O meni:

Sem še relativno mlad (v '30 letih) inženir informatike iz Ljubljane. Teme, ki me najbolj zanimajo: dogodki po svetu (novice, politika), zgodovina, znanost (sploh vesolje)

SDS je na žalost izgubila na teh volitvah

Kot vse kaže, je Janševa stranka SDS na letošnjih državno-zborskih volitvah izgubila, tako da na žalost ne bo mogla nadaljevati s svojim programom oz. s programom koalicije. Kot zanimivost naj kot prvo povem, da se imam sam sicer za t.i. levičarja (oz. bolje svobodomiselneža, liberalca), kot drugo pa, da sem se za odhod na volišče odločil šele v zadnjem trenutku, ker sem pač predvideval (glede na rezultate zadnjih pred-volilnih anket), da bo SDS itak dokaj z lahkoto zmagala, in da je glavno, da sem ji (torej SDS-u) pripomogel k njeni zmagi pred štirimi leti. Namreč, zakaj je bila po mojem mnenju ta SDS-ova zmaga pred štirimi leti (in uspešno zaključen mandat) tako pomembna?!

Pomembna je bila iz preprostega razloga, ker so se zaprla usta vsem tistim (večinoma škodoželjnežem oz. hujskačem in pa tistim, ki so izgubili oblast in se s tem nikakor niso mogli sprijazniti), ki so takrat govorili, da če bo J.J. premier, bo to nepopravljiva katastrofa za našo državo, da bomo imeli diktaturo oz. totalitarizem (kako so sploh lahko demokratično izvoljenega predsednika neke stranke primerjali z diktatorjem?!), da se bo zapiralo drugače misleče itd., jasno se pa nič od tega ni zgodilo!!

Pri čemer me je najbolj čudilo to, da so take, popolnoma neverjetne stvari (kot se je na koncu tudi lepo izkazalo), izjavljali po mojem mnenju čisto inteligentni ljudje. In to se mi je zdelo resnično do konca neodgovorno in ne-fer, predvsem do “navadnih”, resnici na ljubo na žalost naivnih in nekritičnih ljudi, ki imajo take izjave za suho zlato. Skratka, na koncu se je lepo pokazalo, da med t.i. levimi in desnimi vladami sploh ni takih bistvenih razlik, in dalje, da se tekom zadnjih štirih let ni kaj dosti spremenilo oz. z drugimi besedami, da se je živelo bolj ali manj enako, kot takrat, ko je vladala LDS.

O tem sem mimogrede že obširneje pisal v objavi o strahu, ki naj bi se baje to obdobje širil po Sloveniji, sem spodaj pa dodajam en izsek iz le-te.

V glavnem, take stvari več kot očitno izjavljajo točno tisti ljudje, ki so nekoč že imeli oblast v rokah in se sedaj nikakor ne morejo sprijazniti z dejstvom, da niso več na oblasti. In tako jim potem ne preostane drugega, kot da poiskušajo na vse načine očrniti/diskreditirali trenutno oblast. Pač, živimo v demokraciji in temu, kar nekateri sedaj doživljajo (s tem ne mislim na tiste bivše oblastnike omenjene zgoraj, ampak na naprimer volivce LDS-a, SD-ja itd.) se reče, da trenutno vlada njim neljuba politična opcija in nič drugega. Hočem reči, da eno je to, če nisi zadovoljen s trenutno oblastjo, drugo pa to, da jo blatiš z neresnicami in senzacionalizmom.

Namreč, prej so pa bili dolgo časa t.i. “desničarji” nezadovoljni s trenutno oblastjo (in to ne 4 leta, ampak celih 12 let), pa to ni prav nobenega od tistih, ki so sedaj tako glasni in tako zaskrbljeni, kaj preveč zanimalo. Tako bo pač treba počakati še tisto leto (al kolikor časa že) do novih parlamentarnih volitev in bo folk, ki sedaj pač ni zadovoljen z vlado, lahko izvolil drugačno oblast, kar se bo po napovedih tudi zgodilo. Skratka, jaz v trenutni situaciji ne vidim prav nobene tragedije/krize, jasno pa, predvsem nikakršnega totalitarizma. Ali je morda Janša kdaj rekel, da namerava ostati premier tudi če bo njegova stranka izgubila na naslednjih volitvah?? Se je mogoče oklical za dosmrtnega predsednika vlade??! Ne, seveda se ni!!

