O meni:

Sem še relativno mlad (v '30 letih) inženir informatike iz Ljubljane. Teme, ki me najbolj zanimajo: dogodki po svetu (novice, politika), zgodovina, znanost (sploh vesolje)

Bedno, spet me daje tisti čudni zobobol

Jah resnično hudo bedno, spet me namreč daje (glej tudi tale twit) tisti nenavadni zobobol, ki ga pravzaprav sploh ne bi smelo biti. In to med drugim tudi včeraj, ko smo bili na izletu na Krasu (točneje, bili smo na Starem taboru, to je 603 m visok vrh dokaj blizu Divaške jame), tako da mi je dan rešilo samo non-stop jemanje aspirinov in lekadolov. In tokrat me omenjeni zobobol “drži v pesti” že skoraj cel teden, pri čemer pa je začel na srečo danes nekoliko pojenjati, ehm, močno upam da to pomeni permanentno in ne samo začasno!!

Aja, “spet” sem pa zgoraj v naslovu napisal zato, ker sem o podobnem zobobolu (če ne kar identičnem) pisal že v tejle objavi izpred skoraj leta in pol (pa tudi v tem komentarju v objavi na “Fjoldinem blogu”), semle spodaj pa sem prekopiral tisti del te moje objave, ki se tiče tega čudnega zobobola.

Najprej torej glede zobobola: errr ja, čisto sem že pozabil, kako je zobobol ena hudo neprijetna reč. Namreč, kot te boli zob nisi za prav nobeno rabo/nisi za med ljudi (vsaj jaz ne), potem vsakodnevne malenkosti, ki se jih drugače z veseljem lotevaš, izgubijo svoj čar itd. Skratka, prejšnji ali sedaj morda že pred-prejšnji (se mi res ne da računati) vikend me je tam nekje v petek, soboto začel boleti zob; konkretno je šlo za zgornjo desno sedmico. Sedaj, kar je pa najbolj čudno pri vsej stvari pa je to, da je ta zob že “mrtev” (torej brez živca in “kanali” zaliti s polnilom) in me po vseh pravilih sploh ne bi smel boleti, grrr!! Tako mi je najprej vsa zadeva samo malo grenila (za)spanje, a sem vse skupaj vsakič sproti lepo rešil z enim, dvema tabletama Lekadol. Potem pa se je zgodilo, da mi jih je zmanjkalo (Lekadolov) in sem jih zamenjal s tabletami Aspirin, za katere pa se mi zdelo, da ne pomagajo tako učinkovito, pa tudi ne glede na vse je kljuvajoča dnevno/nočna bolečina postajala vse hujša, že takorekoč na robu neznosnosti. V torek zvečer sem tako poleg Aspirina vzel še en 50 mg Tramal, a mi tudi ta ni več pomagal (skratka, niti v kombinaciji z Aspirinom), zato sem v sredo dopoldne po pretrpljeni noči (sicer sem dokaj normalno spal, pa vseeno) poklical mojo zobozdravnico, katere sem se sedaj izogibal že skoraj dve leti; pač, bal sem se, da gre morda za kaj hujšega, t.i. “granulom” naprimer. No, sestra me je na moje presenečenje naročila že za naslednji dan (tako pač je, če boli), zraven pa je bilo videti/slišati, da bi me celo že isti dan (v sredo, kot sem klical), če bi jo poklical prej.

