O meni:

Sem še relativno mlad (v '30 letih) inženir informatike iz Ljubljane. Teme, ki me najbolj zanimajo: dogodki po svetu (novice, politika), zgodovina, znanost (sploh vesolje)

Spet vici iz Poleta: 11. december 2008

Ker je v Delovi prilogi “Polet” ta teden (leto 7, št. 49) po nekem slučaju neverjetno veliko število dejansko smešnih oz. vsaj izvirnih vicev in pa ker v prejšnji taki objavi fali večina vicov (nisem našel enega od Poletov, da bi jih prepisal), sem se za danes spet odločil objaviti serijo po mojem mnenju smešnih vicev, pa morda še kakšen (vsaj še dva sem že skoraj začel prepisovati) bi pasal zraven. No priznam, pa tudi zato jih objavljam, ker ponovno nimam ideje za karkoli pametnega o čemer bi danes pisal (naslednje, malo daljše objave pa še nimam do konca napisane), to, da bom danes nekaj objavil, pa sem bil trdo odločen.

Kot vedno so to vici iz predzadnje strani “Smisel življenja” iz zgoraj omenjene Delove priloge. Aja, še ena taka objava z vici iz Poleta pa je tale objava iz prejšnjega leta.

Prvi vic se glasi tako:

Moški pusti avto na parkirišču in
nanj nalepi listek: “Ne vlamlaj, nimam
avtoradia!”
Ko pride nazaj, avta ni nikjer, najde pa
listek na tleh in na njem dopisano: “Ne
sekiraj se, ga bomo že mi vgradilil!”

Drugi vic pa gre takole:

Janezek: “Babi, a ti res spiš tako, da
imaš noge pokrčene?”
Babi: “Ja, sinko, tako je.”
Janezek: “Kdaj jih bo pa stegnila?”
Babi: “Ja, zakaj te pa to zanima?”
Janezek: “Je rekel ati: Samo da se tasta-
ra stegne, pa bomo kupili nov avto.”

Tretji vic se glasi tako:

Gospod, ali ste vi glava družine?
Jaz sem doma Bog.
Res?
Da, kot se, rekel, Bog.
Pa kako je to?
Kakor da me ni.

Četrti vic pa gre takole:

Jasnovidka prerokuje: “V kratkem
vas bodo zasuli s cvetjem in vas vsepov-
prek hvalili.”
“In s čim si bom to zaslužil?”
“Z ničemer, taka je vendar navada na
pogrebih.”:

Hehe, kot vedno pa dodajam še tile dve kratki ampak obvezni opombici: vse te vice sem objavil točno tako, kot so bili v originalu napisani v Poletu (nisem popravljal slovničnih napak, formatiranja itd.) in pa glede samih vicov vobče tudi tokrat poudarjam, da mene osebno nasmeji res le redkokateri vic, da me pa vic (sama ideja za vic kot tak oz. bistvo vica) zares navduši, pa se zgodi res izjemoma!!

Tadej

Oddajte komentar