Sicer pa bi, podobno kot sem napisal/namignil v objavi naslovljeni “Jankovićeva zmaga, Jonasov blog itd.“: http://tadej.sopca.com/…/…jonasov-blog-itd, kjer sem napisal, citiram: ““… ali lahko kdo reče, da se je karkoli “čudežno” očitno spremenilo, odkar je Zoran Janković župan Ljubljane??!“, tudi ob tej priliki omenil, da zaenkrat sam ne opazim neke blazno vidne razlike med prejšnjo in sedanjo vlado. Ja, so razlike recimo pri stališčih, načelih, politični usmeritvi itd. odkar imamo to novo desno vlado, a pri vsakdanjih življenskih rečeh jih pa le ni, vsaj res očitnih ne!! Ehm, pa pravzaprav tudi če bi bile: saj je SDS legalno zmagala na volitvah (so ji torej volivci podelili mandat, tudi za kakšne spremembe glede na prej) in je to po mojem tudi po ustavi tako, da smejo pač vladati po svoje, s svojimi programi, prioritetami itd.

Drugače pa, ali res kdo verjame številnim pred-volilnim obljubam (v veliki meri je šlo za neizvedljive/nerealne reči, ki pa so bile lepo slišati), ki so jih dajali vsi po vrsti (tu mislim na vse “prvake” strank, seveda, vključno z Janšo), potem ali kdo verjame, da bo stranka ZARES vodila neko novo (v smislu: “nas ne zanima oblast, ampak ljudje…“, “delali bomo izključno v dobrobit ljudi…“) in čisto drugačno (kao: “sprejeli oz. poslušali bomo vse ljudi, ne glede na njihovo svetovno-nazorsko orientacijo…“) politiko itd.?!

P.S. – Naj pa spet ponovim, da se dobro zavedam, da to moje pisanje (podobno kot že pri parih podobnih temah v preteklosti) ne bo pripomoglo k moji priljubljenosti med bralci tega bloga (oz. bo imelo ravno obraten učinek), pač, ker je veliko bolj preprosto “iti s tokom” in pa zato, ker je na splošno trend (tudi oz. predvsem med mladimi) govoriti čez desnico oz. vlado; glede zadnjega; še posebej jasno v tem zadnjem mandatu, ko so nam vladali oni (oz. “njihovi”) in ne “naši”, torej levičarji.

Tadej

11 komentarjev on “SDS je na žalost izgubila na teh volitvah”

  1. fet pravi:

    povej, kar misliš. Mi levi vsaj ne blokiramo medijskega prostora 😉

    Šalo na stran, mislim, da je stvar daleč od plavanja s tokom. Če si pozorno spremljal zadnja štiri leta, si verjetno opazil pritiske v medijih (570 novinarjev se je pod to podpisalo), najvišjo inflacijo v naši kratki zgodovini (in na območju EU), škodljive šolske in kulturne reforme, nič manjšo (kvečjem večjo) korupcijo, kljub velikim obljubam.

    Dovolj ljudi je hotelo spremembo in če bo zdaj bolje, potem ok, drugače pa smo tokrat mi vas zasrali. 🙂

  2. tadej pravi:

    Priznam, mogoče res samo ponavljam že stokrat rečeno, samo ali ni tako, da konkretno za inflacijo (najvišjo v naši zgodovini) ni kriva vlada?! Drugače pa tudi sumim, da če pa bi vlada odločno ukrepala, bi jo pa spet eni obtožili prevelikega vmešavanja v gospodarstvo itd.

