O meni:

Sem še relativno mlad (v '30 letih) inženir informatike iz Ljubljane. Teme, ki me najbolj zanimajo: dogodki po svetu (novice, politika), zgodovina, znanost (sploh vesolje)

SQLite Database Browser: zelo kul program

Tole objavo pa posvečam programu SQLite Database Browser (tu je še link do njegovega project page na “SourceForge.net” spletnem mestu), ki sem ga pred par dnevi odkril in s pomočjo katerega lahko kar drastično zmanjšaš velikost Firefox-ovih “places.sqlite” fajlov, kateri vsebujejo t.i. bookmark-e.

Namreč, opazil sem, da pri novi Firefox 3 (glej tudi tole objavo) različici velikost “places.sqlite” fajla raste v nedogled, naprimer napram fajlom “bookmarks.html” pri FF 2.x verziji.

O tem problemu sem tudi odprl diskusijo Confusion regarding the size of ‘places.sqlite’ file (kjer so mi tudi priporočili omenjeni program) na forumu “mozillaZine”, tole spodaj pa je moj prvi/uvodni post v njej.

Hello all, after noticing that the “places.sqlite” file is quite big in case of one of my profiles, I’ve decided to delete a few (well, quite a few) not-really-needed bookmark entries since I thought that this will make it smaller as was in case of FF 2.x’s “bookmarks.html” files …

Namely, after deleting them the “bookmarks-2008-09-22.json” backup file is much smaller (i.e. size reduced from 250 kB to 175 kB), while it’s pretty much the same in case of exported “bookmarks.html” file (size reduced from 550 kB to approx. 350 kB), however, the size of “places.sqlite” is still 2.5 MB afterwards!!

Now, I viewed it (i.e. the “places.sqlite” file) in a file-viewer and I’ve seen that it doesn’t contain only bookmark entries (but I guess also history and such), and so I’ve cleaned the Browsing and Saved form and Search History, but again, the size remained the same.

Therefore I am curious: is there any way to reduce the size, or the file in question will only get bigger the longer I use Firefox??!

Thanks for any reply, satyr

No kakorkoli, z omenjenim programom mi je uspelo velikost “places.sqlite” fajla od enega od mojih profilov zmanjšati iz 2540 kB na samo vsega skupaj 612 kB.

Tule imate še linka do download page 1 in download page 2 in pa direktni download link (ime fajla “sqlitebrowser-1.3-win.zip”, verzija 1.3, velikost 1.35 MB) do .zip fajla s programom za operacijski sistem Microsoft Windows XP.

Tadej

One Comment on “SQLite Database Browser: zelo kul program”


Oddajte komentar

