O meni:

Sem še relativno mlad inženir informatike (IT), ki se ima za racionalista in kritičnega misleca. Najbolj me zanimajo dogodki po svetu (novice, politika), zgodovina, znanost (sploh vesolje)

Spet glede dogajanj v zadnjih 3 tednih

Ker od 3. novembra tule na blogu nisem ničesar objavil, sem prisiljen to praznino spet z nečim zapolniti. Tako sem si za današnjo objavo spet zamislil, da bi malo napisal o dogajanju iz mojega življenja v teh zadnjih 3 tednih. Kot je že v navadi pri meni, pa sem vsa ta, v objavi omenjena dogajanja, ločil na tista, ki so povezana z računalništvom (sem spada tudi Internet) in pa na tista, ki z računalništvom niso povezana.

Torej, kar se tiče računalniških reči pravzaprav ni kaj dosti za povedati, pač, kot običajno sem v tem času parkrat updejtal moje glavno splošno spletno mesto (to jasno vključuje tudi slovensko varianto), za več o spremembah oz. novostih glej stran “the-news.html” oz. konkretneje, vnos pod datumom “10.11.2008” in pa morda tudi “the-news-old-1.html” stran in vnos pod datumom “08.11.2008”, kaj drugega posebnega pa tu niti ni za omeniti.

Aja no, edino mogoče to, da Facebook strani zadnje čase ne povzočajo več tistih nadležnih restartov mojega računalnika (za več o njih glej tole objavo), tako da sem zadnje čase tam dosti bolj aktiven, kot sem bil prej, kar sem omenil tudi v temle twitu, kjer sem napisal tole.

Facebook’s pages are not causing those strange PC restarts anymore, and so I’m much more active (than before) there for the last few days!!

Naprimer, preko privatnih sporočil sem se z eno bivšo sošolko začel meniti, da bi konec decembra organizirala srečanje sošolcev našega razreda z O.Š. Majda Vrhovnik, potem prav tako preko privatnih sporočil sem bil obveščen (in sem v “threadu” tudi sam potrdil moj prihod in malo pokomentiral vso stvar) o planiranem srečanju sošolcev iz Šubičeve gimnazije (oz. sedaj gimnazije Jožeta Plečnika), ki pa je na koncu odpadlo, spet stopil v kontakt s številnimi novimi ljudmi (s tem mislim na moje dejanske prijatelje/znance, ne pa na neke X ljudi; tega namreč ne počnem, torej da bi se kar vsepovprek “spoprijateljeval” z ljudmi na Facebook-u) itd. itd.

Medtem ko pa naj glede stvari, ki niso povezane z računalništvom, omenim, da sem si to nedeljo v sklopu festifala “Liffe” v CD ogledal dokumentarni film Wernerja Herzoga z naslovom “Encounters at the end od the world” (ali prevedeno “Srečanja na koncu sveta”), spet, glej tudi tale twit, v katerem sem napisal tole spodaj.

I am back home from CD, where I watched Werner Herzog’s movie about the Antarctica. There were some nice shots in it, I must say.

Film mi je bil, moram reči, kar všeč, ne vem, Herzog (za več o njem in njegovih filmih skoči na IMDb.com) ima pač nek poseben način snemanja svojih filmov (nek specifičen način komentiranja posnetega, nastopajoči velikokrat izpadejo komično itd.), kar se mi je sedaj po ogledu tega filma samo potrdilo. Mimogrede, zadnji njegov film, ki sem ga videl, je bil dokumentarec “Grizzly Man” o nekem odštekanem tipu, ki so ga z njegovo partnerico vred, leta 2003 na Aljaski pojedli medvedi.

Tadej

One Comment on “Spet glede dogajanj v zadnjih 3 tednih”

  1. tadej says:

    In pa še, pozabil sem dodati še link do “Razmišljanje ob filmu Srečanja na koncu sveta” strani na Drugi svet blog agregatu, ki omenja in povezuje na tole objavo na blogu od blogerke “Sheehs” na eDnevnik blog skupnosti.

    Tadej


Oddajte komentar