    Ampak kaj pa praviš na ostala moja “razmišljanja”, npr. glede pred-volilnih obljub, potem glede tega, da smo kar nekako brez nekih večjih problemov “preživeli” ta štiri leta, da skratka ni bilo tako, kot so nas nekateri prepričevali, da bo??! Aja, pa še recimo glede ZARES-a (ki naj bi vodil neko čisto novo in drugačno politiko) itd., se ti to sploh zdi mogoče oz. realno?! Ali ni to malo nategovanje (pač, tistega ta naivnega) folka??!

    Aja, tistega protestnega pisma novinarjev (ali je bila “peticija”) nisem prebral in ga tako ne morem zares komentirati, no, kolikor pa sem slišal o vsem skupaj, pa se mi zdi, da so le malo pretiravali!! Da ne omenjam, da je bil prvo-podpisani (če se seveda ne motim) znani “zgagar” gospod. Zgaga, za katerega se govori, da je lansiral vso zadevo okoli afere Patria.

    Tadej

  3. fet pravi:

    Inflacija je rezultat delovanja države kot podjetja. Veliko faktorjev vpliva nanjo. Mi nismo v nekem tranzicijskem obdobju, niti nimamo vojne, slabega izvoza ali česarkoli. Pogoji za delovanje so enaki ali podobni, kot v ostalih razvitih evropskih državah. Za regulacijo inflacije obstaja veliko prijemov in glavni državni ekonomisti jih morajo obvladati, drugače nimajo tam kaj početi. Mislim, da je šlo predvsem zato, da smo imeli visoko gospodarsko rast, ki je Janši dvigovala rating. Boj proti inflaciji bi to rast zmanjšal, s čimer bi se Janša zameril kapitalu. Torej je raje popolnoma ignoriral inflacijo (= udarec ljudstvu) v prid visoke gospodarske rasti (= dobiček kapitalu). Prepričan sem, da ni tako enostavno, ampak dejstvo je, da se proti inflaciji v normalnih pogojih da boriti.

    Glede tega, da smo preživeli, ni dvoma. Vsekakor so nekateri pretiravali s črnimi napovedmi, ampak vseeno: preživetje samo po sebi ni zadosti. Gre za kvaliteto preživetja.

    V zadnjih štirih letih so se dobršnemu delu prebivalstva življenjske razmere izredno poslabšale, razslojevanje še nikoli ni bilo tako močno in ostro. Kvaliteta zdravstvenih storitev upada, cena narašča. Kulturniki se jezijo, da nimajo optimalno razporejenega kapitala za ustvarjanje, težav z denarjem pa presenetljivo nimajo simpatizerji SDS. Prestolnici države so oklestili proračun (za 60 mio €) zaradi osebnih zamer, čeprav se mi zdi smiselno, da ima prestolnica dovolj kapitala za dober razvoj. V končni fazi je to gospodarski center Slovenije.

    Kar se tiče Zaresa, so v njem sposobni in inteligentni ljudje, ki v meni vzbujajo pozitivne občutke in zaupanje (Golobič je zelo razgledan, ne naklada, temveč govori smiselne stvari, deluje zelo racionalen). Koliko je njihov namen uresničljiv, težko rečem, vsekakor pa sem prepričan, da so bolj odprti za dialoge in različna mnenja. V Zaresu ne bo prišlo do plonk-ceglcov za glasovanje v parlamentu, kot se je to zgodilo pri SDS (true story), kjer je koalicija dejanjsko delovala popolno: vsi predlogi pozicije sprejeti 100%, vsi predlogi opozicije 100% zavrnjeni. To ni politika konsenza in sodelovanja in take politike jaz ne maram. Če ima nekdo dober predlog, mora biti vseeno, s katere politične opcije prihaja, ker mora v končni fazi parlament delati skupaj za dobro Slovenije. Zdi se mi, da je ideja v Zaresu točno ta in simpatiziram z njimi, ker se s temi pogledi strinjam.

