O meni:

Sem še relativno mlad (v '30 letih) inženir informatike iz Ljubljane. Teme, ki me najbolj zanimajo: dogodki po svetu (novice, politika), zgodovina, znanost (sploh vesolje)

Res bedno, sedaj je pa babica še zbolela

No, sedaj pa še tole, namreč kot dodatek k dogodku opisanem v prejšnji objavi, je babica sedaj še zbolela. Jah in pa, v omenjeni objavi sem tudi napisal, da hodi, citiram: “… ene dvakrat na leto tudi na obisk k svoji hčeri (torej moji teti) v G.B.“, točno to pa je tudi eden izmed dodatnih problemov, kajti ravno danes zvečer bi morala odleteti v U.K..

In to, namreč, da je babica zbolela točno na dan (no, prejšnjič je bilo noč prej, če me spomin ne vara), ko bi morala odpotovati, se je sedaj zgodilo že drugič zapored in tako sta šli dve možnosti letenja v U.K. v nič.

Hehe, za trenutek sem se hotel kar sam iti avanturo in “izkoristiti” ta let in malo pohajkovati po Londonu, potem pa se pač čez par dni (že nekako) vrniti nazaj v Slovenijo, a sem se potem spomnil, da je karta jasno (in na žalost) napisana na določeno ime/priimek, skratka namenjena samo za enega določenega človeka.

No kakorkoli, sicer bo pri tokratni babičini bolezni verjetno spet šlo samo za eno-dnevno slabost (ali kaj v tem smislu), ampak to je za starega človeka čisto dovolj, da ni zmožen potovati (in pa zadosti, da bo treba odpovedati let oz. pač ne iti nanj in zastonj plačati), predvsem pa bo to razlog za to, da bodo hudo razočarani (ki so jo težko pričakovali, da pride na obisk in bo čez praznike z njimi) teta, stric, bratranci in sestrične itd.

Pravtako pa je to (da ne gre v U.K.), priznam, tudi meni pokvarilo nekaj “privatnih” planov (gre sicer za čisto nedolžne oz. praktične reči), pa ne bi sedaj tukaj kaj več o tem razkrival!!

P.S. – Kot zanimivost pa naj povem še to, da sem ravno tik preden sem se danes zbudil (in torej prvič slišal, da se babica ne počuti dobro) sanjal o tem, da ne bo šla; v sanjah je namreč meni in očetu govorila da ne bo šla, če se prav spomnim zaradi nekih receptov, ki naj bi jih oče ne hotel vzeti ali nekaj takega.

Tadej

2 komentarja on “Res bedno, sedaj je pa babica še zbolela”

  1. tadej pravi:

    Evo, točno tako kot sem prevideval (in zgoraj v objavi tudi napisal), je dejansko ponovno šlo samo za eno-dnevno (ali bolje, pol-dnevno) slabost, skratka sedaj, ko tole pišem nekaj pred osmo zvečer (bajdvej, let pa bi bil ob 20:30), se že takorekoč čisto normalno/v redu počuti, ježeštana, ježeštana – 😦 , no, pa kaj č’mo, kaj je je…

    Tadej

  2. tadej pravi:

    No, danes pa je pred eno uro (let je bil ob 20h, se mi zdi) le odpotovala, pač, z na novo kupljeno “easyYet” karto.

    Tadej


Oddajte komentar

