O meni:

Sem še relativno mlad (v '30 letih) inženir informatike iz Ljubljane. Teme, ki me najbolj zanimajo: dogodki po svetu (novice, politika), zgodovina, znanost (sploh vesolje)

Nov Si.mobil naročniški paket in jaz

Tole pisanje bi lahko spadalo pod vse tisto omenjeno v tej objavi, če ne bi bilo v tem konkretnem primeru sekiranje čisto upravičeno (glej spodaj); za uvod, v tejle objavi sem napisal, da sem si takrat sredi decembra 2008 kupil nov mobilni telefon (in zraven tudi sprememil paket iz “Smart” v “Orto v nulo“), pri čemer sem najprej vzel telefon Nokia 6124 Classic, kasneje pa ga (za razloge zakaj glej moja komentarja pod tisto objavo) zamenjal za Samsung SGH-L810V.

Sem pa v zgoraj omenjeni objavi omenil tudi to, da novega telefona nisem dobil za samo 1, za kolikor ga v originalu ponujajo, ampak sem moral zanj nekaj doplačati (konkretno, 32), ker sem bil pri Si.mobil – Vodafone še za dve leti “vezan” kot naročnik in sicer zaradi nekega “bonusa za zveste uporabnike” (za 50), ki sem ga vzel pred osmimi meseci. In kot sem tudi omenil v tisti objavi, bi z vsakim mesecem več, ki bi potekel od začetka te vezave, plačal pribl. 29, če februarja samo 3 manj (npr., če bi kupil GSM šele sedaj, bi plačal nekje 29, če meseca februarja, potem že samo 26 itd.), medtem ko bi po preteklih enajstih mesecih oz. pol leta prek koncem te vezave moral zanj plačati samo tisti simbolični 1, kot bi plačal če trenutno ne bi bil vezan

A stvar je bila v tem, da mi je šel moj takratni telefon (nek totalno beden iz paketa “Hallo”), katerega sem v nuji in na hitro brez kakšnega razmišljanja in kalkuliranja kupil (ko so mi ukradli prejšnjega), tako na živce, da enostavno nisem več mogel zdržati, drugi razlog za nakup novega pa je bil pa ta, da ko sem ga (tega “ta osovraženega”) par dni prej malo preveč zmočil, se mi ni hotel več prižgati, no, je pa res, da mi sedaj (ko sem ga tisti večer dobro posušil) spet normalno deluje.

No, sedaj pa k bistvu: danes pa vidim po TV reklamo za nek nov paket imenovan “triZAME” (ali nekaj takega), pri katerem so napram mojemu zdajšnjemu paketu, poleg klicov in SMS-ov v Si.mobil omrežju, zastonj tudi klici v stacionarna omrežja, pa morda bi se še kaj našlo (kakšna dodatna prednost), namreč nisem še podrobno videl cele reklame od začetka do konca!!

In tako se sedaj, kot rečeno, vsaj po mojem mnenju čisto upravičeno sekiram, zakaj vendar nisem še malo počakal in bi tako sedaj, pozor, profitiral kar tri-kratno: poleg zgoraj omenjene prednosti bi moral manj doplačati, pa tudi novi/boljši aparati so sedaj na voljo v ponudbi.

P.S. – Ampak kaj čem, ugotovil sem, da je pri teh rečeh (mobilna telefonija in tudi pri računalnikih in še čem) vedno tako, da se zadeve stalno prenavljajo oz. izboljšujejo (v tem primeru ponudba) in se ti lahko, tudi v primeru, če si karseda pazljiv, zgodi, da ko se končno odločiš in nekaj nabaviš, že naslednji teden pride ven neka nova ponudba, ki je boljša in/ali cenejša od tiste, za katero si se ti (četudi po dolgem čakanju in tehtnem premisleku) končno odločil.

Tadej

One Comment on “Nov Si.mobil naročniški paket in jaz”

  1. tadej pravi:

    Uh kul, izvedel sem neko informacijo, ki me je skoraj čisto pomirila. Namreč, danes sem klical na Si.mobil (v osnovi zato, da sem se pozanimal glede nekega računa, ki ga moram še plačati) in se med drugim pozanimal tudi glede zgoraj omenjenih naroč. paketov (mojega obstoječega in pa ta novega “triZAME“) oz. glede primejave med njima in sem tako izvedel, da je pri tistem ta novem naročnina kar 18 (napram 10, ki jih plačujem za paket “Tri v Nulo“, torej skoraj dvakrat višja), tako da sedaj vidim, da nisem na nikakršni “zgubi” (prikrajšan za ugodnosti), ker nisem počakal in se prenaročil na paket “triZAME“.

    Tadej


Oddajte komentar