    Mediji so posebna zgodba, najbolj pa sta mi v zadnjem času padli v oči dve zadevi:
    – veliko preveč verskih oddaj in nekvalitetne vsebine na RTV Slo,
    – shod SD je bil v Dnevniku samo bežno omenjen, dan kasneje pa je bil shod SDS obširno pokrit v Dnevniku in Odmevih. Kakšna uravnoteženost je to?

    Kar se tiče Patrie, je zadeva zelo kočljiva. Teorije zarote, da so to sprožili naši, so trapaste. Naj me nekdo prepriča, da ima Kučan veze v finski in avstrijski kriminalistični policiji, ki se s problemom že dlje časa ukvarjata. V tem, da je stvar dobila medijsko pozornost, ne vidim nič slabega, ne zdi pa se mi pametno povprek obtoževati. Vsekakor ostaja dejstvo, da so tuji kriminalisti izsledili korupcijo visoko v Slovenijo. Avstrijci so pred letom in pol celo poslali depešo o tem slovenskim kriminalistom. Nihče me ne more prepričati, da se tak dokument lahko založi, če pa se, so pa odgovorni vsi po vrsti, od uradnika, do ministra. Ampak pri nas se ministri ne čutijo odgovornih za dogajanje v svojem resorju, kakor je v navadi v politično bolj razvitih državah. In kakšna je reakcija vlade ob razkritju korupcije v aferi Patria? Pošten državljan bi pričakoval, da bo Janša reagiral takole: “Korupcija v Sloveniji in jaz sem obtožen? To je treba nujno takoj raziskati, predložiti vse papirje in račune, da se razkrije resnica. Naša vlada je obljubila boj proti korupciji in borili se bomo proti njej.”

    Taka reakcija bi bila povsem primerna. Kakšno pa smo dobili? Obtoževanje o tem, kdo je sprožil zadevo v medije! Ko bi morala vendar medijska prisotnost biti nepomembna ob dejstvu, da so se pri taki stvari dogajali tako velike
    nezakonite zadeve! Kar je tukaj ključno (in kar je vlada gladko zignorirala), je to, da imamo očitno veliko korupcije, ki sega visoko. Vlada je raje vseprek napadala in obtoževala, kdo je stvar spravil v medije. Pri tem, da je bil boj proti korupciji en glavnih sloganov te vlade pred volitvami leta 2004.

    No, toliko, pa sem ti dal za brati cel spis. 😀

    lp

  4. tadej pravi:

    No, na tem področju (gospodarstvo/inflacija) sem zelo zelo šibek, tako da dalje glede inflacije ne morem komentirati in ti skratka bolj ali manj verjamem.

    Nasprotno pa moram glede “preživetja” reči, da sem to mislil malo sarkastično, namreč jaz bi bolj rekel (kar sem tudi napisal gor v sami objavi), da se tekom teh zadnjih štirih let ni kaj dosti spremenilo oz. z drugimi besedami, da se je živelo bolj ali manj enako, glede na prejšnje vlade. Zato se tudi ne bi strinjal glede (praviš celo izrednega) poslabšanja življenjskih razmer in pa glede razslojevanja, ki se po mojem mnenju ni bistveno povečalo.

    Res pa je, da sam spadam v zelo specifično kategorijo prebivalstva (ne bi sedaj podrobno o tem – 😀 ), tako da sem recimo po pogovoru s teto izvedel, da so se nekatere stvari v njeni službi (Zavod za varovanje zdravja, ali nekaj takega) res poslabšale v tem času, v smislu npr. menjave kadrov itd. Samo po drugi strani, katera vlada pa ne namešča na vodilna/pomembna mesta svojih ljudi, skratka ljudi, ki jim lahko zaupa?! Bi pa po mojem mnenju le morala prednost imeti strokovnost in ne strankarska pripadnost, samo kaj č’mo.

