O meni:

Sem še relativno mlad (v '30 letih) inženir informatike iz Ljubljane. Teme, ki me najbolj zanimajo: dogodki po svetu (novice, politika), zgodovina, znanost (sploh vesolje)

Moj čisto nov Nokia 6124 mobilni telefon

Včeraj, torej v petek (sedaj ko to pišem je že čez polnoč), sem si poleg oz. zaradi spremembe naroč. paketa iz “Smart” (ki sem ga uporabljal skoraj osem let) v paket “Orto v nulo” kupil nov mobilni telefon in sicer model Nokia 6124 Classic, ki poleg marsičesa drugega nudi kamero/fotoaparat, dokaj hitri dostop do Interneta, Bluetooth, USB, predvajanje mp3-jev itd. (glej tudi v tale twit), skratka je res zmogljiv telefonček. Zaenkrat se šele seznavam z njim (in vsemi novimi funkcijami), tako da bom kaj več mogoče povedal v kakšnem komentarju.

Sedaj, res sem moral doplačati 32 (in ga skratka nisem dobil samo za 1, glej spodaj), ker sem še “vezan” za dve leti naročnine zaradi nekega “bonusa za zveste uporabnike” za 50, ki sem ga vzel pred osmimi meseci, tako da bi z vsakim mesecem, ki bi potekel od začetka te vezave, plačal pribl. 3 manj, torej npr., če bi ga kupil januarja, bi plačal že samo 29, če februarja samo 26 itd., medtem ko po enajstih mesecih, torej pol leta prek koncem “vezave” pa samo 1 (kot bi plačal v primeru, če trenutno ne bi bil z ničemer “vezan”), a kaj hočem, trenutni GSM aparat (nek totalno beden iz paketa “Hallo”), ki sem ga na hitro kupil, ko so mi ukradli prejšnjega, tako sovražim, da preprosto nisem več zdržal.

Se je pa spet zgodilo nekaj, čemur bi lahko rekel “sekiranje za nepomembno stvar” (za več o tem glej npr. tole objavo izpred par dni o sekiranju zaradi udrtine na mojem novem čevlju, ali pa tole podobno objavo glede raznih mojih osebnih sekiranj za v večini nepomembne oz. banalne reči), namreč kmalu sem ugotovil, da ena tipka deluje nekam “čudno”. S tem mislim, da ko jo pritisneš, začutiš očitno razliko napram vsem ostalim tipkam (kot da malo odstopa od podlage), pa tudi zvok je drugačen, ko pritisneš nanjo. Skratka spet nakup ni bil “popolen”, pač, kot bi si jaz želel oz. si ga predstavljal.

Kakorkoli, na priporočilo svetovalke, ki mi ga je ravnokar dala po telefonu, bom danes (v soboto) nesel mobitel nazaj in se poiskušal domeniti za zamenjavo z novim/brezhibnim.

Tadej

4 komentarji on “Moj čisto nov Nokia 6124 mobilni telefon”

  1. tadej pravi:

    Gulp, na žalost mi danes do 13h ni uspelo nesti GSM-ja nazaj (kot sem napisal zgoraj, da mi je to svetovala tista ženkska na Info), ampak saj ni take panike, ker baje (kot mi je povedal nek znanec (obstaja nek rok 8 dni, ko ti morajo dati nov mobitel, že obstaja kakšna taka napak(ic)a. Torej, če bom šel tja v ponedeljek, ne bi smelo iti nobenih težav.

    Tadej

  2. tadej pravi:

    Mislim, to je pa prav noro!! Ne gre namreč samo za tisto tipko, dejansko mi je GSM čez noč (iz sobote na nedeljo) ugasnil in se naslednji dan ni več hotel prižgati!!

    Tako sem bil malo prejle pri SiMobilu na Čopovi in povedal, kaj se je zgodilo, gospodična pa mi je bila seveda takoj pripravljena dati drug telefon. A kaj, ko je bila očitno cela serija tefefonov (ki so jo imeli tam v omari) na tak ali drugačen način sfalirana, tako da sem se na koncu raje odločil za Samsung SGH-L810V, ker tudi če bi na koncu našla Nokio, ki bi (vsaj na prvi pogled) brezhibno delovala, bi imel še vedno totalno slab občutek glede vsega skupaj.

    Tadej

  3. Kobrowsky pravi:

    A si o tém žékdaj prejpisal? (nakakšnem fórumu ali “volj-a blok” blogu (ki ga sedaj ni več, prej pa je bil in ga tudi ni poganjal wordpress, kot tega na sopci (http://tadej.sopca.com), ampak nek drug software (programska oprema, mehki del računalnika)?

  4. sven pravi:

    Zdravo Tadej, tud jaz sem prejšnji mesec nabavu Nokio(N95) in moram reč, da čeprav je na splošno zlo hud mobilc, kr neki stvari ne dela tko kot bi mogle(na primer GPS in WLAN)
    Zdej pa res ne vem, a bi mogu ostat pri Sony-Ericssonu???

    PS:lahko bi se že kaj vidla…


Oddajte komentar

