O meni:

Sem še relativno mlad (v '30 letih) inženir informatike iz Ljubljane. Teme, ki me najbolj zanimajo: dogodki po svetu (novice, politika), zgodovina, znanost (sploh vesolje)

Vrline, za katere nisem vedel, da jih imam

Dva dneva nazaj sem moral spet na pogovor k moji “poklicni svetovalki” na CIPS (glej tudi tole objavo, pa morda tudi tole), pri čemer se je nekako sprijaznila s tem, da se letos pač očitno ne bom več udeležil (zapletena zgodba, ki se tiče čakanja na duplikate mojih spričeval od 3. in 4. letnika in pa maturitenega spričevala, katera so bila pogoj, pa še par drugih ovir je bilo) kakšnega tečaja oz. dodatnega usposabljanja.

Ampak bistvo te objave je čisto drugje. Namreč, med najinim pogovorom mi je omenila rezultate nekega testa, ki smo ga delali v O.Š., če se ne motim v 8. razredu in katere (torej rezultate) vsa ta leta na ZZZ hranijo; kot sem jo razumel, so bilo nekako oni tisti, ki so ga izvajali. Po tem testu se spomnim smo bili vsi poklicani k naši šolski “svetovalki”, ki nam je na podlagi rezultatov predlagala, ali naj se usmerimo na kakšno strokovno šolo, ali naj nadaljujemo na gimnazijo in naprej na fakulteto. Meni je seveda – 😉 svetovala slednje, ker naj bi bili moji rezultati nadpovprečni.

Vseeno pa do tega pogovora o tem testu nisem vedel nič več, kot to, da sem ga opravil nadpovprečno. No in tako ta moja “poklicni svetovalka” odpre na svojem računalniku moje rezultate in mi po posameznih kategorijah pove, kako sem se odrezal. In ravno to me je presenetilo!! Sedaj, kolikor sem si zapomnil te kategorije, tako jih podajam tule spodaj.

  • Logika: POVPREČNO
  • Besede: POVPREČNO
  • Računske operacije: NADPOVPREČNO
  • Prostorsko zaznavanje: NADPOVPREČNO
  • Zaznavanje podrobnosti: NADPOVPREČNO

Namreč, gre za to, da imam očitno potenciale tudi na področjih (oz. bolje, predvsem na teh področjih, v primerjavi z drugimi), za katera si nikoli ne bi prestavljal, da jih imam, spet na drugih, pa naj sploh ne bi bil tako dober, kot sem vedno mislil, da sem. Naprimer, sam se imam od nekdaj za dobrega govorca, pa nasploh nekako “družboslovca”, medtem ko mi je matematika vedno delala velike probleme (jasno, s tem da nisem delal nalog, se nisem učil, tako kot večina, heh, predvsem sošolk itd.), potem bil sem tudi eden redkih v razredu, ki je za šolske spise skoraj vedno dobil oceno 5 in tako naprej.

In pa aja, bila je še ena recimo temu kategorija, ampak pri njej nismo bili ocenjeni tako kot pri drugih, šlo je samo za to, da se je pri reševanju testa izkazalo, da je ena od mojih lastnosti POČASNOST (reševanje testov je bilo namreč časovno omejeno), ravno zato mi je tudi “poklicna svetovalka” rekla, da če tega ne bi bilo, bi se veliko nas (ki imamo omenjeno lastnost) pri večini področij odrezalo še veliko bolje.

Tadej

One Comment on “Vrline, za katere nisem vedel, da jih imam”

  1. jurska says:

    no, tole za podrobnosti, bi ti lah tud kdo drug povedu 😉


Oddajte komentar

