twite: 1, 2, 3, 4, skratka ne tako kot ponavadi, ko je vse skupaj en sam dolg twit, obiskovalec moje osebne strani na Twitter-ju, glej semle: Twitter / satyr, pa mora samo klikniti na “...” (tri pikice), da ga lahko prebere v celoti.

Wow, that was just totally fucked-up right there!! You see, it’s that I’ve become involved in a really big fucking shit (criminal stuff) in a matter of a second; i.e. I was standing infront of the bar Semafor (Slovenska/Rimska) minding my own business and waiting for my friend Vid, and suddenly there’s this guy walking into my direction with some security guy behind him (with a pistol pointing to him) yelling: “drop that knife!!” Well, I don’t want to spend too much money (this msg. is already “4-SMS-long”) so I will probably write about the continuing of this “scary event” on my slovenian Sopca blog…

Torej, kot ste lahko prebrali, sem danes popoldne nič hudega sluteč na pločiniku pred barčkom “Semafor” na križišču “Slovenske ceste” in “Rimske ulice“) čakal na prijatelja Vida, ko se kar naenkrat izza vogala pojavi nek (očitno zelo pijan) dokaj “klošarsko” izgledajoč tip in se opotekajoče napoti nekako proti moji smeri, sedaj pozor, njemu pa sledi nek varnostnik s pištolo in kriči na tipa: “Spusti nož, daj ga iz rok!!” ali nekaj takega. Najprej sem presunjen vso zadevo samo opazoval, potem pa varnostniku rekel: “… pa saj nima noža“, na kar mi on (torej varnostnik) odvrne, da ima pa izvijač oz. nekaj v tem smislu.

No in čeprav sem varnostnika seveda takoj samoiniciativno vprašal, če lahko kako pomagam, sem vseeno sam pri sebi za hip tuhtal, na čigavo “stran” naj se pravzaprav postavim; na stran varnostnika (kot neke vrste “moža postave”, vsekakor pa nekoga, ki je imel neko mero moči/oblasti v rokah), ali na stran tistega pijanega klošarsko izgledajočega tipa. Ko mi je odvrnil da ne, pa sem vseeno raje ostal v bližini, malo kot neke vrste “priča dogodka”, malo pa tudi zato, da bi s svojo prisotnostjo preprečil morebitno varnostnikovo izživljanje nad tipom (ki resnici na ljubo res ni deloval nevarno) oz. njegovo prekoračitev pooblastil.

Fotka posneta med samim dogajanjem:

Semafor Varnostnik In Tip - Semafor-Varnostnik-In-Tip.jpg

Kakorkoli že, jaz sem potem tam stal, onadva sta se malo prerivala itd., ko je (med drugim) varnostnik tipu tudi rešil življenje, ko ga je potegnil nazaj (in potem na tla), ko je ta v pijanosti skoraj stopil na Slovensko cesto direkt pred en avtobus, ki je šel ravno takrat mimo. In takrat enkrat me je varnostnik “končno” le zaprostil za pomoč in sicer, da naj mu iz hlačnega žepa nekaj vzamem ven (jaz ga nisem dobro razumel, ali lisice, ali kaj točno je hotel?!) za kar se je na koncu izkazalo, da je t.i. “walkie-talkie” (ali pa UKW postaja, saj ne vem točno, kaj sedaj uporabljajo) preko katerega je potem poklical policijo, poleg tega pa sem mu tudi pomagal tipa pritiskati ob tla. Takrat enkrat je tudi na sceno prišel Vid, ki mu seveda ni bilo čisto nič jasno, kaj delam, ko z nekim uniformiranim tipom pritiskam nekega drugega tipa na tla.

In neverjetno, policijski avto je bil dejansko v 20 sekundah tam (prišel je po Rimski) in nas policista najprej sploh nista opazila, tako da sem jih šel potem jaz poklicati in ju pripeljal na kraj dogajanja, nakar so tipa uklenili, jaz pa sem (spet samoiniciativno) še policistki povedal, da sem bil ves čas zraven in da sem zato lahko priča, če bi me npr. kdaj potrebovali ali kaj takega in ji nato dal svoje podatke (hehe, z dolgo razlago zakaj moj naslov ni pravi; v enem stavku, mogoče si bom zaradi AdSense-a spremeniti priimek oz. vsaj dodati “Kandus” k obstoječem), povedal, da se mi je varnostnikovo postopanje zdelo korektno (ehm, čeprav, no bom še premislil, ali bi to povedal, ali ne…) in da je to nekako to.

P.S. – Glede fotografije zgoraj, ki sem jo, kot rečeno, posnel med samim dogajanjem, pa je tako, da kot prvo, spomin v svojem GSM-ju imam na žalost tako zapolnjen, da nisem mogel posneti boljše, v smislu predvsem bolj od blizu seveda (da bi šel najprej brisati kakšno staro itd. pa se mi je zdelo, da ni dovolj cajta za vse skupaj), kot drugo pa, velikost in kvaliteta sta pač takšna kot sta, ker mi moj GSM image vedno zmanjša (t.i. “scalling”) za pošiljanje preko e-maila. Seveda bi vse do sedaj posnete slike/fotke z veseljem prenesel (jasno, v originalni velikosti) na svoj PC, pa mi na žalost Nokia program noče in noče zaznati naprave; jah, tako sem dobesedno stran vrgel takratnih 5.000 SIT za tisti kabel (pa še ta se je kmalu polomil, ampak itak nima veze), ki se ga uporablja za te vrste prenos podatkov s telefona na računalnik.

Tadej

4 komentarji on “Uff kakšnemu dogodku sem bil danes priča”

  1. Kobrowsky pravi:

    Ubóga tista policistka, kije mórala poslušati tvojo razlago, zakaj tvójna slóvni pravi…

  2. tadej pravi:

    Hehe, a veš da imaš prav, kar nekaj prijateljev, ki sem jim o tem pravil (predvsem pa tisti, ki je bil takrat zraven, se je “zgražal”), se je muzalo ob tem, ko sem jih pravil ta del zgodbe…

    Tadej

  3. Kobrowsky pravi:

    Naši poli cisti somnógo premaloplačani.

  4. tadej pravi:

    Aja, par dni nazaj je bilo celo v Delu pod Kroniko temu dogodku posvečenih par vrstic!!

    Tadej


Oddajte komentar