    Je pa seveda tudi res, da vse to govorim bolj ali manj na pamet (ti pa verjetno tudi), hočem reči, da se pač nisem pogovarjal z veliko ljudmi o njihovem življenjskem standardu (v relaciji z Janševim vladanjem), da bi lahko govoril, da sem slišal dejstva iz prve roke. Razen kot rečeno tete in še koga, samo to je pač premalo za objektvino oceno!!

    O ZARESU bi rekel samo to, da bolj kot to, da bi dvomil, da so v njem sposobni in inteligentni ljudje itd., dvomim v dejansko verjetnost, da bodo furali neko novo politiko, ker je po mojem mnenju to v trenutnem stanju preprosto nemogoče. Skrakta po mojem se bodo lepo prilagodili in postali čisto normalna stranka, s čimer v osnovi ni nič narobe, le obljubljajo drugače!! Plus to, da imajo kar nekaj kadrov iz stare LDS, ki niso nič drugega kot tipični “prekaljeni” oz. recimo jim izkušeni politiki (npr. Cvikl, Širca, Vajgl itd.), za katere močno dvomim, da so se kar naenkrat (torej odkar so prišli v to novo stranko) spremenili.

    Kar pa se tiče Patrie in tega, kdo stoji za njo, jaz osebno nikoli nisem krivil Kučana oz. kogarkoli iz levice (v smislu teh treh strank, torej SD, LDS in ZARES), je pa res, da so se najprej vseeno razveselili afere (in niso skoparili z raznimi, tudi “pod-pasom” izjavami), ker so pač mislili, da bo zelo škodila Janši, na koncu pa se je celo izkazalo, da je bilo obratno.

    Tadej

  5. fet pravi:

    no, glede razslojevanja je že tako, da ne moreš prav dobro vedeti, kako živijo drugi sloji iz prve roke, ker se vsi večinoma gibamo znotraj svojega sloja. Lahko pa opaziš porast dragih avtomobilov in lastnikov več nepremičnin. Neka oseba z neke premičninske agencije mi je povedala, da v Ljubljani ne gre toliko za pomanjkanje stanovanj, kot za to, da jih pokupijo premožnejši kot drugo ali tretjo nepremičnino in ga potem oddajajo. Jaz si stanovanja ne morem privoščiti nič bolj, kot pred 4 leti (in to pravzaprav velja dobesedno za vse ljudi, ki jih poznam, kar ni malo), kvečjem težje, če upoštevam relativno plačo glede na svojo usposobljenost. To nakazuje, da se je mojemu socialnemu sloju status poslabšal, višjemu pa izboljšal — in to je razslojevanje.

    Glede revščine pa je težko govoriti pavšalno. Kar vemo vsi, je to, da je v zadnjih letih inflacija narasla, plače pa ne. To najbolj poslabša socialni položaj najšibkejših, ker tistih z visokimi dohodki višje cene praktično ne prizadenejo.

    Še pripomba glede kadrovanja: v prejšnjih vladah je imela pomembna mesta v panogah (celo ministrsstva) v rokah opozicija in vlada ni delovala proti tem resorjem, temveč z njimi. Drnovšek je bil politik kompromisa in je znal brzdati medsebojne boje (Rop je bil v tem precej slabši). V trenutni vladi pa so bili popolnoma vsi ministri iz pozicije, praktično enako velja za vsa ključna mesta v gospodarstvu. Janša je v prvih dveh letih dobesedno po spisku menjaval vse ljudi, ne glede na sposobnost in dosežke, in na njihova mesta postavljal dostikrat nepreverjene in neizkušene kadre (na kar je večkrat opozorila stroka), ki pa so bili pač njemu pripadni.

    Samo po drugi strani, katera vlada pa ne namešča na vodilna/pomembna mesta svojih ljudi, skratka ljudi, ki jim lahko zaupa?!

    Jaz med frazama “svojimi ljudmi” in “ljudmi, ki jim lahko zaupaš” vidim pomembno in ključno razliko. Zakaj ne bi mogel zaupati nekomu iz druge politične opcije? V končni fazi sta oba tam za to, da delata v skupno dobro. Če pa ne, pa ga še vedno lahko zamenjaš (recimo ministra).

