O meni:

Sem še relativno mlad (v '30 letih) inženir informatike iz Ljubljane. Teme, ki me najbolj zanimajo: dogodki po svetu (novice, politika), zgodovina, znanost (sploh vesolje)

O snemanju neke reklame danes na našem vrtu

Uhhh, moram vam potožiti, da se je današnji dan zame začel hudo neprijetno. Naš najbolj zgornji sosed (vmes v prvem nadstropju živi še ena familija) se je namreč čisto na “lastno pest” in skratka ne da bi kogarkoli od nas (tudi lastnikov vrta/hiše) karkoli vprašal oz. nas vsaj o vsem skupaj karkokoli obvestil, z ekipo nekih filmarjev zmenil za snemanje nekakšne reklame za Ljubljanske Mlekarne, pri čemer pa bi (oz. bo, zakaj pa tako, beri spodaj) za najem vrta in hiše dobil denar samo on!!

V glavnem, ne bom šel v detalje, ker jih je preposto preveč, je pa bila kot rečeno res vsa zadeva hudo neprijetna. Kajti ta omenjeni sosed je tej ekipi snemalcev rekel, da je z nami (s solastniki) že vse domenjeno, kar pa seveda ni bilo res, poleg tega seveda, da on ni niti “tretjinski lastnik” vrta, ampak zaradi določenih razlogov samo naši familiji pripada tam nekje 45% vrta (vključno z dvoriščem, garažami, kletjo, skratka vse se deli po tem “ključu”), res pa je, da vrt formalno na sodišču nikoli ni bil razdeljen (v smislu: točno ta del je naš, ta pa vaš), ampak gre za nekakšen ustni dogovor.

No kakorkoli, tako se je najprej z vso zadevo ukvarjala moja babica, potem teta (ker so ji zasedali garažo), nato oče in na koncu še jaz. Priznati pa moram, da so se mi na koncu ti “filmarji” celo zasmlili, ker sami niso bili nič krivi za nastalo situacijo (ampak je bil kriv zgoraj omenjeni sosed), tako da sem jim na koncu poiskušal celo pomagati in doseči za njih čimbolj ustrezen kompromis.

In pa še to: namestnica producenta mi je že ponudila nekakšen formular, da bi tudi mi dobili denar za uporabo naše posesti, a je bila moja babica (za malo več o njej glej tole in tole objavo) zaradi svojih principov in poštenja že od vsega začetka proti kakršnemukoli zaslužku, pa čeprav smo oz. bi bili do njega po vsej logiki upravičeni.

Tako da sem na koncu tej ženski (torej namestnici producenta) lahko samo še povedal, da se odpovedujemo vsakemu deležu oz. odškodnini za motenje oz. uporabo naše posesti.

Tadej

5 Komentarjev on “O snemanju neke reklame danes na našem vrtu”

  1. fett says:

    škoda, lahko bi kej zaslužli. Sej ni glih tako, da se vrt porablja, ali da je kaj slabši, če pač snemajo gor. 🙂

  2. tadej says:

    @fett: Lej, sploh ni problem v “porabljanju” vrta (ali da bo kaj “slabši” po koncu snemanja), edini in osnovni problem je v tem, da bo s to celotno zgodbo zaslužil izključno ta sosed (s katerim se povrhu vsega “ne maramo”; pred letu smo namreč imeli nek pravni/lastniški spor), ki se je, kot rečeno, popolnoma na “lastno pest” (in z lažjo, da je s sosedi vse dogovorjeno) domenil z njimi za snemanje, ali drugače rečeno, gre izključno za princip, torej da se tako pač ne dela!!

    Tadej

  3. fett says:

    to razumem, ampak vi ste dejnjsko imeli možnost se dogovoriti, da bi dobili del denarja, pa ste to zavrnili. Pa so šli živci in čas na obeh straneh. 🙂

  4. tadej says:

    Jah, to je pa pač moja babica, ki je še “stare šole” (v smislu, če nisem delal za nekaj, si ne zaslužim denarja oz. plačila za to) in njeni, po mojem mnenju seveda nesmiselni, “moralni principi”, kaj čem – 😉 . Je pa dejstvo, da je ona večinska lastnica (našega deleža), tako da, ehm, še enkrat, kaj čmo…

    Tadej

  5. fett says:

    pa drugič 🙂


Oddajte komentar

