O meni:

Sem še relativno mlad (v '30 letih) inženir informatike iz Ljubljane. Teme, ki me najbolj zanimajo: dogodki po svetu (novice, politika), zgodovina, znanost (sploh vesolje)

Vici iz Poleta: 19. in 26. junij 2008

Danes objavljam par smešnih vicev iz četrtkove priloge k časopisu Delo imenovane “Polet“, gre pa za izdaji iz 19. in 26. junija 2008 (leto 7, št. 25 in 26), kot sem to storil že prejšnje leto v tejle objavi in predvsem kot sem to tudi dokaj redno počel na mojem starem/prvem blogu na portalu “VOLJAblok”, ki ga ni več in s tem tudi moj blog na žalost ni več dostopen; no, za njegov zadnji videz shranjen na Internet Archive-u glej tole objavo. Kakorkoli že, kot vedno so to vici iz predzadnje strani (s podnaslovom “Smisel življenja“) iz zgoraj omenjene Delove priloge.

Kot prvo sta torej tule dva vica iz Poleta izdanega v četrtek 19. junija 2008.

Prvi vic se glasi tako:

Drugi vic pa gre takole:

/OPOMBA: Uhh bedno, šele sedaj sem ugotovil, da sem Polet od 19. junija očividno nekam založil, tako da zaenkrat ta del zgoraja ostaja prazen, ko pa ju bom nekje staknil (ta dva vica namreč), npr. v kakšni knjižnici itd., pa ju bom jasno takoj objavil.

En in edini vic iz Poleta z dne 26. junij, ki je vreden omembe, pa je slednji.

Ta vic pa se glasi tako:

Zakaj Gorenjec vzdihuje pri seksu?
Ker se mu prazni mošnja!

No, kot vedno pa dodajam še tile dve kratki ampak obvezni opombici: vse te vice sem objavil točno tako, kot so bili v originalu napisani v Poletu (skratka nisem popravljal slovničnih napak, formatiranja itd.) in pa glede samih vicov vobče tudi tokrat poudarjam, da mene osebno nasmeji res le redkokateri vic, da bi me pa vic prav zares navdušil (sama ideja za vic kot tak oz. bistvo vica) pa se zgodi še toliko bolj poredko!!

Tadej

3 komentarji on “Vici iz Poleta: 19. in 26. junij 2008”

  1. jurska pravi:

    No, a še nisi našu? Čakamo 😀

  2. tadej pravi:

    Ups, ja prav imaš Urška, sem res čisto pozabil na tole…

    Tadej


Oddajte komentar