    Janša izhaja iz bojevitega položaja “če nisi z nami, si proti nam”, kar avtomatično naredi iz človeka drugega političnega pola nasprotnika, torej osebo, ki ji ne smeš zaupati, ker bo delovala proti tebi. Meni se zdi to paranoično, predvsem zato, ker ne delujejo vsi po takem principu. Dober strokovnjak na pravem mestu ne bi porabil svojega mandata za sabotažo Janše, samo on je izredno nezaupljiv in je bil prepričan, da bi bilo tako.

    Glede Zaresa lahko rečem samo to, da zaenkrat simpatiziram z njimi in da me zelo zanima, kako si oni to predstavljajo. Njihov nov pristop se mi zdi možen (taka bi pravzaprav morala biti politika), ampak je res vprašanje, kako daleč to lahko gre v tako togem sistemu. Bomo zdaj videli in se temu primerno odločili čez 4 leta.

    Pri Patrii se sicer strinjam, da so bili določeni udarci pod pasom, ampak teh udarcev niso delili strankarski pripadniki, temveč njihovi simpatizerji. To ni isto in Janševa obramba v stilu “tole so zakuhali Kučan, Pahor in še kdo” je bil odboj udarca v smer, iz kjer udarec sploh ni prišel. Klasično v stilu “najboljša obramba je napad”, kjer je Janša zelo dober. In še enkrat ponavljam, ker se mi zdi zelo pomembno: Janša ni odreagiral protikorupcijsko, temveč agresivno napadalno in mu je iz korupcijske afere uspelo stvar sprevreči v afero zaradi pretiravanja in laži medijev. Pozornost je popolnoma obrnil od dejstva, da korupcija obstaja, da gre daleč, in da nihče nič glede tega ne naredi.

    Čisto na koncu pa še stvar, ki je mogoče bolj pomembna od vsega tega. Stranke leve opcije so meni bližje, ker so bolj socialne. Od nekdaj in po definiciji, drugače ne bi bile leve. Osebno mi ni vseeno za revne in za bogate, za zdravstvo in šolstvo. Hočem, da revni lahko normalno živijo in si plačajo zdravnika in se spodobno učijo v dorih šolah. V politiki nasplošno so k sociali nagnjene leve stranke, torej so mi tudi ideološko blizu. Vendar me morajo za svoj glas še prepričati, da so sposobni ustreznih sprememb. Če me ne bi, ne bi šel volit. Nikoli ne bi volil proti svojim nazorom (ne bi recimo volil SDS ali SNS) zaradi pomanjkanja opcije v svojem strankarskem bloku. Če ni opcije tam, kjer stojim jaz, je ni. Ne bom zaradi tega podprl stranke, ki deluje v nasprotju s tem, kar jaz mislim, da je dobro za državo.

    in spet en spis 😀

    lp

  6. fet pravi:

    Še nekaj, kar sem pozabil. Kmalu po Janševem prevzemu oblasti so nekaj spremenili zakon in delovanje glede nezaposlenosti in evidence nezaposlenih, zavod pa te finte. In nedolgo za tem se je začelo dogajati, da so nezaposleni iz evidence po nekem času vpisa iz nejasnih razlogov padli dol s seznama na nek “drugi seznam”.

    Ne vem točno, kako je že bilo s tem, ampak spomnim se, da potem niso niti bili več upravičeni do pomoči tega zavoda in da niso niti bili več v evidenci nezaposlenih. O tem sta mi pravila dva kolega, ki se jima je obema to zgodilo. Mislim, da so tudi mediji nekaj pisali o tem. Kazalci nezaposlenosti pa so bili izračunani samo na podlagi prvega, torej edinega pravega, seznama nezaposlenih. Rezultat je bil padec nezaposlenosti, cel kup ljudi pa je bil dobesedno brez kakršnegakoli statusa in pomoči. Nezaposleni pa niso bili. Hvala lepa, da s takimi sredstvi dosegamo “znižanje nezaposlenosti”. 🙂

