O meni:

Sem še relativno mlad (v '30 letih) inženir informatike iz Ljubljane. Teme, ki me najbolj zanimajo: dogodki po svetu (novice, politika), zgodovina, znanost (sploh vesolje)

Moj blog in njegov spremenjeni tagline

Spet ena totalno dolgočasna objava, ampak ker od 12. oktobra nisem ničesar več objavil, bom to praznino pač zapolnil s temle dolgočasjem spodaj. V glavnem, v tej objavi samo najavljam, da sem včeraj spremenil t.i. “Tagline” in to iz enega samega in čisto preprostega razloga. Namreč, če daste na Sopca.com glavni strani (oz. sedaj že “ste dali“) miškin kurzor na link do mojega bloga, se napram vsem ostalim blogom pojavi (heh, oz. sedaj “se je pojavil“) res hudo predolg tekst.

Novi in krajši blogov “tagline” je sedaj takle:

Vsega in svašta o računalništvu in Internetu in pa moji pogledi na družbo in svet in razna razmišljanja o življenju, filozofiji ipd.

Tisti stari in hudo predolgi pa je bil takšenle:

Na tem blogu boste našli opise tekočih dogajanj v zvezi z mojim računalnikom (programi, konfiguriranjem, optimiziranjem, avtomatizacijo itd.) in predvsem opise raznih mojih hard-core izkušenj z njim, prav tako pa boste na njem našli tudi zadeve v zvezi z Internetom na splošno (bloganjem, skriptingom, webkodingom, webdizajnom itd.), potem so tu še moji osebni pogledi na družbo, svet in politiko vobče, moja mnenja glede aktualnih dogodkov oz. novic (in ostalih takih reči), pa tudi čisto splošne stvari, kot so npr. razna moja razmišljanja o življenju, filozofiji in podobnih temah. Tu blogam od oktobra 2006 dalje, prej pa sem od leta 2005 naprej blogal na VOLJAblok-u, pa je bil konec leta 2007 ta blog-portal ukinjen.

Aja in pa podobno sem glede samega bloga (torej glede čisto takih banalnih stvari, povezanih recimo z videzom ipd.) pisal tudi npr. v tejle objavi iz leta 2008 in pa tudi v njeni predhodnici iz leta 2006, obe pa sta sem posvetil spremembi blogovega t.i. “favicon” fajla.

P.S. – Za konec pa še opombica, da s to objavo odpiram novo kategorijo “Novosti”, ker se mi zdi, da blog nekaj takega potrebuje, čeprav je res, da sem do sedaj ponavadi take stvari dal pod v bistvu dokaj podobno kategorijo “Hudo”, včasih pa tudi pod “Pomembno”.

Tadej

2 Komentarjev on “Moj blog in njegov spremenjeni tagline”

  1. Badog says:

    jast sen se pa danz pelu mim tvoje bajte a je to novost?


Oddajte komentar