Sedaj pa prihaja najbolj čuden del. V sredo popoldne ne je zob že malo nehaval boleti, a se je to v intervalih (torej malo boli, malo ne) dogajalo že tekom prejšnjih dni, tako da temu nisem pripisoval kakšnega večjega pomena. V četrek zjutraj pa ko sem vstal, o kakršnikoli bolečini ni bilo več ne duha ne sluha. Pomembno: tudi na pritisk s prstom ali jezikom me zob ni niti malo več bolel, niti “čutil” ga nisem. Tako mi je bilo kar malo nerodno, ko sem moral to razložiti svoji zobozdravnici (oz. še prej sestri), a sem se vseeno odločil, naj me raje za vsak slučaj pregleda. Tako me torej pregleda in ne najde nič očitnega, me pa za vsak slučaj pošlje še na zobni rentgen, če je/bi bil “krivec” morda sosednji zob (čeprav sem jasno čutil, da me je bolel ravno ta), ali pa zaradi možnega, že zgoraj omenjenega granuloma. Ko se malo kasneje vrnem k njej s slikico in jo ona pregleda, mi tako samo še pove, da je zob 100% zdrav in da ni nikakršnega “procesa” in da ni nobenega razloga za bolečino; mogoče, pravi, je bila vneta dlesen, ali kaj takega. Z olajšanjem nato zapustim ordinacijo (z datumom za naslednji obisk in z napotnico za puljenje modrostnega zoba, čemur se že skoraj štiri leta izogibam) in jo po sončnem dnevu mahnem novim dogodivčinam naproti.

Enkrat v prihodnosti pa nameravam svojim zobem (oz. natančneje, problemom z njimi in z obiskovanjem zobozdravnika) posevetiti kar celotno objavo. Na kratko v nekaj stavkih pa: večino svojih kar velikih analgamskih plomb sicer izključno na zadnjih/velikih zobeh sem dobil že v osnovni šoli (tam nekje v 5-6 razredu), potem pa nisem bil pri zobarju celih 8-10 let, v tem času pa se mi je na raznih mestih pri stiku plomb z zobmi začel delati karies (in jasno tudi na nekaterih drugih zobeh, ki so bili takrat še brez plomb), tako da ko sem končno spet šel na obisk k zobarju in mi je zamenjala te plombe, mi samih zob (t.i. zobne mase) ni ostalo skoraj nič, samo še neka taka “ograjica” (kot sam temu pravim) okoli plombe.

Aja, s tem “zobarjem” v prejšnjem stavku mislim na mojega trenutnega zobozdravnika (ki je bajdvej še vedno tudi moj t.i. “osebni zobozdravnik”, glej tudi tale komentar pod objavo na istem “Fjoldinem blogu” kot zgoraj), h kateremu sem prvič prišel tam leta 2002, vmes pa sem imel skoraj 3 leta možnost hoditi k tistemu “študentskemu” na Aškerčevi (ko sem še imel status), ki bi mi zastonj popravil prav vse zobe, pa sem ga po prvem ali drugem obisku nehal obiskovati (ker me enkrat ni bilo, ko sem bil naročen in sem mislil, da bo totalno jezna, pa sploh ne bi bilo tako), ko pa sem se končno spet opogumil in jo obiskal, pa je ta zobarica ravno odhajala “na svoje” (v privat ambulanto), namestno nje pa je prišel nek nov mlad in nadut zobar, s katerim sem na koncu imel celo hud spor, ampak več o tem raje drugič.

Tadej

3 Komentarjev on “Bedno, spet me daje tisti čudni zobobol”

  1. Urban says:

    Če je res kriza kšne tablete pomagajo une k so res močne k te nardijo ko da si pjan 😀

  2. tadej says:

    No, vsaj zaenkrat sem si sedaj kupil še tablete imenovane Nalgesin (1 tbl. je 275 mg), pa še en prijatelj mi je dal sicer eno samo tableto Naklofen (ta pa je 75 mg-ska), katere so baje ful močne. Drugače pa poznam še (od teh t.i. proti-bolečinskih tablet) tablete Ketonal in Ibuprofen.

    Tadej

  3. tadej says:

    Uauu, tako kot prejšnjič me je tokrat enako (točneje danes, včeraj pa je bolečina že malo popuščala) kar naenkrat sam od sebe zob nehal boleti, juhuhu!! Očitno je bila dejansko to spet dlesen (ki me je bolela) in ne omenjeni mrtvi zob.

    Kakrokoli, življenje je spet lepo in še enkrat lahko rečem kakšno neopisljivo olajšanje je to, ko spet okusiš življenje brez konstantne bolečine.

    Tadej


Oddajte komentar

