O meni:

Sem še relativno mlad (v '30 letih) inženir informatike iz Ljubljane. Teme, ki me najbolj zanimajo: dogodki po svetu (novice, politika), zgodovina, znanost (sploh vesolje)

O sekiranju zaradi udrtine na čevlju

Sicer sem vse to napisal že v včerajšnjem komentarju pod objavo izpred pribl. pol leta (o raznih mojih osebnih sekiranjih za večinoma popolnoma nepomembne oz. banalne reči), a sem se vseeno potem danes odločil temu “problemu” posvetiti še cel post, ali povedano malo drugače, samo omenjeni komentar, ki ga itak najbrž nihče ne bi prebral/opazil, se mi ni zdel zadosti in moram svojo bolečino izliti v samo njej(torej bolečini) posvečen prispevek.

Kot že naslov objave pove, gre pri vsej stvari za moje sekiranje zaradi udrtine na enem od mojih novih čevljev, katero sem včeraj naredil tako, da sem pri hoji po (kamnitih, ali vsaj betonskih, vsekakor pa ostrih) stopnicah malo narobe stopil in z vso težo podrgnil zadnji del čevlja ob rob ene od stopnic. Tule imate celoten tekst od zgoraj v uvodu omenjenega komentarja (kateri, kot rečeno, skoraj vse opiše oz. povzame bistvo zadeve), da mi pač ne bo treba vsega pisati še enkrat.

Uhhh, spet en primer, ki se je zgodil danes in ki ga moram omeniti; in ta je celo malo povezan s tistim, kar sem opisal v tejle objavi (v njej sem pisal o tem, da imam npr. slab očutek, če kupim ćevlje, za katere vem, da jih je že nekdo drug prej nosil/pomirjal, pa tudi druge stvari/probleme pri nakupih obutve/oblek sem v njej opisal), namreč tudi ta se tiče mojih čisto novih čevljev.

Najprej pa malo o ozadju vse zadeve. Torej, v začetku oktobra sem si v trgovini “Mass” na Čopovi ul. v Ljubljani (kjer mimogrede vedno kupujem čevlje; do sedaj sem imel vedno srečo z njimi, pa še vedno imajo kakšen poceni, a vseeno kvaliteten model) kupil nove čevlje, kot ponavadi, take recimo jim superge bolj skejtarskega tipa/videza. No in po slabem mesecu nošenja le-teh, ne samo, da se je “ugreznilo” dno (v notranjosti čevlja), ampak je tudi na pregibu počil podplat (za to je bila očitno kriva totalno mehka guma, iz katere je bil narejen; tega, torej trdnosti materiala podplata, pa na žalost pred nakupom nisem preveril) in mi je začela ob deževnih dneh noter uhajati voda. Še enkrat: vse to po enem samem mesecu od nakupa!!

Tako sem jih nesel nazaj (t.i. reklamacija) in po enem tednu dobil odobreno, da si lahko kupim nove. In res, tokrat sem izbral malo dražje (nič takega, bogih dodatnih €6 sem doplačal), zato pa veliko kvalitetnejše, v celoti usnjene čevlje, z res totalno trdim in robustnim podplatom.

Kakorkoli, (šele) danes sem jih prvič obul in ko sem po obisku pri mami hodil dol po stopnicah (te so take kamnite in ostre), sem po nesreči malo narobe stopil (oz. naredil prekratek korak) in z vso težo podrgnil zadnji del čevlja ob rob ene od stopnic. In tako je sedaj za vedno na tistem mestu čevlja (kjer je usnje trdo “izbočeno”) nastala udrtina/črta in sem tako v najboljšem primeru zmehčal (po tem nesrečnem dogodku sem namreč seveda poskušal z roko zadevo “zgladiti” oz. “odbočiti” v drugo smer, skratka povrniti stvar v prvotno stanje) lepo oblikovan izbočen zadnji del enega od čevljev.

In jah, to me sedaj totalno muči (pa naj bo še taka malenkost, za povrh še nevidna), pa kolikor noro se to že sliši!!

Tadej

Torej da strnem vse skupaj še v en kratek stavek: glavni problem, kot ga sam vidim/čutim, je v tem, da bo ta del čevlja za vedno ostal na tistem mestu deformiran, in to me sedaj (vem, to je čisto iracionalno razmišljanje oz. odnos do dotičnega predmeta) neznansko boli, če ne zaradi drugega, se sekiram že zaradi tega, ker nisem bolj pazil (kajti če bi, se to ne bi zgodilo in tega stavka sploh nikoli ne bi imeli možnost prebrati) pri hoji dol po stopnicah, pa tudi zato, ker se mi je taka reč primerila že prvi dan nošnje čevljev!!

Pa vsem lepe pozdrave, Tadej

One Comment on “O sekiranju zaradi udrtine na čevlju”

  1. Maksimiljan Glutej says:

    Popolnoma razumem. Vsak dan pravim, da je zivljenje tezko. Nimamo izbire. Vsak dan ga moramo ziveti, z vdrtim cevljem, s scufanim pulovrom in seveda vcasih s se hujsimi tezavami. Scufan pulover pa omenjam, ker sem si pred kratkim sam kupil lep pulover in se mi je ze po nekaj dneh malo nacufal na levi strani ob roki. Ko sem kasneje kupoval se enega, mi je prodajalka zaupala, da se to pogosto dogaja moskim, ker imajo jakne in plasci ponavadi ob notranjem levem zepu nasitek z imenom znamke, ta pa se drgne ob pulover.Tisti vecer sem seveda odparal stran nasitek in dva pulovra, ki sem jih naknadno kupil, sta vsaj po enem mesecu se vedno kot nova.


Oddajte komentar

