O meni:

Sem še relativno mlad (v '30 letih) inženir informatike iz Ljubljane. Teme, ki me najbolj zanimajo: dogodki po svetu (novice, politika), zgodovina, znanost (sploh vesolje)

Dve nejasnosti, ki se tičeta delanja filmov

Za danes pa si bom privoščil, da bom objavo posvetil nekemu vprašanju oz. nejasnosti (oz. točneje dvema), ki se tiče snemanja filmskih prizorov nasploh in o katerem sem že pisal na mojem starem in ne več dostopnem blogu na “VOLJAblok” blog-portalu; mimogrede, “tule imate” link do strani od tega bloga na Internet Archive, ki vsebuje listo arhiviranih “stanj” (za več o vsem tem glej tole objavo) tega bloga med letoma 2006 in 2007.

Skratka, druga od obeh objav je bila naslovljena “26. Snemanje filmskih prizorov: del 2 || 19.09.2006“, v njej pa sem spraševal npr. glede prizorov nasilja (recimo na Bližnjem Vzhodu) in ostalih takih zgodovinskih posnetkov, pri čemer me je zanimalo, ali filmarji uporabijo resnične arhivske posnetke, ali oni sami posnamejo tudi te, tekst celotne objave pa imate tule spodaj.

Današnja “objava” je nekakšno nadaljevanje ene od prejšnjih objav naslovljene “16. Glede snemanja filmskih prizorov || 4.05.2006“: http://tayiper.blog.volja.net/?cid=2451 na temle mojem blogu. Torej ali veste kaj me, recimo temu “mori” že kar nekaj časa ?

Da malo razložim: mori/zanima me namreč vprašanje, oziroma še bolje, rad bi vas vprašal sledeče: kako se načeloma snema razne filmske prizore (v tisih filmih naprimer, v katerih vidimo razne “kao” arhivske prizore; posebej s tem mislim razne krvave zadeve itd.), skratka, ali filmarji uporabijo resnične posnetke iz naprimer Bližnjega Vzhoda itd., ali oni v končni fazi posnamejo tudi te ??

Spet, če ali ima morda celo kakšne izkušnje s snemanjem filmov in podobno (čeprav je res, da me to bolj zanima za Hollywood-ske filme), vas tako kot v prejšnji objavi spet prosim, da zadevo malo pokomentirate. Lepa hvala že v vnaprej.

pozdrave, Tadej

Prva objava pa je imela naslov “16. Glede snemanja filmskih prizorov || 4.05.2006“, v tej pa sem se spraševal, ali npr. v primerih, ko se v nekem kadru dva igralca pogovarjata, mi, gledalci pa vidimo samo enega od njiju, ali za ta prizor posnamejo vsakega igralca posebej, ali pa ta prizor posnamejo z obema igralcema prisotnima (ne vem, npr. zaradi “prave atmosfere”, da se tisti igralec lažje vživi v sceno), pa četudi to za ta konkreten prizor ni potrebno, spet, besedilo same objave pa je tule spodaj.

Veste kaj me recimo temu “mori” že kar nekaj časa ?

Sprašujem se namreč o sledečem. Naprimer ko snemajo nek film, v katerem se v nekem določenem prizoru dva igralca pogovarjata (torej lahko govorimo skoraj o vsakem filmu), a v tem kadru/prizoru kaže samo enega od igralcev naenkrat: ali za ta prizor posnamejo vsakega igralca posebej, ali recimo zaradi “prave atmosfere” ali česarkoli že, ta prizor snemajo vseeno z obema igralcema skupaj, čeprav to več kot očitno ni potrebno ??

P.S. — Če se komu sanja o tem, ali ima morda celo kakšne izkušnje s snemanjem filmov in podobno (čeprav je res, da me to bolj zanima za Hollywood-ske filme), vas tako kot v prejšnji objavi spet prosim, da zadevo malo pokomentirate. Lepa hvala že v vnaprej.

lep pozdrav, Tadej

Tadej

One Comment on “Dve nejasnosti, ki se tičeta delanja filmov”

  1. jurska pravi:

    po mojih izkušnjah itak vse parkrat posnameš, če pa zmanjka za dober kader ali pa je kakorkoli drugače kaj narobe z vsemi posnetki, se flika tko, da sam en odšpila.


Oddajte komentar