  7. milan pravi:

    No komu so se v zadnjih 4ih letih zmanjšale pravice v zdravstvu? So bile morda uvedene šolnine? Je ta ista levica v 12 letih oblasti poskrbela za uravnotežen medijski prostor, morda legalizirala poroke za homoseksualce ipd?
    Ne, pomnim pa, da so na rtv (lipušček) uredniki preprečevali objave oddaj, da je Drago Kos, poznamo njegovo vlogo pri Depali Vasi in Patriji, nezakonito prisluškoval novinarju Rancu, da za oklepno vozilo Valuk sploh ni bilo javnega razpisa itd itd. Pa vseeno Ranc in še marsikdo ni protestiral in blatil Slovenije pred evropskimi institucijami. Kater medij pa favorizira vlado? Rtv? lepo te prosim, dokaži katere verske oddaje so se povečale. Tiskani mediji? Delo? Dnevnik? Večer? Hvala, upam, da tokrat leva občutljivost za nadzor oblasti ne bo potrebovala 12 let za aktivacijo, kot podkovan ekonomist, lahko še kej poveš o levici, ki obljublja, da ne bo dvigovala davkov, obenem pa se bosta v zdravstvu, šolstvu itd cedila med in mleko, res bo zanimivo v recesijo zajadrat z izkušenim strokovnjakom Pahorjem…

  8. milan pravi:

    p.s. zares ne razumem, kako se lahko medijska opranost janše kot militantneža prime tako hitro, na vseh soočenjih deluje praktično najbolj umirjeno, obenem pa sam javno ponuja veliko koalicijo in se ne zapira v ideološki trojček, pahor, golobič in kresalova pa se morajo kot otroci javno zaklinjati jankoviču, da z janšo pa nikoli v vlado…

  9. tadej pravi:

    Naj ti polaskam, fett, da pišeš pametno in da se v veliki večini strinjam s tabo. Mogoče bi imel samo pripombo glede tega, kar si med drugim napisal, namreč da, citiram: “Še pripomba glede kadrovanja: v prejšnjih vladah je imela pomembna mesta v panogah (celo ministrsstva) v rokah opozicija…“, zanima me skratka, na kateri primer (katero ministrstvo) točno tukaj ciljaš?? Ker jaz se ne spomnim, da bi kadarkoli do sedaj imeli ministra, ki ne bi bil ali pripadnik kakšne od strank koalicije, ali pa neodvisen (torej nekdo iz “stroke”, ki ni nujno pripadnik neke stranke).

    Kot drugo pa glede tega, da ti ne bi nikoli volil proti svojim nazorom (tu predvidevam ciljaš name, ki se deklariram kot levičar, zraven pa sem volil SDS); kot sem že napisal, so se mi zdele ključne tiste voltive pred štirimi leti, kajti takrat se mi je (bolj kot držanje svojih nazorov) najbolj pomembno zdelo prispevati glas za po mojem mnenju nujno potrebno spremembo (torej končanje več kot 12-letne vladavine LDS-a) v slovenski politiki, v smislu pač, da le dajmo priložnost tudi drugi opciji, da se izkaže (ali pa tudi ne), čez štiri leta pa bomo lahko lepo ocenili, ali so bili vredni zaupanja, ali ne!!

    Tadej

  10. tadej pravi:

    In pa hvala za komentar(ja) tudi tebi, milan, sem namreč ravnokar opazil, da so novi komentarji in sem jih šel brati!!

    Tadej

  11. M* pravi:

    >najvišjo inflacijo v naši kratki zgodovini (in na območju EU)

    Ne drži ne prvi, ne drugi del trditve. Pri drugem delu je res, da je najvišja inflacija v euroobmočju. Kar se pa prvega dela trditve tiče, pa le-ta samo potrjuje kako kratek imamo spomin. Inflacija je bila višja od sedanje še leta 2002, sicer pa je bila konstantno višja do leta 1999.


Oddajte komentar

