O meni:

Sem še relativno mlad (v '30 letih) inženir informatike iz Ljubljane. Teme, ki me najbolj zanimajo: dogodki po svetu (novice, politika), zgodovina, znanost (sploh vesolje)

CIPS-ZK, serija predavanj tam ta teden itd.

V objavi izpred približno dveh mesecev (mislim na tole objavo), v kateri sem pisal o tem, kaj se mi je dogajalo v tistih dneh, sem v predzadnjem odstavku omenil tudi to, da sem imel na tisti dan med drugim tudi (seveda obvezen, še posebej če hočeš obdržati socialno podporo) sestanek z mojo t.i. “zaposlitveno svetovalko” na Zavodu za Zaposlovanje in poleg ostalega omenil par razlogov, zakaj najin razgovor ni bil ravno uspešen; samo na kratko: drugače sva si predstavljala moje iskanje zaposlitve. No, danes pa bom pisal o moji nadaljni “aktivnosti” na ZZZ-ju in še parih drugih rečeh.

Torej ta moja svetovalka me je med drugim napotila na (tudi obvezen) dodaten razgovor tudi k t.i. “poklicni svetovalki” na CIPS-ZK (“ZK” v tej kratici pomeni “Zaposlitveni kotiček”), ki se nahaja na Smoletovi ulici, ki je samo nekaj deset metrov stran od ZZZ-ja na Parmovi. Z njo sva se podobno razhajala v pogledih na te reči, mi je pa poleg ostalega predlagala ali nadaljevanje šolanja ali pa t.i. prekvalifikacijo v tem smislu, da bi po končanju le-tega (ena varianta je dvo in ena eno-letna) postal t.i. Informacijski tehnik, skratka da bi s tem vnovčil oz. nadgradil svoje računalniško znanje, kar pa se mi je zdelo kar smiselno in vedno truda.

Poleg tega pa me je “vknjižila” na serijo treh, recimo temu neke vrste predavanj (spet, obveznih) v sklopu tega CIPS-ZK, katerih sem se udeležaval ta teden in sicer so se (na mojo veliko žalost) začenjala ob 8:00 zjutraj, končala pa prvi dan že po nekaj manj kot tri-četrt ure, drugi in tretji dan (to je bilo danes) pa kakšno uro in pol, s tem, da bi morala “uradno” trajati od 8h pa vse tja do 10h. Sedaj, za to, da bi opisoval vse dogajanje tu nikakor ni dovolj prostora, naj pa samo še to rečem, da bi vse skupaj najbolje opisal z reklom “sto ljudi, sto čudi“, pri čemer sta s svojimi komentarji (in vsem živim) prednjačila ena malo starejša gospa in en niti ne tako star gospod “z juga”. Tako da moram reči, da sem se (po začetnem odporu do vsega skupaj) kar lepo zabaval.

Naj pa omenim tudi to, da so bile na teh predavanjih prisotne tudi tri dokaj lušne bejbe približno moje starosti, pri čemer sem se v eno skorajda bi lahko rekel, da malo zaljubil; ne vem, ali sem bil tako “občutljiv” oz. “dovzeten” zaradi zgodnje ure in neprespanosti ali kaj, samo še posebno ena od njih mi že cel dan ne gre iz glave in je kar nekako žalostno pomisliti, da je po vsej verjetnosti ne bom nikoli več videl.

Kakorkoli že, sedaj pa še k eni stvari. Ko sem prišel tako danes domov iz tega zadnjega predavanja, me je na mojem GSM-ju čakal en neodgovorjen klic iz meni neznane številke. In ko sem poklical nazaj, sem dobil neko svetovalko iz ZZZ-ja (skratka ne mojo “osebno”), ki me je vprašala, če bi me zanimalo delo v smislu “hendlanja” s kompjuterji na, pazi sedaj to, Vrhovnem Sodišču in ko sem ji jasno odgovoril da bi me, sva se zmenila, da se kasneje popoldne zglasim pri njej na razgovor.

/DODATEK: Na razgovoru sem potem izvedel, da bom imel že enkrat naslednji teden “zaposlitveni razgovor” z nekim človekom iz Sodišča, zvedel pa sem tudi, da pravzaprav skoraj nimam nobene prave “konkurence”; s tem ne mislim, da si delam utvare, da bom kar 100% sprejet, je pa vseeno za to kar nekaj možnosti.

In moram reči, da mi je to glede možne zaposlitve, no ja, poleg tega, da so mi na CSD-ju odobrili socialno še za dva meseca vnaprej, kar hudo in pa predvsem res čisto nepričakovano polepšalo cel dan!!

P.S. – Aja in pa še tole bi omenil: jutri zjutraj pa sem ob 9:30 naročen pri svojem zobarju, tako da je bil (oz. še bo) ta teden res “izreden” zame, pač, spet v smislu zgodnjega vstajanja.

Tadej

2 Komentarjev on “CIPS-ZK, serija predavanj tam ta teden itd.”

  1. jurska says:

    uh tudi jaz moram k zobarju! Jazi me, kadar kdo na blogu omenja zobarja:)

  2. Tine says:

    Hudo! Kar tako naprej. 😀


Oddajte komentar

