O meni:

Sem še relativno mlad (v '30 letih) inženir informatike iz Ljubljane. Teme, ki me najbolj zanimajo: dogodki po svetu (novice, politika), zgodovina, znanost (sploh vesolje)

Rušitev neke lepe hiške v Rožni Dolini

Ta prijetna rumena hišica, ki je stala na križišču ceste V in X (ali 5 in 10), je namreč včeraj okoli 23h še stala, ko sva šla s prijateljem (s katerim sva se malo sprehajala po Rožni Dolini) mimo, danes pa je ni več. Čeprav je bilo že včeraj očitno, da se “nekaj dogoaja” (izpraznjena hiša, vrt ograjen s tisto “delavsko” mrežo itd.), si nisem mislil, da se bo to zgodilo tako hitro. Tako da ko me je malo prej na to opozorila mama sem iz zanimanja šel stvar “preveriti” in se na lastne oči prepričal, da so jo dejansko danes podrli. Ostal je samo še kup opek, peska in lesa!!

V njej pa je živela neka prijazna stara gospa, ki je z veliko ljubeznijo skrbela za svoj vrt (rože, grmovje in ostalo rastlinje, potke po vrtu itd.), ki pa je očitno enkrat v zadnjih nekaj letih (kar sem jo zadnjič videl) umrla, kot mi je rekla mama, pa je hišo zapustila svojemu nečaku, kateremu gre očitno samo za profit, kajti tam naj bi (oz. jo že) zgradili neko novo hišo.

Nekaj podobnega pa se je zgodilo tudi hiši, v katero se je (za vsega skupaj kakšno leto) nekaj let nazaj iz U.K. preselila moja teta s familijo. Tudi v tej hiši je živela neka stara gospa, medtem ko je bilo v tem primeru malo smešno to, da je ta starka že po prodaji hiše moji teti naročala, naj vendar lepo skrbi za vrt in skratka ohrani vse tako (ali čimbolj tako) kot je bilo. No kakorkoli, podobno kot pri zgoraj omenjeni hiši, so staro bajto podrli (po tem, ko se je izselila moja teta in familja) in takoj začeli graditi novo, pri čemer je bila ta stara (vsaj po mojem mnenju oz. standardih) čisto OK in predvsem ohranjena v izredno dobrem stanju.

Skratka, ta trend podiranja starih stavb in takojšnje grajenje novih na istem mestu je očitno zadnje čase v modi. To se bo poleg t.i. Bizeljca (ali tudi “Bizeljski hram”) na Tržaški cesti, katerega so tudi pred kratkim podrli (po dolgih letih napovedovanja, da ga bodo), zgodilo tudi legendarni gostilni Katrca v Rožni Dolini, o čemer je pisala že Urška v objavi “Katrco zapirajo” na njenem blogu tu na Sopci; tam sem tudi jaz napisal tale komentar tu spodaj.

@Morska: Glej, jest osebno tudi nimam kej veliko izkušenj z njo (s tem mislim, da nisem tja zahajal, v nasprotju s kar nekaj mojimi prijatelji), vseeno pa se mi zdi škoda, da bodo podrli tako, ehm, recimo temu “rožnodolsko legendo”, kot Katrca nedvomno je/je bila…

Tadej

Ta drugi komentar je bil, kot sicer lahko tudi sami ugotovite, odgovor nekomu (ne spomnim se več točno komu), ki se je “obregnil” v to, da sem Katrco poimenoval “rožnodolska legenda”.

No ja, po moje je “legenda le legenda” (in si zasluži nek “respect” – 😉 ), pa čeprav je npr. zadnje čase v bolj slabem stanju, ali karkoli že…

Tadej

Tadej

One Comment on “Rušitev neke lepe hiške v Rožni Dolini”

  1. FZ pravi:

    Albinca je bila tista teta mislimda… V Lundru (ki ga tud ni več) ta glavna – ko je prišla, so vse prodajalke stregle njej :). Res je ful skrbela za vrt, pa ena tistih starih rožnodolskih tet je bila, ki vse vedo :).


Oddajte komentar

