O meni:

Sem še relativno mlad (v '30 letih) inženir informatike iz Ljubljane. Teme, ki me najbolj zanimajo: dogodki po svetu (novice, politika), zgodovina, znanost (sploh vesolje)

Vici iz Poleta: 19. in 26. junij 2008

Danes objavljam par smešnih vicev iz četrtkove priloge k časopisu Delo imenovane “Polet“, gre pa za izdaji iz 19. in 26. junija 2008 (leto 7, št. 25 in 26), kot sem to storil že prejšnje leto v tejle objavi in predvsem kot sem to tudi dokaj redno počel na mojem starem/prvem blogu na portalu “VOLJAblok”, ki ga ni več in s tem tudi moj blog na žalost ni več dostopen; no, za njegov zadnji videz shranjen na Internet Archive-u glej tole objavo. Kakorkoli že, kot vedno so to vici iz predzadnje strani (s podnaslovom “Smisel življenja“) iz zgoraj omenjene Delove priloge.

Read the rest of this entry »